XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede voeding, alleen een mager ontbijtje..
Als het lukt eerder je nest uit en het dubbele aan brinta. Da heb je een beetje gelijk aan mijn ontbijtje, ontbijt is erg belangrijk..

De voeding is niet vreselijk veel imo maar omdat je niet veel doet overdag mag dat natuurlijk ook niet teveel zijn..

Je productkeuze is iig goed en als jij hier op gained is het goed.. Voor mij zou het te weinig zijn maar goed.. Per persoon verschilt het..

• Like
Waarderingen: Loo
Film gaat dus nooit komen, daar kom je toch weer mooi mee weg he Loo. ;)

Ik heb een tip voor je Loo, waarom neem je niet een kijkje in mijn oude log en pak je niet gewoon een eetdag van mij. Je bent altijd intensief bezig met je training in elkaar aan het zetten, terwijl je toch het belangrijkste vergeet luie indo dat je er rond loopt.

Aan het eind van 2010 weeg jij 92 kg bij een zelfde vetpercentage.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.884
Film gaat dus nooit komen, daar kom je toch weer mooi mee weg he Loo. ;)

Loopt toch niet zo te zeiken om dat filmpje jongen, je hebt er al talloze posts aan gewijd.

Ik zal het nog 1 keer in chronologische volgorde voor je samenvatten;

1. Loo pusht 8 x 40kg db press zonder problemen weg.

2. hier en daar wordt geroepen om een filmpje.

3. Xtralarge maakt er een weddenschap op en verhoogt de dumbbells naar 44kg

4. het wordt "gehyped"

5. Tiger4evah biedt aan om te filmen

6. Loo gaat akkoord met de weddenschap.

7. Tiger is vervolgens niet meer in the gym te vinden.

8. Loo heeft geen camera, en z'n nieuwe trainingsmaat ook niet.

9. Loo draait nu een ander schema dus tot je weer +40kg dumbbells in dit log voorbij ziet komen kan deze hype in de koelkast.

Mij treft geen blaam, ik ging akkoord met een gewicht die ik zelfs nog nooit heb gepressed (en ook niet heb gepretendeerd het te kunnen). Ik kan alleen moeilijk m'n eigen set filmen, daar het geen one handed press is.

Laatst bewerkt:
Als het lukt eerder je nest uit en het dubbele aan brinta. Da heb je een beetje gelijk aan mijn ontbijtje, ontbijt is erg belangrijk..

De voeding is niet vreselijk veel imo maar omdat je niet veel doet overdag mag dat natuurlijk ook niet teveel zijn..

Je productkeuze is iig goed en als jij hier op gained is het goed.. Voor mij zou het te weinig zijn maar goed.. Per persoon verschilt het..

thanks spankie
een waarheid als een koe:)
ik doe nl ook niet veel
ik ben nogal lui aangelegd
kan heel goed niks doen - heerlijk

• Like
  • #7.886
Mja, vrij weinig op aan te merken Loo. Zelf kies ik liever voor wat meer kleinere maaltijden (elke 2,5 uur).

Wat ik zelf relaxed eten vind zijn die zakken Pangasius filet van de appie. Zijn meestal 5 stukken vis van 150 gram per stuk (kleine 4 euro per zak). Die zak smijt je in de vriezer en dan elke dag een filet er uit om te ontdooien in de koelkast. Super lekker met wat peper, viskruiden, tomaatje, komkommer en een volkoren boterham! :thumbs:
Hetzelfde doe ik met de zakken ingevroeren kip van de Aldi.

Op die manier eet ik bijna elke dag een pangasius filet, een kipfilet, dan nog een blikje tonijn, wat eitjes, kwark, whey. Elke dag kwaliteits eiwitten.

Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen ja, de maaltijden iets kleiner maken maar wel kleinere tussenpauzes.
Ik denk dat je uiteindelijk dan netto toch meer voedingsstoffen binnen krijgt, mede omdat je metabolisme dan toch wat hoger draait.

Grote nadeel daarvan; het eten kost al ****ing veel tijd, en hoe korter je de periodes maakt hoe meer je met eten bezig bent. Om de twee uur eten is eigenlijk insane als je er goed over nadenkt; je bent de hele dag aan het eten.
En dan gaat m'n geweten opspelen; hoe dedicated ben je....Levert het zoveel meer op als je zo secuur en kort achter elkaar eet, maakt het echt een significant verschil.
Als iemand anders me deze vraag stelt dan zou ik zeggen; show some dedication, dat is het verschil tussen de "average joe" en de hardcore bodybuilder.
Maar op jezelf toepassen is toch lastig.

Ik heb trouwens een paar zakken Panga in de vriezer liggen, zal ze weer eens in m'n dieet gooien.

:thumb:

Ja zal echt moeten proberen eerder op te staan, dan pak ik een extra meal en is de tijd dat ik "voeding-loos" zit ook korter.

Ik heb een tip voor je Loo, waarom neem je niet een kijkje in mijn oude log en pak je niet gewoon een eetdag van mij. Je bent altijd intensief bezig met je training in elkaar aan het zetten, terwijl je toch het belangrijkste vergeet luie indo dat je er rond loopt.

Aan het eind van 2010 weeg jij 92 kg bij een zelfde vetpercentage.

:o

Ik heb het hem al 20x gezegd Fonkmeistah, terwijl ik maar blijf groeien door een zwaar overschot aan cals blijft de beste man jaar in jaar uit op hetzelfde fysiek hangen. Zonde is dat.:o

Kom zelf ook net terug van de gym, alleen borst gedaan en gestopt met cardioen na vijftien minuten. Motivatie en discipline zijn toch echt de drijvende factor. Valt dat weg, dan eet je niks meer, is de intensiteit weg en zit je met je luie gat op de bank Star Wars te kijken. ****ing winterdipje..

Wat dat betreft spat de hardcoreheid en de discipline hier van Loo's topic af. Petje af daarvoor! Ook met het eten is niks mis behalve dat het dagelijkse gebruik misschien wat verhoogt kan worden. Eens kijken of dat je de nodige extra kilo's kan opleveren?

Laatst bewerkt:
  • Like
  • #7.889
Vooruit dan maar ik zal m'n kcal's wat omhoog gooien.

Dag abs :wave: :sad:

2j501l3.jpg

laat ze af en toe lullen loo
zijn vast mannen zonder abs;)
je trainingen zien er nog steeds goed uit wat mij betreft

Gewoon vreten Loo...niet je blind staren op kcal's. Die abs komen met de zomer wel weer...

• Like
Maar hoezo zou je meer gaan eten als je al 2 kg per maand aan komt?

• Like
als jij dat nu wel bent, ziet het er net uit. maar wanneer komt er een fullbody :D

• #7.894
DINSDAG

Pompuh je weet tog :sd:

Borst

Bankdrukken
15 * 60
15 * 80
15 * 90
15 * 80

Schuindrukken smith
15 * 60
15 * 75
15 * 60

Dumbbell fly's
15 * 18
15 * 22
15 * 22

Standing cable fly's
15 * 12,5
15 * 17,5
15 * 20

Chest press machine
15 * 50
15 * 75
15 * 50

Voeding

beter

10.00 bord brinta + whey shake (biergist)
13.00 bord pasta + 150gram tonijn (vit C + multi)
15.00 whey shake + 50gram brinta
17.00 100gram rijst + 200gram kipfilet (biergist)
17.30 trainen
pwo; whey shake
20.00 125gram rijst + 200gram biefstuk (vit E + visolie)
23.00 500gram kwark (biergist)

aardig wat sets Loo en dat met high reps - low rest. damn bro!

• #7.896
Een goede vriendin van mij (26jaar) was de afgelopen weken een beetje in de war; ze haalde dingen door elkaar (probeerde met haar telefoon te zappen op de tv, wist niet meer goed welke dag het was, dat soort dingen). Nou dat zal wel niks bijzonders zijn, maar toch ff laten onderzoeken. WRONG!!!!!!!!
Een hersentumor. Ze ligt momenteel in het ziekenhuis, morgen wordt ze geopereerd en aan de hand daarvan gaan ze bepalen of het goed te genezen valt, chemo´s en alles.

En zo krijg je af en toe toch een wijze les;
Don't take life for granted. In een vingerknip kan het ineens 180 graden draaien en sta je er ineens heel anders voor.
Je staat er bijna nooit bij stil, maar het kan zo

ff tussendoor;

operatie was geslaagd en het was geen kwaadaardige tumor; alles is verwijderd en er hoeven geen chemo's, dus ze is genezen verklaart.

thank god:bow:

nice van die vriendin van je:)
gelukkig!

wat je voeding betreft ziet er heel netjes clean uit maar wel baby hoeveelheden?

• #7.898
Ik zou meer chocomel drinken :roflol:

• Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven