MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
appelmoes > groenten
:grinny:

Lekker getraind loo!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.624
DINSDAG

Benen

Squat
12 * 60
12 * 80
10 * 100
8 * 120
8 * 120 (1spot)

Leg press (plate loaded)
12 * 150
10 * 225
10 * 275
8 * 325 (spot)

Standing leg curl (pijn in knie)
4 * 12 * 30

Leg extensions
3 * 15 * 75 (1sec holds)

Adductor machine
12 * 20
12 * 40
12 * 60
12 * 60

****ing nette Squat Loo, maak je nog altijd bij elke set gebruik van je wraps of zijn je knieen weer geheel genezen eigenlijk? :p

inderdaad hoe gaat het met je knie'en ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.627
Knieën gaan prima na m'n geweldige vakantie :rolleyes: van een maand, die wraps heb ik niet meer nodig met squats. Ik squat ook netter.
Alleen bij die leg curl voelde ik hem, ik geef hem volgende keer nog een kans anders tief ik hem er meteen uit.

Blijven genieten van de blessurevrije trainingen;)
Die Adductor machine is een keeper voor jou zie ik!

Knieën gaan prima na m'n geweldige vakantie :rolleyes: van een maand, die wraps heb ik niet meer nodig met squats. Ik squat ook netter.
Alleen bij die leg curl voelde ik hem, ik geef hem volgende keer nog een kans anders tief ik hem er meteen uit.

Oke nice dan. Doe ze ook even niet ivm knie'en, Squats gaan namelijk wel normaal. :)

Doe je Lying of Seated Curls?

Gooi deze er dan meteen uit want ook ik merkte problemen bij de leg curl. Vervang die oefening voor een GHR of de goodmorning, bij die laatste pak je meteen ook je rug aan.

Beide oefeningen zijn killers voor de hams.

Lekker geknald met je poten Loo!!:D

idd goodmornings doen loo, is DE oefening voor hamstrings, niet te zwaar, zonder riem en knallen maar...

bij squats kan je mischien es boxsquats doen, doordat je remt mbv een box/bench hoef je niet te remmen op je knien, wat je minder pijn op levert...

Lekkere poten training Loo, geile squats ook, kep meteen zin..ga ook strakkies ff patserig doen in da gym, daar lopen alleen ecto's rond die jack shit squatten....je moet die smoelen zien hahaha

Leg curls zijn blessuregevoelige oefeningen he, dat weet je als fysio neem ik aan?

Nette squats Loo! :thumbs: Doe je nooit lunges? Of wat variaties op je squat? Front squat ofzo?

Goeie training !!
Hoe was je voeding Loo'tje en hoe kan er gespot worden met een legpress ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven