Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
amen
lukt het eten nog een beetje tussen het werken door?
Onwaarschijnlijk, die yates rows. Ik haat het wel om te smokkelen, ik doe ze liever strikt. Ego thuis laten. Zijn die 120 strict? Goeie deadlifts ook, zeker vanaf platform.

Ey Loo ga je nou eigenlijk echt voor brute krachtgains of gewoon voor een nieuwe prikkel?
Die rows vandaag zijn in ieder geval hard man.
Mja, het speedwerk zit normaal in 1 en dezelfde week als je max effort werk.
Volgens mij is het een beetje net als periodisering over lange termijn, alleen dan in 1 week. Het lijkt me niet makkelijk om 2 weken max effort te gaan doen en dan daarna 2 weken speedwerk.
Het gaat er ook in grote lijnen om dat je niet te vaak maximaal wil knallen op een 1RM ofzo. Iig niet op dezelde oefening. Daarom doe je 1 week squat, volgende week deadlift, dan weer squat, en dan weer deadlift, of varianten daar op.
Het is taai om op dinsdag een max squat te maken, op donderdag weer een max deadlift, en die week er op ook weer 2 keer. En dan daarna 2 weken speedwerk te gaan trainen. Dat is niet echt logisch.
Ik snap eerlijk gezegt niet zo goed waarom je per see koste wat kost vast wil houden aan die verdeling van borst, rug, benen, schouders. Waarom wil je niet aan een UB/LB verdeling?
Ik begin me een beetje een zeur te voelen maar krijg in dit log ook wel het gevoel alsof we tegen een muur aan't praten zijn.
Wat ik deed, en dat wierp echt z'n vruchten af was 1 dag in de week, waarop ik dus dynamic effort draaide op bench.. 1 week doe je 12 sets op 65% van je 1 rm en doe je 3 reps, de week daarna 70% voor 8 sets van 3 reps, week daarop, 6 sets op 75% ook weer voor 3 reps.
Wat ik daar bovenop deed, om er een bodybuilding draai aan te geven, was een repout doen op dat gewicht, dan pomp je je echt je chest vol. Zekere aanrader. Ik werd er iedere week sterker van.
Give it a try![]()
Niet om negatief te zijn ofzo.. Maar vind low reps weinig voor spiermassa doen. Met 5 reps nog wel maar met 3 reps niet echt. Voor kracht is het verder prima.