- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, true...
Dat zal best G-men, maar als hij goed eet maakt hij ng steeds gewoon goeie gains
Ik pak niet meer zoveel kilo''s met "hetzelfde als altijd" doen.
Vandaar dat ik het ff omgooi. Alles onder de 6 reps is al een hele shock voor m'n lichaam. Ik voel het nu ook aan de spierpijn in m'n rug, bont en blauw.
Maar zo erg liep hij toch niet vast, volgens mij als hij strikt trainde en at, pakte hij gewoon kilo's
Hoezo ga je dan op low reps trainen, als je een gewone split leuker vind BB style en je gewoon kilo's pakt
Dat zal best G-men, maar als hij goed eet maakt hij ng steeds gewoon goeie gains
Soms heb ik zin om niet onder die barbell te stappen met +200 kg erop alleen voel ik me dan zo ellendig en zwak als ik me betrap op deze laffe gedachten. Ik heb gekozen voor deze sport en ik zal potverdomme ook sterk worden ook.
Daarbij zal ik ook gedemotiveerd raken zou ik zien dat mijn stats aan het eind van het jaar gelijk zijn als aan het begin. Dus wat Loo leuk vindt doet ie al een tijd en hij gaat er niet meer al te best op. Hij zal zich een andere mindset moeten aanmeten om weer echte gains te maken. Het betekend niet dat er nooit meer gepompt mag worden...........

Low rep high rep is gay man! Doe dan ff max effort en dynamic effort![]()
He Loo, heb je dat filmpje al bekeken? Wat vond je ervan?

Die kan hij nou nog niet drukken, maar na het kijken van het filmpje kan hij een plan maken hoe hem dat wel gaat lukken.Vraag gelijk even naar dat filmpje over zijn 56kg db presses!!
Nieuwe pagina, nieuwe kansen![]()