- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench gaat de goede richting uit bro', hoe lang hou je een schema ongeveer aan? 3-4 weken?
). Morgen ff goed vreten om de schade in te halen.
Optrekken na lat pulley gaat vrij lastig worden denk ik. Geen deadlift, ik vind ook dat je virj veel doet voor je biceps? Verder net schema.
Bizar dat je zo lang slecht loopt van een avond te zuipen, tot voor kort ging ik de zondag minivoetballen ook al had ik me de zaterdag lam gedronken, 90% van de gevallen was ik maandag weer helemaal toppie, mss nog wat suf maar goed, dat train je er uit!Waarom geen 3 x 10 x 100 kg bij benchen?Bizar dat je zo lang slecht loopt van een avond te zuipen, tot voor kort ging ik de zondag minivoetballen ook al had ik me de zaterdag lam gedronken, 90% van de gevallen was ik maandag weer helemaal toppie, mss nog wat suf maar goed, dat train je er uit!
kon. En toen dronk ik nog veel meer dan nu. Tegenwoordig ben ik de hele zondag ****ed en maandag ook nog. Nou werk ik wel 6 dagen in de week, zaterdag ook de hele dag. Ik begin oud te worden denk ik.
Sorry man, maar je leeft niet als een bodybuilder! BB is a way of life.
nee man, hobby is iets wat je soms doet. Bodybuilding ben je continu mee bezig eten, trainen, slapen en de volgende 24/7 weer