Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
het weekend

Wezen stappen met een blonde ex, redelijk veel baco gedronken. Zondag slecht gegeten, mede omdat ik me om 22.00 nog over liet halen tot een "coïtus and the city seizoen 4" marathon door een ander blondje. Helaas zag ze er slecht bij normale verlichting en zonder bacardi, maargoed dan weet ik dat voor de volgende keer. Maandag ook geen productieve dag, ook slecht op m'n voeding gelet. Ik begin weer een bepaald patroon te herkennen; blonde meisjes en bacardi...
Ik probeer hem dit weekend weer te doorbreken door thuis te blijven want het ging net zo lekker, een groot aantal zondagochtenden getraind...

DINSDAG

training ging best oke, relatief weinig last van m'n pols, alleen met benchen nog.

Borst

Bankdrukken
14 * 60
12 * 80
10 * 100
8 * 110 (1 spot)

Schuindrukken dumbbells
12 * 32
10 * 36
10 * 40
10 * 34

Schuine dumbbell fly's
12 * 22
10 * 24
12 * 26
6 * 26 (volgepompt:o)

Peck deck
12 * 35
12 * 40
12 * 45

Biceps

One arm preacher curls op incline bankje
16 * 8
12 * 12
12 * 16
12 * 18

Ez-bar curls
12 * 20 (ex.stang)
10 * 30
8 * 40
10 * 30

Hammer curls rope
12 * 25
12 * 30
12 * 35
12 * 40

mooie training... achja je hebt gewoon een p*ssy fetish, probeer gewoon dat drinken wat te laten, dat zou al veel schelen ;) :thumbs:

Ik wil Loo wel straffen.....als hij geen discipline opbrengt:P:D;)

toch nog lekkere training, ik kan het zuipen ook moeilijk laten,wat ik doe,ik drink alleen nog maar bij het indrinken en opstap alleen nog maar water ,en dan zondags toch redelijk op tijd eruit en toch goed gaan eten ook al ik mn eetlust wa minder.

Je gaat je met water indrinken? Het moet niet gekker worden.

Toch een sterke bench hoor kerel! En er is niets mis met een avond doorzakken :D

1 x uitgaan per week kan toch best, zorg gewoon dat je toch een 6 uurtjes slap kan meepikken of meer en dat je iets of wat eet de zondag. Tenzij je echt een paar dagen lam bent, dan ga je drinken moeten minderen man:). Goede bench overigens!

Hehe party boy.

Ik wil ook zo'n bench.:D

WOENSDAG

Buik

crunches 4 * 30
schuine crunches 3 * 30

Benen

Nog steeds een bloeduitstorting op m'n hamstrings van die gedeeltelijke spierscheur en last van m'n rechterknie, derhalve rustig getraind. 1 setje van 10 * 120 fullsquat gedaan superbeheerst, maar veel zwaarder durfde ik niet te gaan.

squatten
leg press
leg extensions
seated leg curls
standing calve raises
abductor machine

das echt balen van die kwetsuur... hopelijk ben je er snel vanaf!
heb je geen problemen bij andere oefeningen buiten squatten, want je hamstrings moeten toch vaak als antagonist werken...

das echt balen van die kwetsuur... hopelijk ben je er snel vanaf!
heb je geen problemen bij andere oefeningen buiten squatten?

ja ik voel het wel maar echt pijn doet het niet. Ik ben wel erg bang dat het nog een keer gebeurd, ik ben gewoon angstig om kracht te zetten. Misschien maar goed, als hij nog een keer inscheurd ben ik nog verder van huis.
Zal proberen morgen ff een foto'tje te schieten van m'n hamstrings, er zit best wel een fikse bloeduitstorting op van twee weken terug nog, dat geeft wel aan dat hij zeker ingescheurd is of was.

WOENSDAG

Buik

crunches 4 * 30
schuine crunches 3 * 30

Benen

Nog steeds een bloeduitstorting op m'n hamstrings van die gedeeltelijke spierscheur en last van m'n rechterknie, derhalve rustig getraind. 1 setje van 10 * 120 fullsquat gedaan superbeheerst, maar veel zwaarder durfde ik niet te gaan.

squatten
leg press
leg extensions
seated leg curls
standing calve raises
abductor machine

Doe je buik voor benen??

heb je geen last van je buik bij het squaten dan? want volgens mij gebruik je die best veel voor de stabiliteit..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven