- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben je er al 100x mee lastig gevallen, maar als jij toch wat meer voor kracht wilt gaan dan zul je de 'touch and go' techniek toch een tijdje achterwegen moeten laten. Die 200 ga jij dan dik voorbij, dus deadstops toepassen!
wat een beestige trainingen Loo! dit maakt die zaterdag avond wel goed imo.
''upright-rows'' ; ik deed deze oefening ook ''altijd'' voor mij schouders, maar sinds D.Yates ze af heeft gekraakt doe ik ze door een of andere reden niet meer..terwijl het me fav. oefening van schouders was.
ik zal ze deze week nog eens doen!Sinds ik Kai Greene hem met een asociaal gewicht zag doen en sinds ik Charles Glass hem zag doen heb ik hem er weer in gegooid als variant.
Ik mag geen front raises meer doen van G-men, vandaar deze "meer' compound erin.
Niet mijn favoriete oefening, m'n polsen krijgen goed op hun fl**ker, maar eerlijk is eerlijk m'n schouders ook.
Je moet hem trouwens niet te smal pakken; ongeveer op heupbreedte (of ietsje smaller) en de bar dan voor je kin omhoog trekken.
Dus niet als al die p*ssy's met een smalle grip tegen de onderkant van je kin, breder pakken en voor je kin langs.
Peace out.
Brute gewichten verplaats je daar gozer! 140kg fullsquat nice one!
Keep it up
what's up loo?