XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
hoe doe je barbell shrugs achterlangs? mijn kont zit dan hinderlijk in de weg

leuk log om te lezen trouwens, alcohol gebruik proberen te verminderen

Ik doe hem achterlangs altijd op de smith, met een losse barbell zit ik met m'n evenwicht te kloten.
Hij komt inderdaad altijd tegen m''n reet aan. Het scheelt dat je in een smith iets voorover kunt hangen, dan heb je er iets minder last van. Maar het blijft klote natuurlijk. Over klote gesproken, met shrugs voorlangs gaat hij ook altijd langs m'n kloten. Niks aan te doen.

in smith voel ik em niej echt. Btw is smith eigenlijk niej slecht want tis meer machine he?

• #1.323
in smith voel ik em niej echt. Btw is smith eigenlijk niej slecht want tis meer machine he?

In een machine trainen is niet per definitie slecht en met free weights trainen is niet per defintie goed. Dorian Yates deed ook presses in een smith.
Als je in een machine traint omdat het dan makkelijker voor je is, dan ben je echt een knuppel.

Het gaat er mij om dat eerst shrugs voorlangs pak, en daarna achterlangs wil pakken. Shrugs achterlangs met een losse stang vind ik k*t om eerder genoemde reden, vandaar een smith. Over een tijdje pak ik hem weer met losse dumbels.

Laatst bewerkt door een moderator:
In een machine kun je ook meer nadruk op bepaalde spiergroepen leggen.

Ik voel mn quads eigenlijk een stuk beter bij smith squats dan gewone...

Come on ''Diesel'' where is the training?

• #1.327
Come on ''Diesel'' where is the training?

die staat nog op de vorige pagina, ik had hem ge-edit bij m'n buiktraining.
Ik had stiekem al buik gepakt eerder op de dag en niks gezegd tegen jou, zodat je over een tijdje vet voor lul staat als we gaan posen en ik dikke blokken erop heb staan en jij een pudding heb, hahahaha!

• #1.328
WEEKEND 3-4 JULI

Vrijdag;
Uit geweest, geen druppel alcohol gedronken.

Zaterdag;
Eerst een feestje, daarna de kroeg in. Ik heb de tel bijgehouden; 7 baco's. Ik was aangeschoten, niet dronken. Precies goed eigenlijk, nog in staat om een conversatie met vrouwelijk schoon te houden.
Af en toe een cola'tje of fanta'tje gedronken. Vlak voor het uitgaan nog brood met ei gegeten. Om 5 uur s'nachts nog een kom cruesli en een shake genomen voor het slapen gaan.
Conclusie; schade nihil.
Vandaag (zondag) ook goed gegeten.

Chapeau!

WEEKEND 3-4 JULI

Vrijdag;

Zaterdag;
Eerst een feestje, daarna de kroeg in. Ik heb de tel bijgehouden; 7 baco's. Ik was aangeschoten, niet dronken. Precies goed eigenlijk, nog in staat om een conversatie met vrouwelijk schoon te houden.
Af en toe een cola'tje of fanta'tje gedronken. Vlak voor het uitgaan nog brood met ei gegeten. Om 5 uur s'nachts nog een kom cruesli en een shake genomen voor het slapen gaan.
Conclusie; schade nihil.

Chapeau!

Halleluja!:bow:

goed beZig loo:)

WEEKEND 3-4 JULI

Vrijdag;

Zaterdag;
Conclusie; schade nihil.

Chapeau!

Zwaar respect als je zo kunt uitgaan

WEEKEND 3-4 JULI

Vrijdag;

Zaterdag;
Conclusie; schade nihil.

Chapeau!

Zo probeer ik ook altijd op stap te gaan. Ben altijd blij als het me lukt.:)

Ben benieuwd hoe de volgende weekenden gaan..
Goodluck

Loo pwnt de gym :D

• #1.336
MAANDAG

Goede training, p*ssy weights maar wel hardcore smartcore geen bullshit gewoon knallen.
Relatief weinig last van m'n pols en geen last van m'n sleutelbeen deze training. Beter.

Borst

Bankdrukken
15 * 70
12 * 80
9 * 100 (spot + gevoelig in pols)
14 * 80 (pompen)

Schuindrukken dumbbells
12 * 26
10 * 32
6 * 40
10 * 32

Fly's schuine bank (2e gaatje)
14 * 16
12 * 20
10 * 24
10 * 24

Biceps

Seated dumbbell curls
12 * 12
12 * 16
10 * 18
8 * 20

Hammer curls
10 * 16 (pijn in pols)
10 * 16(" ")
10 * 16(" ")
15 * 12(" ")

Machine curls
4 * 10 * ?
gewicht niet opschreven we doen hem normaal toch niet.

Laatst bewerkt:
goede training:cool:

that's the spirit + netjes dat schuin db drukken , ik zit al een tijdje tegen de 34/36 aan te hikken , is er nog niet van gekomen

• #1.339
that's the spirit + netjes dat schuin db drukken , ik zit al een tijdje tegen de 34/36 aan te hikken , is er nog niet van gekomen

Ik heb een keer een 40kg dumbbell in m'n gezicht gehad, sindsdien ben ik altijd een beetje bang om echt voluit te gaan met schuin dumbbell drukken.
Wel een ****ing lekkere oefening verder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven