Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
VRIJDAG;

beetje rommelige training was te lang bezig met zijkant buik waardoor ik triceps niet meer kon doen.

zijkant buik

zijwaartse chrunches
5 *25 per kant

zijwaarts buigen op hyperextension apparaat
25 * zonder gewicht
20 * met 12 kg dumbbell in de hand
20 * 16 kg
25 * 18kg
25 * zonder gewicht

BORST

bankdrukken
14 * 60kg
12 * 70kg
12 * 80kg
10 * 90kg (laatste rep gespot)
6 * 100kg (licht gespot laatste 2 reps)

schuindrukken dumbbells
12 * 26kg
12 * 28kg
12 * 30kg
10 * 30kg

Peck Deck
12 * 45kg
10 * 50kg
8 * 55kg
15 * 35kg

SCHOUDERS

front raises dumbbell
12 * 9kg
12 * 12kg
12 * 16kg
10 * 18kg
12 * 12kg (let it burn :( )

side raises zittend dumbbell
12 * 8kg
10 * 10kg
9 * 12kg
14 * 8kg

lekkere training! doe je door de presses bij borst geen presses meer voor schouders?

als je nog een keer zo'n feestje hebt pm me effe :D

Tja daar ben ik heel eerlijk in, als er een redelijke neuk-kans is dan ben ik wel bereid om een maaltijd te skippen en een alcoholische drank mee te drinken
Als dat niet zo zou zijn, was ik je persoonlijk op komen zoeken!! :p

OT: blijven nken........eh, beuken kerel! :thumb:

lekkere training! doe je door de presses bij borst geen presses meer voor schouders?

dit was ff een geïmproviseerde training omdat ik een week niet getraind had.

als ik borst met schouders pak doe ik na schuin drukken wel front pressen ja, dan pak je de hele regio (bovenkant borst + voorkant schouders) maar ik vind borst/schouders niet zo'n lekkere combi om eerlijk te zijn.

Ik heb een tijdje getraind met borst + voorkant schouders, vond het wel een aardige combi maar een groot nadeel is dat na borst je schouders veel zwakker zijn.

Ik heb een tijdje getraind met borst + voorkant schouders, vond het wel een aardige combi maar een groot nadeel is dat na borst je schouders veel zwakker zijn.

juist ja, ik heb toch het gevoel dat ik ze niet echt maximaal belast als ik schouders na borst pak.

maargoed variatie is de sleutel tot succes, het is weleens een tijdje goed.

nu ga ik slapen, want het is inmiddels;

ZATERDAG;

Rockit Open Air

ROCKIT OPEN AIR :: 28 July 2007 :: Maarsseveense Plassen, Utrecht

Vandaag de hele dag wreed spacen op wat chille techno & house-beats.
Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen in wat voor een monster-katabole toestand ik vandaag ga verkeren, maarja dit feestje MOET ik ff meepakken.
Ik ga vlak voor ik vertrek nog een goede pasta-maaltijd met tonijn nemen, en probeer daar ook fatsoenlijk te eten.....
Maar grote kans dat ik zo waus als de paus ben daar, met al m'n vriendjes en vooral vriendinnetjes.
wish me luck....:o

Jeetje, wat een weekend. Zaterdag rock it open air.
Om 11 uur opgestaan, als een speer een bord brinta gegeten. Een uur later met geweld nog een bord macaroni met tonijn nog naar binnen gewerkt.
Toen naar Rock it. Rustig aan de Fanta gezeten. Omstreeks 18.00 nog een groot bord pasta met zalm (****ing lekker trouwens!) gegeten bij een standje daar.
En toen was het 20.00. Wat er tussen 20.00 en 02.00 s'nachts gebeurd is weet ik niet meer. Voor de mensen die Fear & Loathing in Las Vegas hebben gezien....zoiets was het.
Uiteindelijk ergens in een studentenhuis beland en afgelopen woensdag nog ff dunnetjes over gedaan, maar dan met iemand anders (dat kan ik me dan nog wel herrineren);

Loo; zei:

Zondag geen hap door m'n keel gekregen, zondagavond pas toen iemand het heldere idee kreeg om uit eten te gaan bij de chinees.

Efin, monster katabool weekend, maar nu is het maandag, ik pak de draad van het leven weer op, en hier komt zo m'n training van vandaag te staan;

MAANDAG;

buik

chrunches voeten vast met dumbbell op de borst
25 * zonder gewicht
25 * 10kg
25 * 12kg
25 * 14kg
25 * zonder gewicht

Lying leg raises op schuine bank met gay-enkelgewichtjes
4 sets 20 reps

schouders

zittende dumbbell press (tot onder de oortjes he)
14 * 14kg
14 * 18kg
12 * 22kg
12 * 28kg (damn nog steeds licht, extra set dan maar;)
12 * 30kg (dumbbells gaan niet zwaarder)

front raises kabels met rechte stang
12 * 10kg
12 *15kg
12 * 17,5kg
12 * 20kg

side raises dumbbells staand
12 * 10kg
12 * 12kg
10 * 14kg (beetje gooien)
12 * 10kg

traps

shrugs bankdrukstang
15 * 60kg
12 * 90kg
12 * 110kg (geen schoonheidsprijs)
14 * 90kg

viel op zich niet tegen na zo'n dodelijk weekend :)

Laatst bewerkt:
side raise pake jij die voor je lichaam of naast je lichaam?

side raise pake jij die voor je lichaam of naast je lichaam?

normaal zittend dan laat ik de dumbbell even een kusje geven tegen de zijkant van m'n benen.

als ik sta dan laat ik de dumbbells voor m'n lichaam net ff een tikje tegen elkaar geven, maar dan let ik wel verdomd op dat ik geen gebruik maak van de zwaai en dat ik m'n rug recht hou want je hebt enorm de neiging om van onderuit toch iets te gooien dan.

en ik hou ff 1 seconde vast bovenin, voelt toch lekkerder.

DINSDAG:

wilde gaan trainen maar ben al de hele dag misselijk, zwaar k*t, m'n maag gaat iedere keer over de kop heb ook geen zin om te ten.

hopen dat het morgen over is.

Buikgriepje mss,of gewoon een lichte nasleep van rock it open air.:rolleyes:beterschap iig.;)

Donderdag 02-08 t/m donderdag 16-08

Chersonissos, Kreta

later mensen, over twee weken begint het leven weer.

en inderdaad, twee weken verder is het leven weer begonnen.

twee weken cherssonisos, lekker uitgerust, af en toe flink wezen zuipen, en uiteraard matig gegeten + vrijwel niet getraind.

Even een impressie van hoe ik er op vakantie bij stond;

6f8i97n.jpg

5ywmfxu.jpg

op zich niet eens zo heel verkeerd voor een vakantieplaats waar de gemiddelde leeftijd 18 is, menig compliment over m'n abs gehad.
benen zijn niveau "ja ik fitness en doe ook de legpress met digitale computer zodat ik kan zien op hoeveel herhalingen ik zit", maargoed het squatrek is the place to be de komende tijd.

vandaag (vrijdag) ff borst/triceps/buik gepakt, banken ging zwaar k*t (80kg), en vanaf maandag beginnen met nieuwe schema.
En voorlopig komen er gelukkig ff geen feesten of vakanties op m'n pad.

Let's do this!

grtz, Lo

Toch netjes Loo,feestjes of geen feestjes,je fysiek mag er wel zijn en is een goede basis om huge te gaan worden.;)

Ik vind het anders helemaal geen slechte fysiek, goed droog.

Goeie borst heb je :thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven