Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

120 drukken en 32 fly's zijn wel heel nice Loo.
Heb je iets tegen groente eigenlijk?
Ook geen fruit zie ik alles uit een pilletje, waarom neem je neit fruit na je training, ideaal?
13.00 4 boterhammen + 150gram kip (vit c + multi + kiwi) dat is het enige wat ik vond.
Waarom is het ideaal om fruit te nemen na de training?120 drukken en 32 fly's zijn wel heel nice Loo.
Heb je iets tegen groente eigenlijk?
Ook geen fruit zie ik alles uit een pilletje, waarom neem je neit fruit na je training, ideaal?
Waarom is het ideaal om fruit te nemen na de training?
Waarom

Fruit bestaat voor groot gedeelte uit fructose en dat kan alleen door de lever worden gebruikt als energiebron. En vitamine moet je ook niet rond de training nemen, want dat gaat de anti-oxidanten tegen die je juist zo hard nodig hebt.Omdat het redelijk snelle koolhydraten zijn en je zo gelijk je vitamine en andere gezonde dingen binnen krijgt.
En vitamine moet je ook niet rond de training nemen, want dat gaat de anti-oxidanten tegen die je juist zo hard nodig hebt.
Fruit bestaat voor groot gedeelte uit fructose en dat kan alleen door de lever worden gebruikt als energiebron. En vitamine moet je ook niet rond de training nemen, want dat gaat de anti-oxidanten tegen die je juist zo hard nodig hebt.