AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
heb je geen last van je buik bij het squaten dan? want volgens mij gebruik je die best veel voor de stabiliteit..

op zich zou buik trainen voor squatten niet eens zo verkeerd zijn, door de spanning op je buik bouw je een grotere intra-abdominale druk op en intra-abdominale druk zorgt weer voor stabiliteit van de rugwervels...

(net zoals je met een riem tracht te bereiken).

dus ik snap het probleem niet zo van buik trainen voor squatten ???

Het was van mijn kant ook meer een vraag.. bij deze beantwoord;)

Heb zelf namelijk ervaren dat je na een zware buiksessie ik het best klote vond om te squatten. (was er vlak voor)

Het was van mijn kant ook meer een vraag.. bij deze beantwoord;)

Heb zelf namelijk ervaren dat je na een zware buiksessie ik het best klote vond om te squatten. (was er vlak voor)

als je een goede pomp in je buik hebt dan wordt je ROM wat beperkt met diep squatten, vandaar dat het klote aanvoelt.

Maar qua rompstabiliteit heeft het eerder voordelen dan nadelen.

Ik ben er overigens ook niet echt fan van om eerst buik te trainen, zeker omdat ik altijd een pomp in m'n illiopsoas (lies) krijg met buik wat weer niet fijn is met benen trainen.

DONDERDAG

Vandaag ff meegetraind met tiger4evah, of hij met mij eigenlijk;)
Niet extreem zwaar, wel redelijk hoog tempo dus m'n rug is zeikenat van het zweet en zo hoort het ook. Goed getraind bro je komt er wel, viel me alleen van je tegen dat je niet meteen een whey-shake met dextrose na je training dronk....

RUG

Pull down breed voorlangs
12 * 50
12 * 65
10 * 75
10 * 75

Pull down breed achterlangs
12 * 50
10 * 65
10 * 75
8 * 80 + 8 * 50

dumbbell rows
12 * 40
10 * 46
10 * 50
15 * 32

Seated rows (small grip)
12 * 65
10 * 70
10 * 77,5
12 * 60

Biceps

Hammer curls rope
12 * 25
8 * 35
8 * 35
12 * 25

Scott bench one arm dumbbell curls
10 * 12
12 * 12
14 * 10

ez-bar curls
10 * 20
10 * 20
14 * 10 (superslow)

Laatst bewerkt:
Nice 1 ! :)

Dextrose neem ik ook gelijk na de training maar met whey wacht ik 20 minuten.. jij neemt beide gelijk samen ?

whhaha:D ja maar ik woon 5 sec aan overkant dus die whey die gaat er dan ook gelijk in, en het is vandaag nog donderdag:P was zker goede training

Laatst bewerkt:
Nice 1 ! :)

Dextrose neem ik ook gelijk na de training maar met whey wacht ik 20 minuten.. jij neemt beide gelijk samen ?

tuurlijk gewoon tegelijk nemen, versterkt elkaars opname dus dubbel efficiënt.

whhaha:D ja maar ik woon 5 sec aan overkant dus die whey die gaat er dan ook gelijk in, en het is vandaag nog donderdag:P was zker goede training

hahaha idd het is donderdag, foutje

lekkere training weer loo:) ik neem mn shake ook pas thuis, ben toch zo thuis :D

ja ik voel het wel maar echt pijn doet het niet. Ik ben wel erg bang dat het nog een keer gebeurd, ik ben gewoon angstig om kracht te zetten. Misschien maar goed, als hij nog een keer inscheurd ben ik nog verder van huis.
Zal proberen morgen ff een foto'tje te schieten van m'n hamstrings, er zit best wel een bloeduitstorting op van twee weken terug nog, dat geeft wel aan dat hij zeker ingescheurd is of was.

kijk, zo ziet een gescheurde hamstring twee weken later eruit;

(hij is ook gelig rondom die plek alleen zie je dat op de foto niet)

t9v7z4.jpg

Staat daar nou iemand met spijkerjas en zwarte haarcoup voor je been? :D

Goed bezig, beest! :thumbs:

echte mannen gaan met hun hond op de foto hehe;) - een boef nogwel , die zie je niet veel meer.

Scheer die benen eens!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven