- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn weekend, vergeet niet de k1 final te kijken morgenavond op sbs6.
VRIJDAG
Fijn weekend, vergeet niet de k1 final te kijken morgenavond op sbs6.
Dat is wel het laatste dat ik zou vergeten.
Barbell shrugs wel nice.

+1! Ik zat er net aan te denken zo iets te typen bij het lezen van al die posts..iedereen blijft maar lekker trainen hoe het hoort, dan train ik wel hoe het goed voelt...Waar het om gaat is dat je altijd mensen zult hebben die zeggen "nee dit is de beste manier, nee zo moet je hem doen, waarom zou iemand in godsnaam touch and go doen?, nee dit is geen echte deadlift, nee je moet met benchen de stang aantikken op je borst, nee je moet er een cm boven blijven, je moet 10 reps maken, je moet 1 rep maken"
Stop that ****ing bullshit.
Het boeit geen ene **** of het nou wel of niet een deadlift is met touch and go, of zelfs helemaal niet de grond raken, het gaat erom dat je groeit. En als je groeit zonder de grond aan te raken (de TUT is dus groter) dan moet je dat vooral doen. Er gaan in jouw gym echt geen 3 rode lampen aan als je de grond niet raakt. Het gaat erom dat je de target muscles aanpakt, en hoe je het doet...who ****ing cares?
Anyway; ik deed wel vaak touch and go, maar ik merkte dat ik te zwak werd in de eerste paar cm's van de lift waardoor ik op een gegeven moment tegen een muur liep met zwaardere gewichten, dus nu train ik al een tijd met doelbewust "dood leggen", elke rep overnieuw beginnen. En over een tijdje ga ik gewoon weer touch and go doen. Misschien wel helemaal zonder de grond te raken. Gewoon, omdat het kan.

Ik persoonlijk vind kracht minstens even belangrijk als massa. Dus dan maakt de uitvoering van de oefeningen wel degelijk uit.Waar het om gaat is dat je altijd mensen zult hebben die zeggen "nee dit is de beste manier, nee zo moet je hem doen, waarom zou iemand in godsnaam touch and go doen?, nee dit is geen echte deadlift, nee je moet met benchen de stang aantikken op je borst, nee je moet er een cm boven blijven, je moet 10 reps maken, je moet 1 rep maken"
Stop that ****ing bullshit.
Het boeit geen ene **** of het nou wel of niet een deadlift is met touch and go, of zelfs helemaal niet de grond raken, het gaat erom dat je groeit. En als je groeit zonder de grond aan te raken (de TUT is dus groter) dan moet je dat vooral doen. Er gaan in jouw gym echt geen 3 rode lampen aan als je de grond niet raakt. Het gaat erom dat je de target muscles aanpakt, en hoe je het doet...who ****ing cares?
Anyway; ik deed wel vaak touch and go, maar ik merkte dat ik te zwak werd in de eerste paar cm's van de lift waardoor ik op een gegeven moment tegen een muur liep met zwaardere gewichten, dus nu train ik al een tijd met doelbewust "dood leggen", elke rep overnieuw beginnen. En over een tijdje ga ik gewoon weer touch and go doen. Misschien wel helemaal zonder de grond te raken. Gewoon, omdat het kan.
BOEM
lights out, game over!
![]()
![]()
(van voor de vakantie, sta er nu iets beter bij ook droger)

De grote drie is gewoon heilig voor mij wat dat betreft. Bovendien deadlift ik eigenlijk niet eens voor de massa, maar omdat het gewoon een kick geeft een zwaar gewicht van de grond te trekken. Touch&go zou me die voldoening niet geven.