Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring tot 11, en ik neem aan dat je al een dienst erop heb zitten?
flink wat volume gedraait, leuke oefeninge opbouw trouwens

Goed geknalt, loo.
Je moet echt huge biceps hebben :D!

gaat goed loo
sterke incline bench!

Lekkere trainingen! Ga je vanaf nu ook volgen ;D

Sterke training! Keep up the good work Loo!

Hey Loo, gebruik je eigenlijk straps en een riem voor die deadlifts?

nice deads ouwe baas!

zieke barbellcurls!

t*ring Loo die chest training is echt opmerkelijk sterk. CGBP na je chest workout is niet echt optimaal - je doet prima oefeningen met skulls en dips enzo, niets aan veranderen man. rug ook lekker sterk, alleen lijkt 5 reps op cable oefeningen mij nou niet optimaal...maar goed.

Sterk bezig Loo, maar inderdaad zoals grotesjaak zegt; 5 reps op een cable oefening?

Loo...WTF! 5x180kg...you're using some shit or what?

We hebben je er al 100x mee lastig gevallen, maar als jij toch wat meer voor kracht wilt gaan dan zul je de 'touch and go' techniek toch een tijdje achterwegen moeten laten. Die 200 ga jij dan dik voorbij, dus deadstops toepassen!

Loo,wanneer komt het filmpje van je 5x50 db shouldepress ? :rolleyes:

:D

We hebben je er al 100x mee lastig gevallen, maar als jij toch wat meer voor kracht wilt gaan dan zul je de 'touch and go' techniek toch een tijdje achterwegen moeten laten. Die 200 ga jij dan dik voorbij, dus deadstops toepassen!

In hoeverre is dat nou eigenlijk? Ik maak ook altijd touch and go setjes. Hoe lang pauzeer je dan tussen je reps?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.335
Ijzer Bazen!

Sorry broeders weinig tijd om actief te DBB-en de afgelopen dagen, ****ed up elke dag wel wat, zelfs in het weekend. Alleen maar haasten haasten haasten.
Vanaf volgende week hopelijk weer ff wat rust in de tent.
Trainen gaat nog wel door trouwens, al is het meer op de automatische piloot.
Eten was ****ed up de afgelopen dagen; zaterdag een vrijgezellenfeest, zondag verrot ervan, en vandaag de hele dag cursus gehad.
Over trainen gesproken;

Vrijdag

Schouders

M.P's
6 * 40
6 * 50
6 * 60
6 * 70
5 * 80 (spot)

Upright row (barbell)
6 * 30
6 * 40
6 * 50
6 * 60

Side raises
8 * 14
8 * 18
8 * 22
8 * 24

Bent over side raises
8 * 14
8 * 18
8 * 22
8 * 26

Traps

Dumbbell shrugs
10 * 32
10 * 40
10 * 48
10 * 52

Barbell shrugs
10 * 60
10 * 100
10 * 140
10 * 140

Maandag

Benen

Fullsquat
8 * 40/60/80
5 * 100
5 * 120
5 * 140

Leg press
5 * 175
5 * 250
5 * 325
3 * 375

One leg extensions
4 * 15 * 30

Seated leg curl
4 * 15 * 50

Dinsdag

Borst

Bankdrukken
5 * 60
5 * 80
5 * 100
5 * 120
3 * 140

Schuindrukken
5 * 60
5 * 80
5 * 100
5 * 120 (lichte spot)

Dumbbell fly's
10 * 20
10 * 26
10 * 32
8 * 36

Standing cable fly's
4 * 10 * ?

Triceps

Pijn op m'n aanhechting derhalve niet te zwaar gegaan

Dips
15 * bw
18 * bw
12 * bw + 15
12 * bw + 15

Skulls crushers
10 * 27,5
6 * 37,5
6 * 47,5
pijn stoppen

Rope pull down
4 * 12 * 50

Stay hardcore mother****ers, zal morgen eens ff checken of er nog fatsoenlijke trainingen neergezet worden in andere logs.

Laatst bewerkt:
wat een beestige trainingen Loo! dit maakt die zaterdag avond wel goed imo.

''upright-rows'' ; ik deed deze oefening ook ''altijd'' voor mij schouders, maar sinds D.Yates ze af heeft gekraakt doe ik ze door een of andere reden niet meer..terwijl het me fav. oefening van schouders was.

Brute gewichten verplaats je daar gozer! 140kg fullsquat nice one!
Keep it up

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.338
wat een beestige trainingen Loo! dit maakt die zaterdag avond wel goed imo.

''upright-rows'' ; ik deed deze oefening ook ''altijd'' voor mij schouders, maar sinds D.Yates ze af heeft gekraakt doe ik ze door een of andere reden niet meer..terwijl het me fav. oefening van schouders was.

Sinds ik Kai Greene hem met een asociaal gewicht zag doen en sinds ik Charles Glass hem zag doen heb ik hem er weer in gegooid als variant.
Ik mag geen front raises meer doen van G-men, vandaar deze "meer' compound erin.
Niet mijn favoriete oefening, m'n polsen krijgen goed op hun fl**ker, maar eerlijk is eerlijk m'n schouders ook.
Je moet hem trouwens niet te smal pakken; ongeveer op heupbreedte (of ietsje smaller) en de bar dan voor je kin omhoog trekken.
Dus niet als al die p*ssy's met een smalle grip tegen de onderkant van je kin, breder pakken en voor je kin langs.

Peace out.

Sinds ik Kai Greene hem met een asociaal gewicht zag doen en sinds ik Charles Glass hem zag doen heb ik hem er weer in gegooid als variant.
Ik mag geen front raises meer doen van G-men, vandaar deze "meer' compound erin.
Niet mijn favoriete oefening, m'n polsen krijgen goed op hun fl**ker, maar eerlijk is eerlijk m'n schouders ook.
Je moet hem trouwens niet te smal pakken; ongeveer op heupbreedte (of ietsje smaller) en de bar dan voor je kin omhoog trekken.
Dus niet als al die p*ssy's met een smalle grip tegen de onderkant van je kin, breder pakken en voor je kin langs.

Peace out.
ik zal ze deze week nog eens doen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven