AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben 4 maanden niet meer op dit forum geweest, maar ik moet zeggen dat het een feest is om dit topic te lezen!

Oja, MarcJ heeft nog steeds geen nieuwe foto's in z'n gallery?

Loo, je hebt je best gedaan vrijdag zie ik!
Nog een vermakelijk weekend verhaal 1 dezer dagen?

Door al die slow-chatters hier is het bijna onmogelijk om nog een trainingspost van Loo terug te vinden. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.547
Als de groepsdruk te hoog wordt voor onze Loo zwicht hij vanzelf.

Blijkbaar heeft de groepsdruk dat punt nog niet bereikt...

DUS NOG EVEN FLINK DOOR PUSHEN BOYS ;)

ja ja dat filmpje gaat er vast wel een keer komen.
Tiger4evah is ff op non-actief, op dit forum (geband) en met trainen (no balls), dus zodra hij klaar staat met een filmploeg op schouderdag dan ben ik bereid een kamakaze actie te doen met 44kg dumbels. OF 8 reps OF een schoudeblessure, try or die....

:thumb:!
Wordt er nog getraind loo, of ben je weer katabool bezig geweest?:p

Loo, je hebt je best gedaan vrijdag zie ik!
Nog een vermakelijk weekend verhaal 1 dezer dagen?

Ik had een "schoonfamilie-weekendje" in België, geen druppel alcohol gedronken maar minstens net zo katabool als een fles bacardi + 3 gram sos.
Harstikke aardige mensen allemaal, maar ik kan er slecht tegen om te lang op dezelfde plek te zijn. Ik zit thuis al niet langer dan een uur op dezelfde plek, en nou moest ik zes uur lang op dezelfde stoel zitten; meelachen, meepraten, ja en amen knikken. Gruwelijk.
Iedereen wil een relatie, maar niemand wil een shitload aan extra sociale verplichtingen erbij.
Maar om 17 uur is het weer tijd om naar my world te gaan.
A world of pain. Laten we hopen dat die crack m'n bloedbaan goed vergiftigd met agressiviteit, want ik ben ****ing moe.

Ben 4 maanden niet meer op dit forum geweest, maar ik moet zeggen dat het een feest is om dit topic te lezen!

Oja, MarcJ heeft nog steeds geen nieuwe foto's in z'n gallery?

4 maanden zonder DBB? Welcome back dan!
Pas op man, straks ga je nog een normale kijk op de wereld krijgen. Minimaal 2x per week ff rondsurfen tussen al die dwazen hier!

Crack Loo :eyebrow: ? Nice

Ik had een "schoonfamilie-weekendje" in België, geen druppel alcohol gedronken maar minstens net zo katabool als een fles bacardi + 3 gram sos.
Harstikke aardige mensen allemaal, maar ik kan er slecht tegen om te lang op dezelfde plek te zijn. Ik zit thuis al niet langer dan een uur op dezelfde plek, en nou moest ik zes uur lang op dezelfde stoel zitten; meelachen, meepraten, ja en amen knikken. Gruwelijk.
Iedereen wil een relatie, maar niemand wil een shitload aan extra sociale verplichtingen erbij.

:roflol:
What happend to you man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.551
hahaha, die Loo.... Word gewoon Jan Modaal, huisje, boompje, beestje...

Pas maar op ! Strakkies zit ook JIJ vastgeroest aan je 3-zits met je afstandbediening te knuffelen.... Whahaha....

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

hahaha, die Loo.... Word gewoon Jan Modaal, huisje, boompje, beestje...

Pas maar op ! Strakkies zit ook JIJ vastgeroest aan je 3-zits met je afstandbediening te knuffelen.... Whahaha....

Ik vind het niet lief dat iedereen zo stom doet tegen Loo.

Ik heb 3 jaar een vriendin en ik snap wat je bedoelt. De moraalridder uit gaan hangen op verjaardag, 6 keer gaan uitleggen wat voor school je doet en wat je toekomst plannen zijn. En ik me maar druk maken omdat zo'n dagje weg een katabole bedoeling is.

Knus op de bank liggen en naar graf films kijken, als je dan in d'r ogen kijkt en je ziet dat ze straalt, daar doe je het toch voor. Liefde en haat voeden de man. :heart:

Ik heb 3 jaar een vriendin en ik snap wat je bedoelt. De moraalridder uit gaan hangen op verjaardag, 6 keer gaan uitleggen wat voor school je doet en wat je toekomst plannen zijn. En ik me maar druk maken omdat zo'n dagje weg een katabole bedoeling is.

Knus op de bank liggen en naar graf films kijken, als je dan in d'r ogen kijkt en je ziet dat ze straalt, daar doe je het toch voor. Liefde en haat voeden de man. :heart:

Mooi gezegd en ben t wel mee eens, hoewel je natuurlijk niet overal ja op hoef te zeggen. Geen zin is geen zin, binnen redelijke grenze natuurlijk.

dude , je bent 17:rolleyes::eek:

Bekende reactie.

Ik hoor dat iedereen zegt; 'zonde van je jeugd man, zolang een vriendin hebben, heel je vrijheid wordt ingenomen'. Als je vrijheid wordt ingenomen omdat je een vriendin hebt zit er iets niet goed in je relatie. Tuurlijk heb je zoals Loo zegt de bekende 'sociale verplichtingen', dat heb je ook als je geen vriendin hebt. Ik kan doen en laten wat ik wil, als ik met vrienden wil gaan afspreken dan is mijn vriendin de laatste die er iets van zegt, en andersom ook natuurlijk.

Als het goed klikt, je hebt het leuk met elkaar en je hebt echt iets aan elkaar. Wie ben ik dan om het uit te maken 'omdat we te jong zijn'?

Ik vind het prima zo.

bekende reactie.

Ik hoor dat iedereen zegt; 'zonde van je jeugd man, zolang een vriendin hebben, heel je vrijheid wordt ingenomen'. Als je vrijheid wordt ingenomen omdat je een vriendin hebt zit er iets niet goed in je relatie. Tuurlijk heb je zoals loo zegt de bekende 'sociale verplichtingen', dat heb je ook als je geen vriendin hebt. Ik kan doen en laten wat ik wil, als ik met vrienden wil gaan afspreken dan is mijn vriendin de laatste die er iets van zegt, en andersom ook natuurlijk.

Als het goed klikt, je hebt het leuk met elkaar en je hebt echt iets aan elkaar. Wie ben ik dan om het uit te maken 'omdat we te jong zijn'?

Ik vind het prima zo.

+1

Bekende reactie.

Ik hoor dat iedereen zegt; 'zonde van je jeugd man, zolang een vriendin hebben, heel je vrijheid wordt ingenomen'. Als je vrijheid wordt ingenomen omdat je een vriendin hebt zit er iets niet goed in je relatie. Tuurlijk heb je zoals Loo zegt de bekende 'sociale verplichtingen', dat heb je ook als je geen vriendin hebt. Ik kan doen en laten wat ik wil, als ik met vrienden wil gaan afspreken dan is mijn vriendin de laatste die er iets van zegt, en andersom ook natuurlijk.

Ik vind het prima zo.

Dit is echte liefde Jef, koester het! :heart:

Bekende reactie.

Ik vind het prima zo.
Pics?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven