Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom ga je niet eens joggen de dag nadat je gezopen hebt of zo? Het is even sterven, maar een frisse douche en je bent helemaal opgeknapt. 20 minuutjes is genoeg om alcohol en suikers uit je lichaam te zuiveren.

WOENSDAG

Op het terras gezeten, flink kort geweest van de baco'tjes. Maar het was wel erg gezellig.

DONDERDAG

geen tijd om te trainen

VRIJDAG

Een ****ing klote training gehad, geen motivatie, een van de meest zielige trainingen uit mijn trainingscarriere was het. Zo zielig, dat ik daarna nog op een dakterras heb gezeten met wat baco'tjes.

ZATERDAG

De hele dag op aan het water gelegen. Weinig gegeten, weinig gedronken.
Een paar blikjes heineken, dat wel. En een patatje.
S'avonds nauwelijks gegeten. Om 21.00 al bij een maatje aan de bacardi. Om 23.00 opgehaald door twee vriendinnen (waarvan 1 ex), inmiddels al enkele lijntjes sos op, dus de drang naar alcohol werd groter. De drankvoorraad van de vader van een van die meisjes plunderen maar. Dus om 23.30 zat ik aan de Vieux.
(what the **** welke ezel heeft er geen bacardi in z'n drankkast!)
Om 00.00 met die meiden naar een andere vriendin gegaan. t*ring alleen maar rose daar. Dus ik ben naar de snackbar gelopen, onderweg nog een nakkie genomen. Daar 6 smirnoffs gehaald, en later opgedronken.
Om 02.00 nog de kroeg in, daar verder gegaan aan de bacardi.
06.00 thuis.

ZONDAG

Damn wat een kater. Voel me niet goed, de wrijvingen tussen mij en m'n ex treden steeds meer op de voorgrond. Weer ****ing weinig ontbeten, al vrij snel naar het water gegaan. Daar ook nauwelijks gegeten. Thuis ook slecht gegeten. S'avonds bij m'n neef gezeten, wederom aan de baco. Werd gebeld door m'n ex-vriendin, weer de kroeg in geweest flink doorgezopen. 05.00 thuis

MAANDAG

t*ring wat een kater, niet te zuinig.
Krijg geen hap door m'n keel. Ik voel me ook wat down. Probeer mezelf voor te houden dat die dagen geen gevolgen hebben voor m'n fysiek. Ik ben immers nog niemand tegen gekomen die in de buurt kwam van m'n fysiek, dus ik probeer me niet druk te maken. Maar diep van binnen knaagt het, net als de naderende breuk tussen mij en m'n ex.
Maatje van mij ging varen met een bootje op de Loosdrechtse plassen. Dus ik belde een vriendin of ze zin had om mee te gaan.
Om 12.30 zat ik op die boot.
ff een broodje kroket naar binnen gewerkt. Om 14.00 heb ik me toch maar over laten halen voor het eerste baco'tje.
Tot 18.00 lopen zuipen op die boot.
S'avonds bij m'n neefje nog wat baco's gedronken.

DINSDAG

t*ring, wat voel ik me verrot. Lichamelijk en geestelijk. Ik voel me een zombie. M'n lever doet pijn, al enkele dagen.
Superslecht geslapen, veel zorgen gehad.
Depressief, want in deze dagen is het weer helemaal fout gegaan tussen mij en mijn ex-vriendin. Zoals Simon al zei, ex-vriendinnen zijn levensgevaarlijk.
Depressief, want ik voel me schuldig, zwak omdat ik in deze dagen een monster catabole staat had.

WOENSDAG

****, weer ****ing slecht geslapen. Paar keer wakker geworden s'nachts, zorgen en frustraties over m'n ex.
Ik heb geen zin om de dag te beginnen. En geen zin om te trainen.
Maar het moet, ik MOET mezelf er weer toe zetten om te eten en te trainen.
Met pijn en moeite geprobeerd mijn oude voedingsschema weer te hanteren.
Nog redelijk gelukt. S'avonds nog bijna gedacht om af te bellen. Maar ik MOET gaan, hoe verrot ik me ook voel.

En ik ben gegaan, zonder er veel van te verwachten.
Maar na m'n derde set leek het het net of er langzaam weer leven in me kwam. Alsof er infuus met levenselixer, of pure adrenaline aan m'n aders werd gekoppeld. Elke set dacht ik aan de issues die me de laatste tijd dwars zaten.
En het leek net alsof ik bij elke set wat van m'n problemen los kon laten.
De druk verdween met elke set van de ketel.

Na een uur en een kwartier in the house of pain, de tempel der waarheid, liep ik voldaan naar buiten. In de auto verscheen er zowaar een glimlach op m'n gezicht. Ik was weer herenigd met m'n enige grote liefde; bodybuilding.

dit is wel ernstig man niet het feit dat je buiten bodybuilding gewoon ff plezier hebt, hens,uitgaan en varen op die plassen maar de hoeveelheid baco dat je drinkt:eek!:, beter minderen of een tijdje helemaal niet want wat je zelf al aan gaf als je niet 4x pp week in de gym te vinden was zou je zker weten in de kroeg zitten de hele week...

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Doe gewoon een maandje niet. Je zult zien dat het je mentale gesteldheid ten goede komt.
En gewoon blijven knallen. Anders is al je werk van de afgelopen maanden voor niks geweest.

Man man man, wat een weekje. Gelukkig afgesloten met een mooie training. Denk wel dat je nog goede genen hebt, want de laatste foto die ik zag van jou (back double biceps) zag er goed uit. Een weekje zuipen wreekt zich niet direct, maar hou het toch maar wat in de hand, want het zou zonde zijn om op een maand enkele kg's vvm te verliezen.

dat laatste is het belangrijkste, alleen is dat niet enige - rustig aan man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.127
DONDERDAG

Lekkere training, moest rug/traps/biceps/triceps samen pakken omdat ik morgenavond uit eten ga dus niet kan.

16.15 - 17.45

Rug

Bent over row
10 * 70
10 * 80
10 * 90
12 * 60

Wide grip pull down (voorlangs)
10 * 57,5
10 * 65
10 * 65
10 * 57,5

Seated cable rows
12 * 30
12 * 40
12 * 50
14 * 30

Traps

Barbell shrugs
14 * 60
14 * 90
12 * 120
10 * 140

Biceps

Seated dumbbell curls
12 * 14
10 * 16
10 * 16
10 * 14

Triceps

Push down
14 * 25
12 * 30
10 * 40
10 * 50
12 * 35

Skull crushers
12 * 20 (ex.stang)
3 * 10 * 30

ik sta er toch telkens van te kijken da je met al da gezuip daarna gewoon weer goeie trainingen neer kan zetten.

Leuke log en goede trainingen!

Jammer alleen van die Baco's. Echte mannen drinken bier :P

volgens je kan zuipen zet je deftige trainingen neer :)

Zou je toch neg. karma moeten voor krijgen:p. Baco rules the world!

Niet dat ik geen bier drink hoor;)

toen ik een jaar geleden (nog nooit meer gedronken dan paar glazen bier) dacht dat ik loo was en de dubbele cijfers inging met bacos heb ik het met kotsen moeten bekopen terwijl ik met bier het allang niet meer lekker begin te vinden voor het zover is

• #1.134
toen ik een jaar geleden (nog nooit meer gedronken dan paar glazen bier) dacht dat ik loo was en de dubbele cijfers inging met bacos heb ik het met kotsen moeten bekopen terwijl ik met bier het allang niet meer lekker begin te vinden voor het zover is

Dat is het probleem met baco. Bier begin je zat te worden na zoveel glazen, baco kan ik ongelimiteerd zuipen. Moet ook nooit kotsen ofzo. Van bier wel.

Ze zouden eigenlijk een soort stofje in bacardi moeten doen, dat je na vijf glazen automatisch kotsneigingen krijgt.

Met een ijzeren wil kom je ver, wil je niet meer dan vijf glazen drinken en voor de rest aan het fris. Doe dat dan! No excuses :D gewoon doen.
Met die indrukwekkende trainingen heb je al bewezen dat je genoeg doorzettingsvermogen hebt, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.

En ik ben gegaan, zonder er veel van te verwachten.
Maar na m'n derde set leek het het net of er langzaam weer leven in me kwam. Alsof er infuus met levenselixer, of pure adrenaline aan m'n aders werd gekoppeld. Elke set dacht ik aan de issues die me de laatste tijd dwars zaten.
En het leek net alsof ik bij elke set wat van m'n problemen los kon laten.
De druk verdween met elke set van de ketel.

Na een uur en een kwartier in the house of pain, de tempel der waarheid, liep ik voldaan naar buiten. In de auto verscheen er zowaar een glimlach op m'n gezicht. Ik was weer herenigd met m'n enige grote liefde; bodybuilding.
Yes Loo.. dat is het !! :bow:
Je komt er zo te zien wel terug bovenop

Je signature past goed bij je verhaal kerel.

Ik zie weer nette trainingen ... :thumbs:

• #1.139
VRIJDAG

Kon niet trainen omdat ik uit eten ging met een chickie. Daarna nog wezen borrelen in een lounge-cafe. Ik heb me daar in no-time weer de tieves in gezopen. De rekening liep ook hoog op, zo hoog dat ik zonder te betalen ben weggegaan. De helft van ons groepje ging eerder weg, en ze zouden een gedeelte betalen. Die vieze ratten waren dus gewoon weggelopen zonder te betalen. Toen ik de rekening kreeg besloot ik ook baldadig te zijn, zoals ik de laatste tijd vaker ben met alcohol op. Ik vertelde de serveerster dat ik helemaal niks ging betalen omdat er al betaald was, en omdat de rekening niet klopte. Samen met twee vrouwelijke compangons (die eerst niet mee wilde doen met mijn plan maar uiteindelijk zagen dat er een kans van slagen was) creeërden we een dusdanige verwarring, dat de serveerster zich in het nauw gedreven voelde en na overleg met de baas de magische woorden zei "ohh, nou dan zal ik wel een foutje gemaakt hebben, sorry"
Bingo, een rekening van 65 euro kwijtgescholden. Toch lekker.
Uiteindelijk was ik 04.00 thuis, en om 09.00 moest ik weer aan het werk.
Al lopend naar huis kreeg ik wel een openbaring, zoals je die soms alleen onder invloed kan krijgen. Ik heb de laatste tijd wat issues in m'n persoonlijke leven, zoals ook in dit topic te lezen is. En dat is de reden waarom ik zoveel drink. Alleen van drinken wordt je niet gelukkiger, in tegen deel.
Van trainen wordt je wel gelukkig. Maar het is moeilijk om de knop weer om te zetten van smartcore naar hardcore. But ill try, thanks for the support in ieder geval bro's!

• #1.140
MAANDAG

19.15 - 20.30

****ed up, iets minder sterk dan vorige week.

Borst

Incline bench press smith machine
14 * 60
10 * 90
8 * 100
10 * 85

Bench press dumbbells
10 * 34
8 * 38
9 * 38
12 * 32

Incline bench dumbbell fly's
10 * 16
10 * 20
10 * 24
10 * 26

Schouders

Front raise cable (rechte stang)
12 * 15
12 * 20
10 * 25
8 * 30 (spot)

Standing side raises
10 * 12
10 * 14
10 * 16 (spot)
14 * 10

Rear delts dumbbell op incline bench
10 * 16
10 * 20
10 * 20
10 * 20 + 8 * 14

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven