Dan zijn ze nog goed ! Maar als je plates 10 cm hoger staan, dan vergemakkelijk je het wel en dat kan wel een paar kilo's schelen. Goeie variant op gewone deads !
Ik wilde eerst rack pulls doen, maar toen bedacht ik me omdat ik toch weer aan m'n DL 1rm wil werken. Dus toen heb ik een paar extra matjes gepakt, om hem ietsje hoger te leggen, maar de bar ligt nog ruim lager dan halverwege m'n scheenbeen. Ik vond hem erg lekker eigenlijk, brutale spierpijn in m'n lowerback maar niks in m'n glutes en hams. En dat is de bedoeling, niet teveel glutes en hams bij de lift betrekken.
Zijn betere gewichten Loo die deadlifts gewoon met stop of touch en go?
Eerste keer 5 x 180 was wel met een lichte bounch, maar toen ik merkte dat ik hij vrij makkelijk ging heb ik nog een set gedaan met 3 seconden doodleggen per rep ofzo. Dus een rep, rustig neerleggen, 3x diep inademen, en de volgende rep. Ging goed.
Eens.
DE en ME horen in dezelfde week. Verder alleen maar je split aanhouden gaat verder nauwelijks meer wat doen. Ik quote dit volgend jaar als er nog steeds geen echte vooruitgang is.
Precies meer kracht is meer gewicht op dezelfde oefeningen waarbij je 8-12 reps doet. Niemand vergeet toch Ronnie met zijn 3 reps SQ en DL met onmenselijke gewichten lijkt me.
akkoord akkoord.
Maar zo erg liep hij toch niet vast, volgens mij als hij strikt trainde en at, pakte hij gewoon kilo's
haha ja. Die oude player ging op vakantie om dan 8 kilo te verliezen. Zodat vervolgens de kilo's er weer aan vlogen als hij terug was inderdaad.
8,5 kg trouwens. Begin februari weer 10kg erbij, maar ik denk dat er inmiddels weer 2,5 af zijn door slecht eten.
Maar we gaan weer proberen wat kilo's te pakken.
Nette deads Loo!
Wat doe je voor werk naast je fysio als ik het vragen mag?
Ik werk daarnaast als fitness-instructeur en ik ben nu ook weer met wat autohandel bezig.
Damn Loo, al zie ik die gewichten zou ik denken dat de eerste inject er al inzit
Het gaat eigenlijk verrassend goed na die rommelige weken, ik had slechter verwacht moet ik zeggen. Heel apart.
Ik moet wel weer meer gaan eten ook, ik merk dat ik meer lijnen begin te krijgen en dat is slecht nieuws want dan eet ik onder onderhoud.
Omhoog gooien die shit voordat ik m'n eigen spiermassa aan het opvreten ben.
heavy shit bro'
ain't nothing to it but to do it.
Yo bro's, wat oldscool trainingsmuziek ter vervanging van je Rhianna / Jay Z / The opposites / Lady Gaga - playlist.
Machine Head - Hellalive
http://hotfile.com/dl/16914184/abe03f1/(01)_2002_-_Studio_-_Hellalive.rar.html