Ik train er alleen maar harder door. Haat is altijd nog een goede brandstof, beter dan liefde!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train er alleen maar harder door. Haat is altijd nog een goede brandstof, beter dan liefde!
WOENSDAG
Op het terras gezeten, flink kort geweest van de baco'tjes. Maar het was wel erg gezellig.
DONDERDAG
geen tijd om te trainen
VRIJDAG
Een ****ing klote training gehad, geen motivatie, een van de meest zielige trainingen uit mijn trainingscarriere was het. Zo zielig, dat ik daarna nog op een dakterras heb gezeten met wat baco'tjes.
ZATERDAG
De hele dag op aan het water gelegen. Weinig gegeten, weinig gedronken.
Een paar blikjes heineken, dat wel. En een patatje.
S'avonds nauwelijks gegeten. Om 21.00 al bij een maatje aan de bacardi. Om 23.00 opgehaald door twee vriendinnen (waarvan 1 ex), inmiddels al enkele lijntjes sos op, dus de drang naar alcohol werd groter. De drankvoorraad van de vader van een van die meisjes plunderen maar. Dus om 23.30 zat ik aan de Vieux.
(what the **** welke ezel heeft er geen bacardi in z'n drankkast!)
Om 00.00 met die meiden naar een andere vriendin gegaan. t*ring alleen maar rose daar. Dus ik ben naar de snackbar gelopen, onderweg nog een nakkie genomen. Daar 6 smirnoffs gehaald, en later opgedronken.
Om 02.00 nog de kroeg in, daar verder gegaan aan de bacardi.
06.00 thuis.
ZONDAG
Damn wat een kater. Voel me niet goed, de wrijvingen tussen mij en m'n ex treden steeds meer op de voorgrond. Weer ****ing weinig ontbeten, al vrij snel naar het water gegaan. Daar ook nauwelijks gegeten. Thuis ook slecht gegeten. S'avonds bij m'n neef gezeten, wederom aan de baco. Werd gebeld door m'n ex-vriendin, weer de kroeg in geweest flink doorgezopen. 05.00 thuis
MAANDAG
t*ring wat een kater, niet te zuinig.
Krijg geen hap door m'n keel. Ik voel me ook wat down. Probeer mezelf voor te houden dat die dagen geen gevolgen hebben voor m'n fysiek. Ik ben immers nog niemand tegen gekomen die in de buurt kwam van m'n fysiek, dus ik probeer me niet druk te maken. Maar diep van binnen knaagt het, net als de naderende breuk tussen mij en m'n ex.
Maatje van mij ging varen met een bootje op de Loosdrechtse plassen. Dus ik belde een vriendin of ze zin had om mee te gaan.
Om 12.30 zat ik op die boot.
ff een broodje kroket naar binnen gewerkt. Om 14.00 heb ik me toch maar over laten halen voor het eerste baco'tje.
Tot 18.00 lopen zuipen op die boot.
S'avonds bij m'n neefje nog wat baco's gedronken.
DINSDAG
t*ring, wat voel ik me verrot. Lichamelijk en geestelijk. Ik voel me een zombie. M'n lever doet pijn, al enkele dagen.
Superslecht geslapen, veel zorgen gehad.
Depressief, want in deze dagen is het weer helemaal fout gegaan tussen mij en mijn ex-vriendin. Zoals Simon al zei, ex-vriendinnen zijn levensgevaarlijk.
Depressief, want ik voel me schuldig, zwak omdat ik in deze dagen een monster catabole staat had.
WOENSDAG
****, weer ****ing slecht geslapen. Paar keer wakker geworden s'nachts, zorgen en frustraties over m'n ex.
Ik heb geen zin om de dag te beginnen. En geen zin om te trainen.
Maar het moet, ik MOET mezelf er weer toe zetten om te eten en te trainen.
Met pijn en moeite geprobeerd mijn oude voedingsschema weer te hanteren.
Nog redelijk gelukt. S'avonds nog bijna gedacht om af te bellen. Maar ik MOET gaan, hoe verrot ik me ook voel.
En ik ben gegaan, zonder er veel van te verwachten.
Maar na m'n derde set leek het het net of er langzaam weer leven in me kwam. Alsof er infuus met levenselixer, of pure adrenaline aan m'n aders werd gekoppeld. Elke set dacht ik aan de issues die me de laatste tijd dwars zaten.
En het leek net alsof ik bij elke set wat van m'n problemen los kon laten.
De druk verdween met elke set van de ketel.
Na een uur en een kwartier in the house of pain, de tempel der waarheid, liep ik voldaan naar buiten. In de auto verscheen er zowaar een glimlach op m'n gezicht. Ik was weer herenigd met m'n enige grote liefde; bodybuilding.
, beter minderen of een tijdje helemaal niet want wat je zelf al aan gaf als je niet 4x pp week in de gym te vinden was zou je zker weten in de kroeg zitten de hele week...Leuke log en goede trainingen!
Jammer alleen van die Baco's. Echte mannen drinken bier![]()
. Baco rules the world!
Zou je toch neg. karma moeten voor krijgen. Baco rules the world!
Niet dat ik geen bier drink hoor
toen ik een jaar geleden (nog nooit meer gedronken dan paar glazen bier) dacht dat ik loo was en de dubbele cijfers inging met bacos heb ik het met kotsen moeten bekopen terwijl ik met bier het allang niet meer lekker begin te vinden voor het zover is
echte mannen drinken melk en koffie!Leuke log en goede trainingen!
Jammer alleen van die Baco's. Echte mannen drinken bier![]()

Yes Loo.. dat is het !!En ik ben gegaan, zonder er veel van te verwachten.
Maar na m'n derde set leek het het net of er langzaam weer leven in me kwam. Alsof er infuus met levenselixer, of pure adrenaline aan m'n aders werd gekoppeld. Elke set dacht ik aan de issues die me de laatste tijd dwars zaten.
En het leek net alsof ik bij elke set wat van m'n problemen los kon laten.
De druk verdween met elke set van de ketel.
Na een uur en een kwartier in the house of pain, de tempel der waarheid, liep ik voldaan naar buiten. In de auto verscheen er zowaar een glimlach op m'n gezicht. Ik was weer herenigd met m'n enige grote liefde; bodybuilding.