MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice, die bench. Ik ga donderdag eens proberen om een degelijke hoeveelheid reps neer te zetten bij 110 en hopelijk ook 120.

130, That's just sick, Loo.

Welterusten

Whaha epic, geniet van je openbare k*t tiger! :roflol:

Heavy ass chest Loo! Netjes baas :thumbs:

Erg nette bench press gozer, die skull crushers zijn ook erg brutaal!

Nice going! Goed om te zien dat je fatsoenlijk gaat trainen.

Brutal Skulls Loo :thumbup:

Die incline bench na 130kg bench press. Sterk.

brutal!
hoe bevalt 5x5 tot nu toe? ik wil eind maart/half april ook met 5x5 gaan beginnen, moet alleen even de basis opzoeken hoeveel reps bij andere oefening etc.

Goede chest training loo. lekker op 5 reps :)

Schuindrukken 5x120 zelfs zonder spot en dat als 2de oefening na de flat? Echt ziekelijk.
Bij mij gaan er heel veel kilo's af als ik van de flat naar de incline stap, snap niet dat het verschil (minder zelfs, door de spot bij flat) dan 10 kilo is.

schuindrukken 5x120 zelfs zonder spot en dat als 2de oefening na de flat? Echt ziekelijk.
bij mij gaan er heel veel kilo's af als ik van de flat naar de incline stap, snap niet dat het verschil (minder zelfs, door de spot bij flat) dan 10 kilo is.
+1!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.312
thanks gappies.
Borst is nooit een probleem, vanmiddag rug; dat wordt minder denk ik, hij voelt wat onzeker aan.

brutal!
hoe bevalt 5x5 tot nu toe? ik wil eind maart/half april ook met 5x5 gaan beginnen, moet alleen even de basis opzoeken hoeveel reps bij andere oefening etc.

Bevalt op zich wel goed, tijdens de training denk ik weleens dat het te weinig intensiteit is maar de spierpijn liegt er niet om. Ik denk dat ik hier wel van ga groeien. Over een week of twee weken ga ik eens een tijdje op 3 reps zitten.

Schuindrukken 5x120 zelfs zonder spot en dat als 2de oefening na de flat? Echt ziekelijk.
Bij mij gaan er heel veel kilo's af als ik van de flat naar de incline stap, snap niet dat het verschil (minder zelfs, door de spot bij flat) dan 10 kilo is.

Schuindrukken gaat altijd wel goed. Met dumbbells ook; ben schuin bijna net zo sterk als flat. Komt omdat m'n voorkant schouders meer kunnen meehelpen met schuin benchen.

seagal is amused van deze training.

Bevalt op zich wel goed, tijdens de training denk ik weleens dat het te weinig intensiteit is maar de spierpijn liegt er niet om. Ik denk dat ik hier wel van ga groeien. Over een week of twee weken ga ik eens een tijdje op 3 reps zitten.
hmm ja voornamenlijk bij de sets voor je zwaarste werkset, 5x80 bijvoorbeeld moet dan vrij licht aanvoelen voor jou, je kan het in ieder geval niet met de 12-10-8-6 opbouw vergelijken.
ga je dan voor de 140? en hoe ga je de reps aanpakken dan bij andere oefeningen zoals dips,curls ..8-15?

Monster gewichten op die presses man!:eek:

borst ben je altijd goed in geweest dat klopt
maar toch is 5x130 zware shit
ga zo door lootje

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.319
seagal is amused van deze training.

hahaha seagal, wazzz up ouwe fysio in spe? Wordt er nog ijzer getild of zit je alleen nog maar in de anatomie-boeken?

WOENSDAG

Redelijke training. Voelde met deadliften m'n hams nog wat van maandag, maar het was wel te doen.

Rug

Deadlift (plates op 10cm verhoging)
10 * 60
5 * 100
5 * 140
5 * 180
6 * 180 (touch 'n go)

Wide grip pulldown
10 * 50
5 * 70
5 * 90
5 * 110
7 * 90

Seated v-bar row
5 * 77,5
5 * 100
5 * 120
5 * 120

Yates row
5 * 80
5 * 100
5 * 120
7 * 120

Biceps

Barbell curl
8 * 35
5 * 50
5 * 60
7 * 60

Hammer curl
6 * 20
6 * 26
6 * 32
6 * 32

Cable curl op scott bench (low rest)
15 * 30
10 * 40
10 * 40

Nu werken tot 23.00 :fuu:

Mooie training baas, lekkere deadlifts! Ik mag er dadelijk ook aan geloven, mijn doel staat: Loo domineren op de deadlifts ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven