- Waardering
- 3.522
Nieuwe pagina en probleem opgelost.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe pagina en probleem opgelost.

Door al die slow-chatters hier is het bijna onmogelijk om nog een trainingspost van Loo terug te vinden.![]()

Als de groepsdruk te hoog wordt voor onze Loo zwicht hij vanzelf.
Blijkbaar heeft de groepsdruk dat punt nog niet bereikt...
DUS NOG EVEN FLINK DOOR PUSHEN BOYS![]()
!
Wordt er nog getraind loo, of ben je weer katabool bezig geweest?![]()
Loo, je hebt je best gedaan vrijdag zie ik!
Nog een vermakelijk weekend verhaal 1 dezer dagen?
Ben 4 maanden niet meer op dit forum geweest, maar ik moet zeggen dat het een feest is om dit topic te lezen!
Oja, MarcJ heeft nog steeds geen nieuwe foto's in z'n gallery?
Ik had een "schoonfamilie-weekendje" in België, geen druppel alcohol gedronken maar minstens net zo katabool als een fles bacardi + 3 gram sos.
Harstikke aardige mensen allemaal, maar ik kan er slecht tegen om te lang op dezelfde plek te zijn. Ik zit thuis al niet langer dan een uur op dezelfde plek, en nou moest ik zes uur lang op dezelfde stoel zitten; meelachen, meepraten, ja en amen knikken. Gruwelijk.
Iedereen wil een relatie, maar niemand wil een shitload aan extra sociale verplichtingen erbij.

Ik vind het niet lief dat iedereen zo stom doet tegen Loo.
Ik heb 3 jaar een vriendin en ik snap wat je bedoelt. De moraalridder uit gaan hangen op verjaardag, 6 keer gaan uitleggen wat voor school je doet en wat je toekomst plannen zijn. En ik me maar druk maken omdat zo'n dagje weg een katabole bedoeling is.
Knus op de bank liggen en naar graf films kijken, als je dan in d'r ogen kijkt en je ziet dat ze straalt, daar doe je het toch voor. Liefde en haat voeden de man.![]()
dude , je bent 17Ik vind het niet lief dat iedereen zo stom doet tegen Loo.
Ik heb 3 jaar een vriendin en ik snap wat je bedoelt. De moraalridder uit gaan hangen op verjaardag, 6 keer gaan uitleggen wat voor school je doet en wat je toekomst plannen zijn. En ik me maar druk maken omdat zo'n dagje weg een katabole bedoeling is.
Knus op de bank liggen en naar graf films kijken, als je dan in d'r ogen kijkt en je ziet dat ze straalt, daar doe je het toch voor. Liefde en haat voeden de man.![]()

bekende reactie.
Ik hoor dat iedereen zegt; 'zonde van je jeugd man, zolang een vriendin hebben, heel je vrijheid wordt ingenomen'. Als je vrijheid wordt ingenomen omdat je een vriendin hebt zit er iets niet goed in je relatie. Tuurlijk heb je zoals loo zegt de bekende 'sociale verplichtingen', dat heb je ook als je geen vriendin hebt. Ik kan doen en laten wat ik wil, als ik met vrienden wil gaan afspreken dan is mijn vriendin de laatste die er iets van zegt, en andersom ook natuurlijk.
Als het goed klikt, je hebt het leuk met elkaar en je hebt echt iets aan elkaar. Wie ben ik dan om het uit te maken 'omdat we te jong zijn'?
Ik vind het prima zo.
Ik vind het niet lief dat iedereen zo stom doet tegen Loo.
Bekende reactie.
Ik hoor dat iedereen zegt; 'zonde van je jeugd man, zolang een vriendin hebben, heel je vrijheid wordt ingenomen'. Als je vrijheid wordt ingenomen omdat je een vriendin hebt zit er iets niet goed in je relatie. Tuurlijk heb je zoals Loo zegt de bekende 'sociale verplichtingen', dat heb je ook als je geen vriendin hebt. Ik kan doen en laten wat ik wil, als ik met vrienden wil gaan afspreken dan is mijn vriendin de laatste die er iets van zegt, en andersom ook natuurlijk.
Als het goed klikt, je hebt het leuk met elkaar en je hebt echt iets aan elkaar. Wie ben ik dan om het uit te maken 'omdat we te jong zijn'?
Ik vind het prima zo.

Pics?Bekende reactie.
Ik hoor dat iedereen zegt; 'zonde van je jeugd man, zolang een vriendin hebben, heel je vrijheid wordt ingenomen'. Als je vrijheid wordt ingenomen omdat je een vriendin hebt zit er iets niet goed in je relatie. Tuurlijk heb je zoals Loo zegt de bekende 'sociale verplichtingen', dat heb je ook als je geen vriendin hebt. Ik kan doen en laten wat ik wil, als ik met vrienden wil gaan afspreken dan is mijn vriendin de laatste die er iets van zegt, en andersom ook natuurlijk.
Ik vind het prima zo.