XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zijn ze maandag niet dicht?

ik ben ook benieuwd naar je nieuwe schema loo

post eens een foto vanjezelf hoe je er nu bijstaat :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bench gaat de goede richting uit bro', hoe lang hou je een schema ongeveer aan? 3-4 weken?

Meestal een week of zes tot acht, zodra ik echt begin te wennen aan het schema dan ga ik switchen. Hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel. Soms maak ik al eerder aanpassingen. Drie weken vind ik te kort, je hebt al twee weken nodig om echt te wennen aan andere oefeningen.

ik ben ook benieuwd naar je nieuwe schema loo

Dit is hem voorlopig, ga nog wat kleine aanpassingen maken.

Maandag

Borst
bankdrukken
schuindrukken
schuine fly's cable of dumbbell

Triceps
rope pull down
one arm cable extensions

Biceps
dumbbell curls
hammer curls
ez-bar curls

Dinsdag

Benen
squatten
leg press
leg extensions
standing leg curls
standing calve raises
abductor machine

Woensdag

rust

Donderdag

Rug
lat pully (voorlangs)
pull ups (breed, achterlangs)
dumbbell rows
hyperextensions

Biceps
dumbbell curls
pose down curls

Buik
-

Vrijdag

Schouders
dumbbell press
seated front raises dumbel
standing side raises dumbel
bent over raises dumbel

Traps
shrugs voorlangs
shrugs achterlangs (smith)

Triceps
dippen
french press (ez-bar)
push down (rechte stang)

Optrekken na lat pulley gaat vrij lastig worden denk ik. Geen deadlift, ik vind ook dat je virj veel doet voor je biceps:)? Verder net schema.

Paar slechte dagen gehad. Vrijdag nog een lekkere training gehad. Zaterdagavond wezen stappen met een blonde chick (dan weet je al dat het fout gaat natuurlijk). Veel baco gezopen, 4 uur de kroeg uit, tot 6 uur bij haar thuis gezeten. Voor degenen die het willen weten;
JA ik heb wel een beetje geil gedaan met haar.
NEE er is niet gedoet, het was nog te vroeg om aan te slaan, de dobber was nog niet goed onder. Voor de vissers onder ons; zou zonde zijn als ik de haak uit de bek sla, eerst wachten tot het visje goed hapt. Maar komt nog wel, was een eerste date. En anders maar niet, ik ga liever trainen dan nken.

Efin, je hoeft geen rekenwonder te zijn hoe bruut de katabole staat was, zeker omdat ik zondag pas rond 3 uur m'n bed uit kwam. Efin, de zondag, hele huis vol met familie. Ik ben amper m'n bed uit, of de bom barst, iedereen ruzie met elkaar. Privezaken, maargoed, je hoeft wederom geen rekenwonder te zijn om te snappen dat ik die zondag ook zwaar ****ed up gegeten heb. Zondagnacht slecht geslapen, derhalve maandagochtend uit gaarheid niet kunnen trainen. Maandagnacht weer ****ing slecht geslapen, dinsdag geen kracht om te trainen en te eten. Dinsdag vroeg naar bed gegaan, woensdagmorgen verslapen voor m'n werk, dus geen tijd om brood te smeren. Hele dag ****ing honger geleden. Maargoed het is nu woensdagavond, wel getraind (op de 50ste verjaardag van m'n vader :D). Morgen ff goed vreten om de schade in te halen.

WOENSDAG

Wel krachtig gezien de klote dagen ervoor, maar wederom ****ING last van m'n pols, he's killing me man! :mad:
Het wordt steeds erger. Ik was hem ook vergeten in te tapen.
Veel pijn met bankdrukken, en met dumbbell en hammer curls.

Borst

Bankdrukken
14 * 80
10 * 100
10 * 100
12 * 80

Schuindrukken dumbbells
12 * 32
10 * 36
9 * 38
14 * 32

Dumbbell fly's schuine bank
10 * 22
10 * 22
10 * 24
9 * 26

Triceps

Push down rechte stang
14 * 25
12 * 35
10 * 45
10 * 45

Rope pull down
12 * 27,5
10 * 30
10 * 30

Biceps

Standing dumbbell curls
12 * 12
8 * 20 (superslow, ****ing k*tpols)
8 * 20 (superslow)
8 * 20 (superslow)

Hammer curls dumbbell
16 * 18
16 * 18
16 * 18
te pijnlijk

Ez-bar curls
12 * 20 (ex.stang)
10 * 30
10 * 30
10 * 30

Optrekken na lat pulley gaat vrij lastig worden denk ik. Geen deadlift, ik vind ook dat je virj veel doet voor je biceps:)? Verder net schema.

Klopt, biceps moeten groeien, ze lopen achter.
Optrekken wordt misschien een probleem, maar als ik ermee begin heb ik veel last van m'n schouders, vandaar eerst een opwarm-oefening.
Mocht het te zwaar zijn dan begin ik alsnog met optrekken.
Deadliften heb ik een tijd gedaan, ging eigenlijk erg goed. Maar de oefening kost erg veel tijd, en ik heb nou niet echt het idee dat hij mijn fysiek drastisch verbeterd. Ik vind het een heerlijke oefening, maar m'n trainingsmaat heeft een zwakke rug dus hij doet hem niet. Dan ben ik al gauw uitgelult....

Waarom geen 3 x 10 x 100 kg bij benchen?:) Bizar dat je zo lang slecht loopt van een avond te zuipen, tot voor kort ging ik de zondag minivoetballen ook al had ik me de zaterdag lam gedronken, 90% van de gevallen was ik maandag weer helemaal toppie, mss nog wat suf maar goed, dat train je er uit!

Waarom geen 3 x 10 x 100 kg bij benchen?:) Bizar dat je zo lang slecht loopt van een avond te zuipen, tot voor kort ging ik de zondag minivoetballen ook al had ik me de zaterdag lam gedronken, 90% van de gevallen was ik maandag weer helemaal toppie, mss nog wat suf maar goed, dat train je er uit!

Ik zou eigenlijk wel 110 kunnen pakken met benchen, maar m'n pols deed pijn joh.

ik moet zeggen dat ik er vroeger ook veel beter tegen :klink: kon. En toen dronk ik nog veel meer dan nu. Tegenwoordig ben ik de hele zondag ****ed en maandag ook nog. Nou werk ik wel 6 dagen in de week, zaterdag ook de hele dag. Ik begin oud te worden denk ik.

Toch nice die bench press, maar stop is met baco zuipen:zuip::p

DONDERDAG

Verdomme weer pech, ik kan er bijna wel om huilen. Tijdens leg pressen schoot het ineens in m'n linker hamstring, ik voelde hem verrekken. Ik deed niks raars, met de tweede rep halverwege het zakken schoot het erin.
Meteen gestopt met trainen, de auto in en uitstappen en traplopen doet ****ing pijn, voor de rest gaat het wel. Morgen even goed door de fysio er naar laten kijken, en vanavond een schietgebedje doen voor het slapen gaan dat een hamstring blessure me bespaard blijft. Damn ik heb echt nooit blessures gehad, maar dit voorjaar blijft me weinig bespaard. M'n schouder, m'n onderrug, m'n rechterpols, en nu dit. Ik kan echt wel serieus janken :(

Benen

Squatten
14 * 70
14 * 100
10 * 120
10 * 120

Leg press
10 * 200
10 * 250
10 * 300
2 * 350

k*t man:( sterkte ermee

beetje ijs er op. Minuutje of 20.
Binnen 1,5-2 weken heb je nergens last meer van.

Sorry man, maar je leeft niet als een bodybuilder! BB is a way of life. Maar dat weet je natuurlijk wel... Sterkte met je blessures.

nee man, hobby is iets wat je soms doet. Bodybuilding ben je continu mee bezig eten, trainen, slapen en de volgende 24/7 weer

Is het niet gewoon een hobby?

Ok, als je het als een hobby ziet dan is je training vrijblijvend en doe je af en toe wat voor je plezier. Maar als je echt wilt groeien en serieuze doelstellingen hebt dan moet je je anders gedragen. Zoals Tiger4evaH zegt:

nee man, hobby is iets wat je soms doet. Bodybuilding ben je continu mee bezig eten, trainen, slapen en de volgende 24/7 weer

Het is maar net waarvoor je kiest natuurlijk. Maar keihard trainen gaat niet samen met te weinig rust en onregelmatig (= vaak onvoldoende) eten, dat is vragen om problemen.

Ik zie bodybuilding als iets wat ik leuk vind om te doen. Zowel het trainen als het vreten als het rusten. Dat hoort er allemaal bij. Maar dit doe ik allemaal omdat ik het leuk vind, niet omdat het zogenaamd een "way of life" is.
Zo vind ik het ook leuk om uit te gaan en af en toe een drankje of andere middelen te gebruiken.
Het moet wel leuk blijven. Je kan wel als een kluizenaar leven, maar waar train je dan voor?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven