Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat gaan groentes je voor extra brengen in de BB wereld, puur nieuwsgierigheid.

Groenten vormen een heel belangrijke bron van veel voedingsstoffen – vitamines, mineralen en fytovoedingsstoffen en daarom moeten ze heel veel gebruikt worden, zelfs als je je koolhydraatinname wilt beperken.
en ze vormen een uitstekende bron van vezels, een dieetelement waaraan bodybuilders vaak een tekort hebben. Daarnaast bevatten ze relatief weinig calorieën en kunnen je een voller gevoel geven zonder voor extra lichaamsvet te zorgen.

Dat groentes gezond zijn weet elke mong**l. Maar dat groentes nodig zijn om zoveel mogelijk VVM te kweken is de grootste onzin die er is. Om massa te bouwen heb je geen groentes nodig.

Ik maak het alleen ff duidelijk want er zullen er zeker zijn die dat denken ja.

Dat groentes gezond zijn weet elke mong**l. Maar dat groentes nodig zijn om zoveel mogelijk VVM te kweken is de grootste onzin die er is. Om massa te bouwen heb je geen groentes nodig.

En een gezond lichaam (waar groente aan bijdraagt) is niet beter in staat te herstellen, dan een minder gezond lichaam volgens jou?

Groente zijn niet noodzakelijk omdat je het ook deels uit een pilletje kan halen, maar als je met termen smijt als "zoveel mogelijk VVM te kweken" dan dragen de gezonde stoffen in groente zeker wel bij aan spiergroei.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.609
Ronnie Coleman at ook nauwelijks groeten in z'n offseason...:rolleyes:

Ronnie Coleman at ook nauwelijks groeten in z'n offseason...:rolleyes:

Heb ook niet gezegd dat er geen spiermassa aan te komen is zonder groente of dat het noodzakelijk zou zijn, gaat mij erom dat er gezegd word dat groente hier 0,0 in bijdraagt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.611
Groente draagt wel bij aan je groei, alleen relatief gezien is dit minimaal en indirect en het is heel goed mogelijk te gainen zonder groentes en fruit.

Probleem is dat veel hardgainers moeite hebben met veel eten, en groente is hierin een ondergeschikte ten opzichte van eiwitten en carbs. Daarom wordt er vaak voor gekozen om als eerste de groentes te schrappen en deze "ruimte" te benutten voor belangrijkere eiwitrijke voeding. Groentes kan je immers vrij makkelijk vervangen door een vitamine en mineralen complex supplement te slikken.

Neemt niet weg dat groente in een uitgebalanceerd dieet hoort, al is het maar om gezondheidsredenen.

Laatst bewerkt:
Groente draagt wel bij aan je groei, alleen relatief gezien is dit minimaal en indircet en het is heel goed mogelijk te gainen zonder groentes en fruit.

Probleem is dat veel hardgainers moeite hebben met veel eten, en groente is hierin een ondergeschikte ten opzichte van eiwitten en carbs. Daarom wordt er vaak voor gekozen om als eerste de groentes te schrappen en deze "ruimte" te benutten voor belangrijkere eiwitrijke voeding. Groentes kan je immers vrij makkelijk vervangen door een vitamine en mineralen complex supplement te slikken.

Neemt niet weg dat groente in een uitgebalanceerd dieet hoort, al is het maar om gezondheidsredenen.

Precies en dit heb ik ook met al het eten maken op een dag, dan zorg je eerst dat je eiwitten/koolh/vetten binnen krijgt.

Zijn er hier echt mensen die geen groente eten omdat ze het niet meer naar binnen krijgen?? :rolleyes:

Ik eet nooit groente, enkel in de cut. ehehe

groenten horen nu toch eenmaal in elk normaal avondeten:eek::eek:

ik sta echt verbaasd dat sommige mensen het niet eten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven