Ik leef nog broeders, ben de hele vorige week ziek geweest (hoesten, keelpijn ****ing verkouden) dus het was niet verstandig te trainen.
Maar dat kwam sowieso goed uit;
maandag; werken en cursus voorbereiden
dinsdag; de hele ****ing dag cursus, te laat thuis en te verrot om te trainen
woensdag; werken en ziek
donderdag; werken van 9 tot 22.00
vrijdag; naar de kapper en winkelen met m'n vriendin (had ik al 8 maanden beloofd, en nu kon ik toch niet trainen ivm verkoudheid dus m'n belofte geïnt).
zaterdag; naar schoonfamilie in België tot zondagmiddag
zondag; meteen vanuit België door naar een etentje (verjaardag) van een vriend
maandag; van 8 tot 16.00 werken, daarna 2e paasdag vieren bij m'n ouders
****ed up, de trein van het werkende en sociale leven gaat maar door in volle vaart, hij gaat te hard om eruit te springen.
Ik ben nu enige tijd in het arbeidsleven gestapt en het valt me vies tegen; je wordt gewoon beroofd, bestolen van je vrije tijd. Je wordt geleefd door de klok, constant moet je de klok aan je pols, aan de muur, op je telefoon, rechts onderin in je beeldscherm, etc. in de gaten houden. Je werkt een aantal uur, dat is tot daar aan toe, maar erger nog; de tijden dat je vrij bent ben je feitelijk niet vrij; omdat er zoveel tijd in werken gaat zitten heb je daarnaast maar een zeer beperkte tijd om je zaken te regelen. Als je een keer een vrije dag hebt dan zet je alsnog je wekker en ben je de hele dag aan het racen om de opstapeling van "things to do" weg te werken. En daarnaast natuurlijk de shitload aan sociale verplichtingen; een verjaardag, een bruiloft, een borreltje omdat je elkaar zo lang niet gezien hebt, ouders, schoonouders. Allemaal zaken die zeer kostbare tijd in beslag nemen maar waar je niet aan ontkomt wil je meedraaien in de sociale maatschappij. Het werkende leven is gewoon een race tegen de klok, vanaf het moment dat je opstaat tot je naar bed gaat, 7 dagen in de week. Al helemaal voor ons bodybuilders, want wij willen naast alle drukte ook nog eens 6 x per dag eten (wat al een berg werk en strakke planning met zich mee brengt) en 4x per week trainen.
De average joe die wordt wakker, smeert 2 boterhammen met pindakaas, gaat naar z'n werk, drinkt daar 20 bakken koffie en rookt om het half uur een peuk, komt thuis en ploft na het eten op de bank om RTL boulevard, editie NL, Goede tijden Slechte tijden, en help mijn man is klusser te kijken alvorens te gaan slapen.
Maar wij niet, wij moeten sowieso eerder opstaan om een shitload aan voedsel-voorbereidingen te treffen die we meenemen naar ons werk. De hele werkdag wordt er gehaast om tussendoor mogelijkheden te creeëren om wat voedingsstoffen in sneltreinvaart naar binnen te werken. Na het werk met gillende banden naar huis om de volgende maaltijd naar binnen te werken. Dan heb je 1 uur rust (in die tijd kan je eventueel boodschappen doen) en daarna naar de gym om jezelf nog ff helemaal kapot te trainen. En dan weer naar huis om nog maar een keer te koken en te eten. En de volgende dag weer, en weer. En maar vooruit denken, alles strak plannen.
En dan komt nog het ergste; je loonstrookje. Een maand lang ben je bestolen van je vrije tijd, een maand heb je elke morgen het helse geluid van je wekker moeten horen om vervolgens een hele dag met een smile op je gezicht in de rondte te moeten lopen; alsof je de vrolijkheid zelf bent. En dat terwijl je van binnen kapot gaat, want je weet dat je morgen weer moet, en overmorgen, en die dag erop. En je weet dat je deze avond, wanneer iedereen op de bank ploft, nog een gruwelijke squat sessie moet neerzetten.
Efin ik dwaal af; je loonstrookje.
Je kijkt naar het brutosalaris; acceptabel. Maar dan kijk je verder naar beneden, en zie je wat er overblijft nadat ook de overheid je nog van alle kanten heeft bestolen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welkom in de burgermaatschappij....
Maargoed laat ik er maar niet teveel over nadenken want dat is niet goed voor m'n gezondheid.
Om een lang verhaal kort te maken ik was niet in de gelegenheid om te trainen de afgelopen week maar vanaf morgen pak ik de draad weer op.
Sorry dat ik weinig tijd heb om in andere logs te posten, ik lees af en toe wel ff vlot mee maar ik heb de tijd niet om te reageren.
Maar dat komt wel weer goed.
Trainse mofo's!