XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
loo train jij volgens hetzelfde principe in aantel reps als martin, had gister nog met hem gesproken.

• Topic Starter Topic Starter
loo train jij volgens hetzelfde principe in aantel reps als martin, had gister nog met hem gesproken.

Martin ja, is ie weer aan het trainen?

Laatste keer dat ik met hem trainde scheurde hij z'n rugspier tijdens BORS met 120kg ofzo.
Hij is een hele tijd uit de running geweest daarna. :(

In principe hanteer ik dezelfde trainingsprincipes als hem ja, we hebben een tijdje samen getraind ook, maargoed hij wisselt nog weleens van trainingsmethode.

Wat zei hij nu dan?

Hij weet ook wel wat hard trainen is trouwens! :hedbang:

Laatst bewerkt:
WOENSDAG

Borst

Schuindrukken
14 * 60
12 * 80
10 * 90
8 * 100 (1 spot)

Bankdrukken dumbbells
12 * 32
10 * 38
10 * 40
8 * 42

Schuine fly's cable
12 * 10
10 * 15
8 * 17,5
12 * 12,5

Peck deck (:rolleyes:)
12 * 30
10 * 35
8 * 40
12 * 32

Biceps

Barbell curls
12 * 35
10 * 45
10 * 45 (forced reps)

Incline bench dumbbell curls
8 * 12
8 * 14
8 * 16
10 * 12

Hammer curls rope
12 * 25
12 * 30
12 * 35
10 * 40

waarom eigenlijk borst en biceps samen???
ipv borst en triceps

Variatie, triceps wordt al goed meegenomen bij borsttraining, sommigen reageren er beter op, ...

of juist niet...na borst is je triceps al vermoeid dus kan je hem minder goed op z'n fl**ker geven. Ik merk namelijk dat ik minder sterk in triceps ben na borst.

Anyway, ik wissel inderdaad af, soms een tijd borst triceps en rug biceps, soms een tijd niet.

netjes weer man, dat schuin bankdrukken gaat je goed af,bij mij scheelt plat en schuin bankdrukken best veel.

Jou incline bench is echt supersterk . Hoeveel graden is dat ongeveer (het bankje ) ?

Jou incline bench is echt supersterk . Hoeveel graden is dat ongeveer (het bankje ) ?

gewoon standaard incline bench, vrij schuin.

Schuin gaat me zeker makkelijk af, ik heb voorheen wel 110 gepakt maargoed ik mag niet klagen.
Schoulder presses met losse stang ook trouwens, zit inmiddels op 90kg,
Ik denk dat ik vanaf volgende week maar weer met recht benchen ga beginnen, en dan schuin met dumbbells.

of juist niet...na borst is je triceps al vermoeid dus kan je hem minder goed op z'n fl**ker geven. Ik merk namelijk dat ik minder sterk in triceps ben na borst.

Anyway, ik wissel inderdaad af, soms een tijd borst triceps en rug biceps, soms een tijd niet.

Is toch wat ik zeg:p je triceps wordt al goed meegenomen bij je borst, is al redelijk vermoeid dus:p.

netjes die 100 kilo incline bench. Je gaat hard vooruit op je kracht bro. Hoe zit et met het gewicht? Nog beetje aan het gainen?

netjes die 100 kilo incline bench. Je gaat hard vooruit op je kracht bro. Hoe zit et met het gewicht? Nog beetje aan het gainen?

gaat wel lekker de laatste tijd ja, ben ook een paar kilo'tjes aangekomen maar ook iets omhoog in vet %.
Ik ben al een aantal zondagen achter elkaar aan het trainen = niet uitgaan op zaterdagavond, dat werpt z'n vruchten af.
En ik train nu weer met Danny, ik mag niet meer licht trainen van hem.

Wel iedere keer van die kleine k*t blessuretjes; pijn in m'n schouder, pijn in m'n pols, pijn in m'n onderrug.
Maarja wat doe je eraan...

Laatst bewerkt:
VRIJDAG

Kapot gemaakt door m'n trainingsmaat deze training, ik dacht dat ik dood ging.:wl:
**** it volgende week nog zwaarder :hedbang:

Rug

Lat pull down behind the neck
12 * 50
10 * 75
10 * 80
10 * 85 (lichte spot)

Lat pull down voorlangs
12 * 50
10 * 57,5
10 * 65
10 * 70 (lichte spot)

Dumbbell rows
10 * 34
10 * 40
10 * 42
10 * 44
10 * 46

Cable rows (v-bar)
10 * 70
10 * 70
10 * 77,5

Triceps

Dippen
14 * bw
14 * bw
12 * bw + 15
10 * bw + 25

Skull crushers (ez-bar)
12 * 25
10 * 35
10 * 35

Rope pull down
10 * 25
10 * 27,5
14 * 20

Laatst bewerkt:
doe de db row enkel of dubbelhandig?

nett db row, dippen gaat al beter zie ik:D

Nette dips.
Weer met Danny getraind?

mooie training Loo jij word beest

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven