Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hahaha, schennis!!! Op je zondag moeten werken, goddamn it dit gaat te ver.

Moehoehahahahaha LOOOOOOO tijd voor de westside barbellll!!! Je kan er niet omheen vriend, die split gaat hem niet meer worden!!!

upperbody/lowerbody 4xperweek.

Ma upper Low reps
DI lower Low reps

Do Upper high reps
Vrij Lower high reps

Of alles low reps wat je wilt. Op lowerbody dagen kan je ene dag squat als main oefening pakken andere dag dead als main oefening.
Nuff said. again.

Laatst bewerkt:
Ook een interessant schema harnak..maar ik zou persoonlijk wel gaan voor:

Ma upper low reps
Di lower high reps

Do upper high reps
Vr lower low reps

En dan niet rekening houdend met het feit dat Loo niet kan trainen op donderdag;)

Interessant schemaatje ja, hoeveel oefeningen pak je dan per spiergroep en hoeveel sets?

Low rep high rep is gay man! Doe dan ff max effort en dynamic effort :)

Loo doe lekker datgene waar je zelf zin in hebt :woot:

Of doe juist dat gene waar je geen zin in hebt!
haat=gains

Loo doe lekker datgene waar je zelf zin in hebt :woot:

Soms heb ik zin om niet onder die barbell te stappen met +200 kg erop alleen voel ik me dan zo ellendig en zwak als ik me betrap op deze laffe gedachten. Ik heb gekozen voor deze sport en ik zal potverdomme ook sterk worden ook.
Daarbij zal ik ook gedemotiveerd raken zou ik zien dat mijn stats aan het eind van het jaar gelijk zijn als aan het begin. Dus wat Loo leuk vindt doet ie al een tijd en hij gaat er niet meer al te best op. Hij zal zich een andere mindset moeten aanmeten om weer echte gains te maken. Het betekend niet dat er nooit meer gepompt mag worden...........

Dat zal best G-men, maar als hij goed eet maakt hij ng steeds gewoon goeie gains

Maar zo erg liep hij toch niet vast, volgens mij als hij strikt trainde en at, pakte hij gewoon kilo's

Hoezo ga je dan op low reps trainen, als je een gewone split leuker vind BB style en je gewoon kilo's pakt

Dat zal best G-men, maar als hij goed eet maakt hij ng steeds gewoon goeie gains

Dude...nog iets nieuws te melden?

Soms heb ik zin om niet onder die barbell te stappen met +200 kg erop alleen voel ik me dan zo ellendig en zwak als ik me betrap op deze laffe gedachten. Ik heb gekozen voor deze sport en ik zal potverdomme ook sterk worden ook.
Daarbij zal ik ook gedemotiveerd raken zou ik zien dat mijn stats aan het eind van het jaar gelijk zijn als aan het begin. Dus wat Loo leuk vindt doet ie al een tijd en hij gaat er niet meer al te best op. Hij zal zich een andere mindset moeten aanmeten om weer echte gains te maken. Het betekend niet dat er nooit meer gepompt mag worden...........

Ik snap je, maar je doet het niet omdat je het niet leuk vind. Als je het echt niet leuk vind, stop je er namelijk mee. Je hebt misschien niet altijd zien al die kilo's te verplaatsen, maar je vindt het wel leuk. Als je anders gaat trainen, in Loo's geval meer de focus op kracht voor de afwisseling en dat werpt zijn vruchten af, begint het leuk te worden. Enkel is het even wennen in het begin omdat die het niet gewend is.

Lastig uit te leggen allemaal :o

edit/
Doelde ook op mensen hier die miljoen voorstellen doet ipv naar Loo te luisteren en wat Loo wilt. of zo iets hahah!

Loo jij luie Indo doe eens wat echte werk in de gym!

Natuurlijk moet Loo doen wat hij leuk vindt! Maar als hij het zand uit zijn k*tje wil blazen zal dat toch echt op een andere manier moeten gebeuren.

He Loo, heb je dat filmpje al bekeken? Wat vond je ervan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven