MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kom op Loo, dit is een deadlift variant had toch verwacht dat je dat wel zou weten.
Weet zeker dat ook Yates een conventionele DEADlift in zijn leven heeft toegepast.

dorian
good old days
ik pak hem zelf vanaf de grond en laat hem daar ook elke keer weer terugkomen
maar iedereen moet het voor zichzelf weten
160 is zware shit om omhoog te trekken

filmpje !

http://www.youtube.com/watch?v=oLo4XAtamUM

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.683
Waar het om gaat is dat je altijd mensen zult hebben die zeggen "nee dit is de beste manier, nee zo moet je hem doen, waarom zou iemand in godsnaam touch and go doen?, nee dit is geen echte deadlift, nee je moet met benchen de stang aantikken op je borst, nee je moet er een cm boven blijven, je moet 10 reps maken, je moet 1 rep maken"

Stop that ****ing bullshit.

Het boeit geen ene **** of het nou wel of niet een deadlift is met touch and go, of zelfs helemaal niet de grond raken, het gaat erom dat je groeit. En als je groeit zonder de grond aan te raken (de TUT is dus groter) dan moet je dat vooral doen. Er gaan in jouw gym echt geen 3 rode lampen aan als je de grond niet raakt. Het gaat erom dat je de target muscles aanpakt, en hoe je het doet...who ****ing cares?

Anyway; ik deed wel vaak touch and go, maar ik merkte dat ik te zwak werd in de eerste paar cm's van de lift waardoor ik op een gegeven moment tegen een muur liep met zwaardere gewichten, dus nu train ik al een tijd met doelbewust "dood leggen", elke rep overnieuw beginnen. En over een tijdje ga ik gewoon weer touch and go doen. Misschien wel helemaal zonder de grond te raken. Gewoon, omdat het kan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.684
VRIJDAG

Ook niet echt een geweldige training. Ik herstel niet zo goed, zwaar weekje deze week. Gelukkig is het weekend.
Misschien is het tijd om ff op bloedvolume te trainen; vanaf volgende week ff twee weken op 15 herhalingen zitten.

Schouders

Seated db press
10 * 32
10 * 36
10 * 40

Front raises
10 * 14
10 * 18
10 * 22
10 * 22

Side raises
10 * 12
10 * 14
10 * 16
10 * 18

Traps

Barbell shrugs
10 * 60
10 * 100
10 * 140
12 * 100

Db shrugs (romp voorover gebogen)
10 * 32
10 * 36
10 * 44
12 * 28

Fijn weekend, vergeet niet de k1 final te kijken morgenavond op sbs6.

Hoe is je voeding ?

Waar het om gaat is dat je altijd mensen zult hebben die zeggen "nee dit is de beste manier, nee zo moet je hem doen, waarom zou iemand in godsnaam touch and go doen?, nee dit is geen echte deadlift, nee je moet met benchen de stang aantikken op je borst, nee je moet er een cm boven blijven, je moet 10 reps maken, je moet 1 rep maken"

Het boeit geen ene **** of het nou wel of niet een deadlift is met touch and go, of zelfs helemaal niet de grond raken, het gaat erom dat je groeit. En als je groeit zonder de grond aan te raken (de TUT is dus groter) dan moet je dat vooral doen. Er gaan in jouw gym echt geen 3 rode lampen aan als je de grond niet raakt. Het gaat erom dat je de target muscles aanpakt, en hoe je het doet...who ****ing cares?

Anyway; ik deed wel vaak touch and go, maar ik merkte dat ik te zwak werd in de eerste paar cm's van de lift waardoor ik op een gegeven moment tegen een muur liep met zwaardere gewichten, dus nu train ik al een tijd met doelbewust "dood leggen", elke rep overnieuw beginnen. En over een tijdje ga ik gewoon weer touch and go doen. Misschien wel helemaal zonder de grond te raken. Gewoon, omdat het kan.
+1! Ik zat er net aan te denken zo iets te typen bij het lezen van al die posts..iedereen blijft maar lekker trainen hoe het hoort, dan train ik wel hoe het goed voelt...;):rolleyes:

Wel nais trouwens 10x40 op de schouders! 8x44kg zit er zeker in!!:D

Laatst bewerkt:
de reps en de gewichten zijn nog steeds hoog
mooi man
en idd 23.40 sbs k1-final - heerlijk

Ik persoonlijk vind kracht minstens even belangrijk als massa. Dus dan maakt de uitvoering van de oefeningen wel degelijk uit.

Ik zou me echt een p*ssy voelen als ik de squat, deadlift of bench press makkelijker maak. En de meeste mensen doen dat echt niet omdat ze dan beter groeien... Maar puur zodat ze meer gewicht kunnen pakken. (En vaak wordt het eerder een bounce&go ipv touch&go)

De grote drie is gewoon heilig voor mij wat dat betreft. Bovendien deadlift ik eigenlijk niet eens voor de massa, maar omdat het gewoon een kick geeft een zwaar gewicht van de grond te trekken. Touch&go zou me die voldoening niet geven.

BOEM

lights out, game over!

x5r3mo.jpg

dd2btu.jpg

(van voor de vakantie, sta er nu iets beter bij ook droger)

Kan me nog foto's van je herrineren met kleren aan, had je droger verwacht....wel redelijke massa op de armen. :)

Oke, aan deze roflol te zien...is dit niet Loo.

Had al een vermoeden.

• Like
Waarderingen: Loo
De grote drie is gewoon heilig voor mij wat dat betreft. Bovendien deadlift ik eigenlijk niet eens voor de massa, maar omdat het gewoon een kick geeft een zwaar gewicht van de grond te trekken. Touch&go zou me die voldoening niet geven.

Tja, een beetje de vergelijking maken tussen oly lifters vs bb'ers hé. Wie heeft
de meeste massa? Tuurlijk moet er wat power zitten om met zware gewichten
een shitload aan reps te kunnen maken, maar de grote 3 is geen indicatie qua
fysiek van een bb'er.

En idd, een shitload aan plates van de grond trekken, dat is wel kicken :p

Lekkere schouder training Loo. Ik doe mijn best bij je in de buurt te komen met die DB presses, maar ik kom met mijn rotte schouders niet verder dan 32kg DB's :sad:

Maja... komt wel goed tzt....

Fijne zondag nog beescht! ;)

Beetje afwisseling is niet verkeerd, af en toe knallen op zware gewichten met weinig reps, dan weer een tijdje 8/15.

Oh wacht, is dat MarcJ niet?!?! :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven