Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
@Yaxeni;

ff serieus ik kan heel normaal doen hoor. Ik zie er ook best representatief uit, en ik ben medicus. Ik weet zeker dat jouw ouders me een leuke jongen vinden. Ik drink ook minder sinds een week, gaat heel goed.
PM me die foto maar, misschien klikt het wel heel goed.

Moet ik je soms ppen, ja ik kan ook serieus doen

Dan wil ik ook bij jou komen wonen.

• #1.365
Moet ik je soms ppen, ja ik kan ook serieus doen

Weet je, laat maar. Van dat soort taal ben ik niet gediend. Alsof ik een vriendin zou willen die dit soort uitlatingen doet op een forum. Stel voor dat m'n moeder een keer meeleest, wat moet ze wel niet van je denken.
Zonde, het had wel wat kunnen worden....

• #1.367
DONDERDAG

Matige training. Ten eerste ****ING spierpijn in m'n benen; (trap)lopen, op staan, gaan zitten, de auto in en uit, wat een hel! Ik word goed gestraft voor die paar weken niet squatten. Ten tweede nog steeds last van m'n sleutelbeen. Compressie AC-gewricht m.n bij horizontale abductie voor de kenners onder ons. Beter niet foceren, ik word er ook al wakker van s'nachts als ik per ongeluk op m'n schouder lig.

Rug

Pull ups breed achterlangs (lichte spot)
6 * BW
3 * 10 * BW

Front pull down breed
12 * 50 (pijn in ac)
12 * 50
15 * 50

Dumbbell rows
12 * 30
12 * 40
10 * 44
10 * 46

Rear delts
te pijnlijk in ac

Traps

Morgen, wilde er nu niet eens aan beginnen met die beurse quads.

Dag Loo, ik lees hier dat je minder drinkt, goede zaak:D. Je traint weer netjes, kan je dat van je schouder naar iets minder medisch jargon vertalen:p. Is het de verbinding van je schouderblad naar je sleutelbeen en wat is er precies aan het gewricht? Goede pull ups trouwens.

• #1.369
Dag Loo, ik lees hier dat je minder drinkt, goede zaak:D. Je traint weer netjes, kan je dat van je schouder naar iets minder medisch jargon vertalen:p. Is het de verbinding van je schouderblad naar je sleutelbeen en wat is er precies aan het gewricht? Goede pull ups trouwens.

Ik ben het een beetje zat dat overmatig gezuip ja. Heeft wel lang geduurd, maar ik heb er voorlopig geen zin meer in.
Zal heus nog wel zuipen zijn als er een goede gelegenheid voor is, maar wel proberen goed te eten ervoor en erna.
idd, waar je sleutelbeen aan je schouderblad zit doet het pijn, beetje aan de voorkant van m'n schouder. Sinds een kleine twee weken last van, is met front pull down gebeurd. Maar sinds een dag of vier kan ik niet meer op m'n ene zij liggen, en wordt ik er soms wakker van. Op zich geen probleem, maar ik voel hem nu ook tijdens front pull downs, dumbbell rows (als ik steun op die arm), en rear delts (als de dumbbells weer tegen elkaar aan komen).
Elke beweging waar druk op die verbinding sleutelbeen-schouderblad komt.
Hopen dat het snel weg trekt.

Ikzelf heb ook lang last gehad van een klein blessuurtje aan mijn schouder. Plakkend littekenweefsel (heb maanden geen presses kunnen doen voor mijn schouders en zelfs een tijdje enkel rug/biceps/benen kunnen trainen). Je bent medicus lees ik, is dat dan een verpleger of zo?

• #1.371
Ikzelf heb ook lang last gehad van een klein blessuurtje aan mijn schouder. Plakkend littekenweefsel (heb maanden geen presses kunnen doen voor mijn schouders en zelfs een tijdje enkel rug/biceps/benen kunnen trainen). Je bent medicus lees ik, is dat dan een verpleger of zo?

fysiotherapeut

goeie rows , en eigenlijk woon ik ook nog thuis ( bij mijn vrouwtje )

• #1.373
VRIJDAG

Weer zo'n ****ing k*ttraining, kk blessures. M'n sleutelbeen voelde ik wel met schouders, maar kon wel voluit trainen. Triceps was niet te doen ivm pijn aanhechting ter hoogte van de elleboog. 2 oefeningen en misschien wel 6 opwarm sets geprobeerd, ging niet weg.

Schouders

Seated dumbbell press
12 * 28
10 * 32
9 * 34
10 * 28 (slow)

Seated front raises dumbbell
12 * 12
10 * 16
10 * 18
10 * 14 + 10 * 9 (on fire)

Standing side raises dumbbell
12 * 10
10 * 12
12 * 12
12 * 9

Triceps

Helaas...

VRIJDAG

Weer zo'n ****ing k*ttraining, kk blessures. M'n sleutelbeen voelde ik wel met schouders, maar kon wel voluit trainen. Triceps was niet te doen ivm pijn aanhechting ter hoogte van de elleboog. 2 oefeningen en misschien wel 6 opwarm sets geprobeerd, ging niet weg.

Schouders

Seated dumbbell press
12 * 28
10 * 32
9 * 34
10 * 28 (slow)

Seated front raises dumbbell
12 * 12
10 * 16
10 * 18
10 * 14 + 10 * 9 (on fire)

Standing side raises dumbbell
12 * 10
10 * 12
12 * 12
12 * 9

Triceps

Helaas...

niet opgeven kerel, je hebt de smaak weer langzaam te pakken, het komt wel weer allemaal. over een tijdje lach je erom als je je log terug leest en denk je... wat was ik toen nog jong en onwetend ;)

niet opgeven kerel, je hebt de smaak weer langzaam te pakken, het komt wel weer allemaal. over een tijdje lach je erom als je je log terug leest en denk je... wat was ik toen nog jong en onwetend ;)

:roflol: Loo is 2 jaar ouder als jouw

Loo jmmr vanje blessures neem anders eens weekje rust?

:D
Weet je, laat maar. Van dat soort taal ben ik niet gediend. Alsof ik een vriendin zou willen die dit soort uitlatingen doet op een forum. Stel voor dat m'n moeder een keer meeleest, wat moet ze wel niet van je denken.
Zonde, het had wel wat kunnen worden....

:D

deftige trainingen

• #1.379

Loo jmmr vanje blessures neem anders eens weekje rust?

Een weekje rust zet niet echt zoden aan de dijk denk ik.
Ik doe provocerende oefeningen nou gewoon een tijdje niet. Als ik echt last hebt skip ik de oefening. Het is wel frustrerend, maar niks aan te doen. Het zal wel met stress te maken hebben, zoveel blessures in zo'n korte tijd. Tot vorig jaar had ik nooit iets.
Maargoed trekt wel weer weg.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Yaxeni;

ff serieus ik kan heel normaal doen hoor. Ik zie er ook best representatief uit, en ik ben medicus. Ik weet zeker dat jouw ouders me een leuke jongen vinden. Ik drink ook minder sinds een week, gaat heel goed.
PM me die foto maar, misschien klikt het wel heel goed.

dat betekend een pilletje per avond extra:D?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven