AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.361
Ik vind in ieder geval 5 reps 180 op touch and go gewoon easy, maar als ik per rep 2 seconde rust houdt dan ben ik redelijk gesloopt.
Ik deed ook altijd touch and go's; op 160 maakte ik nog vrij easy 8 reps en 180 kreeg ik niet eens los. Dus toen moest ik wel anders gaan trainen.

Woensdag

Beetje normaal gedaan deze training ivm pijntjes. Deadliften overgeslagen, heb weer aanhoudende SI-klachten dus ik geef hem ff een weekje rust.

Rug

Hyperextensions
15 *
15 * + 15
12 * + 25
12 * + 25
12 *

Wide grip pull down
8 * 70
6 * 90
5 * 110
6 * 90

v-bar seated row
5 * 77,5
5 * 100
5 * 122,5
5 * 122,5 + 5 * 77,5

BOR
5 * 70
5 * 100
6 * 120
10 * 120

Biceps

Barbell curls
teveel pijn in onderarm

Dumbbell curls
6 * 14
6 * 18
8 * 22
8 * 26

Hammer curls
8 * 18
8 * 22
8 * 26
8 * 26

Ja ik zal het dan toch eens moeten gaan proberen met deadstops. Het kost me gewoon stukken meer energie om zo een set te maken, waardoor ik op lager gewicht zit met mijn setjes. Ik vraag me dan af of ik wel ineens meer ga knallen op mijn singles. Of dat ik misschien na een tijdje oefenen net zo veel kan trekken touch and go als met deadstops.

10*120 is zware shizzle!

Touch&go is gewoon gay imo. Vooral omdat het men er alleen maar omgaat meer gewicht te kunnen pakken. En dat je meer gewicht kunt pakken geeft al aan dat dat door je stretchreflex komt en niet door andere zaken. Bovendien draait touch&go vaak uit op een bounce&go :rolleyes:
Als je trouwens met deadstop gaat trainen kun je voor het weet setjes maken die je eerder alleen t&g kon.

Touch&go is gewoon gay imo. Vooral omdat het men er alleen maar omgaat meer gewicht te kunnen pakken. En dat je meer gewicht kunt pakken geeft al aan dat dat door je stretchreflex komt en niet door andere zaken. Bovendien draait touch&go vaak uit op een bounce&go :rolleyes:
Als je trouwens met deadstop gaat trainen kun je voor het weet setjes maken die je eerder alleen t&g kon.

Maak je ook alleen fullsquats met 2 sec. rust onderin dan?

Maak je ook alleen fullsquats met 2 sec. rust onderin dan?
Een deadlift is gewoon heilig voor mij wat dat betreft omdat dat nou eenmaal hoort. En stretchreflex komt ook zeker kijken bij andere oefeningen, maar ik pas heel goed op dat het geen bouncen wordt. Bijna niemand kan bij zware deads de baar gecontroleerd laten zakken de laatste 10 centimeter zonder dat hij gaat stuiteren

Mja, er is altijd een afweging van techniek en ego haha. Ik snap je punt wel, maar ik denk wel dat het een beetje overtrokken wordt. De meeste PL'ers zijn zo obsessed met het hele strength en weakness gebeuren. Alles moet ultiem hardcore anders ben je meteen een wijf (vaak gasten met spektietjes vrouwelijker dan die van de meeste dames :p;)). Ik denk dat wel een beetje mee valt. Maar ik ga het toch eens proberen binnenkort!

Ja kijk mensen moeten lekker oefeningen uitvoeren zoals ze zelf willen. Maar ik irriteer me er altijd aan als ze er over gaan opscheppen.
Als ik de gym binnenloop en iemand komt gelijk naar me toe ik heb 130kg gebankt of 8x150kg gesquat en de volgende keer zie ik dat ze een ROM hebben van 10 centimeter of iemand is de helft aan het meetillen.
Ik bedoel er zijn hier ook veel logs, en uiteindelijk zijn er veel die vooral om complimentjes zitten te vissen, zorg daarom gewoon dat je alles goed uitvoert, of zet er ten minste bij wat voor uitvoering je hebt gedaan :p

/care

Ja ik zal het dan toch eens moeten gaan proberen met deadstops. Het kost me gewoon stukken meer energie om zo een set te maken, waardoor ik op lager gewicht zit met mijn setjes. Ik vraag me dan af of ik wel ineens meer ga knallen op mijn singles. Of dat ik misschien na een tijdje oefenen net zo veel kan trekken touch and go als met deadstops.

+1
Het lijkt mij ook dat je met deadstops veel betere techniek hebt omdat je steeds de set-up goed kan zetten... met touch and go stuitert de bar weer omhoog en is je vorm waarschijnlijk minder snel goed.

lekkere workout weer Loo! je gaat goed man - low reps zijn ****ing relaxed! maar kun jij dik worden joh?

heb je in april nog eens tijd voor een meet? (met meerdere leden)

touch and go op DL is gewoon ****ing gay. Dat is geen DLen.

punt.

lekkere bb rows. nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.375
lekkere workout weer Loo! je gaat goed man - low reps zijn ****ing relaxed! maar kun jij dik worden joh?

heb je in april nog eens tijd voor een meet? (met meerdere leden)

Ja best, altijd lachen, ergens eind april. En dan ff ruim van te voren plannen, want ik heb elke ****ing dag wel wat tegenwoordig, zelfs als ik vrij ben.

VRIJDAG

ff een korte training, had nog pijn in m'n pols/onderarm en verder ook weinig tijd.

Schouders

M.P's
8 * 40
8 * 50
6 * 60
5 * 70
5 * 80

Barbell upright row
6 * 30
6 * 40
6 * 50
8 * 60

Side raises
6 * 14
6 * 18
6 * 22
6 * 26

Traps

Barbell shrugs
te veel pijn

Dumbbell shrugs
8 * 32
8 * 40
8 * 48
8 * 56

Fijn weekend bro's

Ja kijk mensen moeten lekker oefeningen uitvoeren zoals ze zelf willen. Maar ik irriteer me er altijd aan als ze er over gaan opscheppen.
Als ik de gym binnenloop en iemand komt gelijk naar me toe ik heb 130kg gebankt of 8x150kg gesquat en de volgende keer zie ik dat ze een ROM hebben van 10 centimeter of iemand is de helft aan het meetillen.
Ik bedoel er zijn hier ook veel logs, en uiteindelijk zijn er veel die vooral om complimentjes zitten te vissen, zorg daarom gewoon dat je alles goed uitvoert, of zet er ten minste bij wat voor uitvoering je hebt gedaan :p

/care

gelukkig zijn er nog altijd mensen zoals jij die dit soort verhalen om de zoveel tijd eens komen vertellen :cool:

Loo ik mis je verhalen.. :( Vertel nog eens wat leuks.. Nog even een terugblik op de afgelopen periode in je leven? :D Drink je nog wel eens een baco'tje?

Nette training btw, die raises vind ik impressive.

Inderdaad, het lijkt wel een quasi-powerlifter. We want pics, storys and other enjoying stuff. De log-views dalen met duizenden per week.

Prettig weekend Loo!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven