Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bah degelijke boel allemaal.
hahaha ik had het er vandaag toevallig nog met Harnak over. Over jou geweldige posts "back in the days"

+1!!schuindrukken 5x120 zelfs zonder spot en dat als 2de oefening na de flat? Echt ziekelijk.
bij mij gaan er heel veel kilo's af als ik van de flat naar de incline stap, snap niet dat het verschil (minder zelfs, door de spot bij flat) dan 10 kilo is.
brutal!
hoe bevalt 5x5 tot nu toe? ik wil eind maart/half april ook met 5x5 gaan beginnen, moet alleen even de basis opzoeken hoeveel reps bij andere oefening etc.
Schuindrukken 5x120 zelfs zonder spot en dat als 2de oefening na de flat? Echt ziekelijk.
Bij mij gaan er heel veel kilo's af als ik van de flat naar de incline stap, snap niet dat het verschil (minder zelfs, door de spot bij flat) dan 10 kilo is.
hmm ja voornamenlijk bij de sets voor je zwaarste werkset, 5x80 bijvoorbeeld moet dan vrij licht aanvoelen voor jou, je kan het in ieder geval niet met de 12-10-8-6 opbouw vergelijken.Bevalt op zich wel goed, tijdens de training denk ik weleens dat het te weinig intensiteit is maar de spierpijn liegt er niet om. Ik denk dat ik hier wel van ga groeien. Over een week of twee weken ga ik eens een tijdje op 3 reps zitten.

Nice going! Goed om te zien dat je fatsoenlijk gaat trainen.