XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
respect ++ jeff

Waarom is Tiger geband eigenlijk?

:roflol: haha...kon toch nog een lachje vanaf...

Niet slecht :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.569
Achja, over een vaste relatie en de ideale schoonzoon uithangen;
Ik heb alles al gedaan wat god verboden heeft, ik heb het vrijgezelleleven helemaal uitgemolken, ik vind het wel ff best wat vastigheid. Tuurlijk is het regelmatig lastig, de natuurlijke drang naar verse blaadjes blijft erin zitten. Maar ik zoek het expres niet op, net zoals een alcoholist niks te zoeken heeft in een slijterij. Ik ben gelukkiger zo, ik heb meer rust in m'n koppie. En bij een gezonde relatie hoort ook consessies doen zoals sociale verplichtingen, uiteraard niet alles maar sommige moet je gewoon meepakken, al is het maar om je liefje gelukkig te houden.

Oke stop this madness, over tot de orde van de dag;

MAANDAG

Redelijke training, ik voel me niet zo goed maar de Crack heeft me er redelijk doorheen gesleept (al ben ik nou wel zwaar misselijk; opgeblazen buik + veel kokhalzen). Niet echt een goede dag op bench, maar het is een tijd geleden dat ik begonnen ben met plat banken.

Borst

Bankdrukken
12 * 60
10 * 80
8 * 100
7 * 120 (3spot)
10 * 100 (2spot)

Schuindrukken
10 * 60
10 * 80
8 * 90 (lichte spot)
12 * 70 (2spot)

Dumbbell fly's
12 * 20
10 * 26
10 * 32
10 * 32 (2spot)

Staande cable fly's
12 * 12,5
10 * 17,5
8 * 22,5
10 * 17,5

Biceps

Barbell curls
12 * 20
10 * 35
10 * 50
10 * 50

Hammer curl (db)
10 * 14
10 * 18
10 * 22

Db curl op scott bench
10 * 14
8 * 14
12 * 10 (slow)

Voeding

10.00 bord cruesli met whey shake
13.00 4 boterhammen + 150gram kip (vit c + multi + kiwi)
16.00 125gram rijst + 6 eieren
preworkout; crack 2 scoops
17.00 trainen
postworkout; whey shake + 50gram brinta wake up
20.00 bord stamppot + 250gram biefstuk (visolie + vit E)
23.00 3 pannekoeken + 500gram kwark (vit C)

Netjes hoor Loo !
Wat vind je fijner Crack of No-Xplode ?

weak incline vergeleken met je regular bench

120 drukken en 32 fly's zijn wel heel nice Loo.
Heb je iets tegen groente eigenlijk?

Ook geen fruit zie ik alles uit een pilletje, waarom neem je neit fruit na je training, ideaal?

120 drukken en 32 fly's zijn wel heel nice Loo.
Heb je iets tegen groente eigenlijk?

Ook geen fruit zie ik alles uit een pilletje, waarom neem je neit fruit na je training, ideaal?

13.00 4 boterhammen + 150gram kip (vit c + multi + kiwi) dat is het enige wat ik vond.

Omdat het redelijk snelle koolhydraten zijn en je zo gelijk je vitamine en andere gezonde dingen binnen krijgt.
Fruit bestaat voor groot gedeelte uit fructose en dat kan alleen door de lever worden gebruikt als energiebron. En vitamine moet je ook niet rond de training nemen, want dat gaat de anti-oxidanten tegen die je juist zo hard nodig hebt.

Fruit bestaat voor groot gedeelte uit fructose en dat kan alleen door de lever worden gebruikt als energiebron. En vitamine moet je ook niet rond de training nemen, want dat gaat de anti-oxidanten tegen die je juist zo hard nodig hebt.

Het fructose word volgens mij ook gewoon omgezet naar gluycose en dat haalt het lichaam uit de lever.
Heb me niet verdiept in het lichaamsproces, maar energie van welk soort dan ook word omgezet naar glucose.

Vitamine zijn anti-oxidanten, denk aan vitamine C, E enzo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven