Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks bro's, ik vond hem zelf ook wel aardig gaan. Had nog nooit 140 op de bar gehad dus het was ff afwachten. Volgende week gooi ik 130 en 150 erop.
Elke benentraining is sowieso afwachten; de ene training voelen m'n knieën goed, de andere training is het stroef en pijnlijk. Moet gewoon goed blijven opwarmen; niet te snel naar de max-sets opbouwen.

Vorig jaar heb je 150 kg gepakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.282
Vorig jaar heb je 150 kg gepakt.

Eerlijk?
Kan me niet meer herrineren, we gaan kijken in het archief. Welke periode, begin vorig jaar ofzo?

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Eerlijk?
Kan me niet meer herrineren, we gaan kijken in het archief. Welke periode, begin vorig jaar ofzo?

Nee er valt nergens te verifiëren dat ik meer dan 130 gesquat hebt in het verleden.

Nee er valt nergens te verifiëren dat ik meer dan 130 gesquat hebt in het verleden.
ik heb zelf ook even wat door gespit, kwam wel je weekend in rockit tegen of hoe heette dat?
:roflol:
wel harde bp sessies, en leg presses squats zag ik maar tot 120-130 en minder

En toch is het zo. Lange termijn geheugen gotta love it!

• #9.285
En toch is het zo. Lange termijn geheugen gotta love it!

Als je hem kan terugvinden in dit log betaal ik een keer naar de h**ren gaan voor je.

Zat zelf ook te kijken in een periode waarvan ik dacht dat ik op m'n top zat met squatten, kwam wel veel 130's tegen met veel geklaag over kniepijn, maar nooit een 140er of 150er.

Het zou kunnen hoor; een keer om te proberen. Hij zal wel k*t gegaan zijn anders had ik hem wel vereeuwigd in dit log.

• #9.288
Haha nice actie Mc Chick :D

;)
Eerlijk?

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Waar blijft je summer story? Dit jaar geen vrijgezellen party in Griekenland maar gezellig met z'n tween naar Schevingen? :D

Nog een doel voor deze zomer? En sinds je uitstapje naar Bangkok Hilton zijn er geen screenshots meer voorbij gekomen. We willen dat vleesch keuren!

• #9.293
;)

Waar blijft je summer story? Dit jaar geen vrijgezellen party in Griekenland maar gezellig met z'n tween naar Schevingen? :D

Nog een doel voor deze zomer? En sinds je uitstapje naar Bangkok Hilton zijn er geen screenshots meer voorbij gekomen. We willen dat vleesch keuren!

Ik ben sowieso erg rustig de laatste tijd ik heb niet eens meer tijd om kattekwaad uit te halen. Ben al tijden niet in de kroeg geweest.

Maargoed al zal het wel zo zijn, dan zou ik het op zeker niet meer hier posten voordat ik weer een tranendal teweeg breng.

De goeie ouwe tijd vroegah......

Ik ben sowieso erg rustig de laatste tijd ik heb niet eens meer tijd om kattekwaad uit te halen. Ben al tijden niet in de kroeg geweest.

Maargoed al zal het wel zo zijn, dan zou ik het op zeker niet meer hier posten voordat ik weer een tranendal teweeg breng.

De goeie ouwe tijd vroegah......

Bah degelijke boel allemaal.

hahaha ik had het er vandaag toevallig nog met Harnak over. Over jou geweldige posts "back in the days"

• #9.295
DINSDAG

Redelijke training. 130 is toch wel zwaar...Triceps een beetje gevoelig op de aanhechting, maar het was (nog) wel te doen.

Borst

Bankdrukken
5 * 80
5 * 100
5 * 120
5 * 130 (spot)

Schuindrukken
5 * 60
5 * 80
5 * 100
5 * 120

Dumbbell fly's
10 * 18
10 * 22
10 * 26
10 * 32

Standing cable fly's
3 * 12 * ?

Triceps

Dips
12 * bw
12 * bw
10 * bw + 20
10 * bw + 25

Skulls
10 * 27,5
5 * 37,5
5 * 47,5
5 * 57,7 (spot)

Rope pulldown
3 * 12 * 50

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Bah degelijke boel allemaal.

hahaha ik had het er vandaag toevallig nog met Harnak over. Over jou geweldige posts "back in the days"

Ik maak geen k*t meer mee, letterlijk en figuurlijk. Athans dezelfde....
Tijd dat de jeugd het stokje overneemt. Dan kunnen wij ouwe rotten nog meegenieten.

Laatst bewerkt:
Erg net getraind maar waarom geen CGBP in je training ?

• #9.297
Omdat ik die al maanden heb gedaan, ik word er een beetje niet lekker van.
Als je nog een goede brutale oefening hebt voor tri's, let me now.

Floor press :D

Btw gezien je incline bench, je schouders overheersen wel of niet?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven