XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
dat betekend een pilletje per avond extra:D?

Nee man, dit weekend weer rustig aan gedaan.

Vrijdag feestje van 2 exen (ja zijn huisgenoten, allebei mee gehad), geen druppel gedronken.
Zaterdag Sensation black, misschien vier BrEeZaH's en een g'tje, toen had ik het al weer gehad.

Volgend weekend ga ik ook niks drinken, ik weet het nu al.

wees blij met wat je hebt; je kan namelijk nog trainen! Gewoon doen wat je nog kan en dan komtet vanzelf goed!

Nee man, dit weekend weer rustig aan gedaan.

Vrijdag feestje van 2 exen (ja zijn huisgenoten, allebei mee gehad), geen druppel gedronken.
Zaterdag Sensation black, misschien vier BrEeZaH's en een g'tje, toen had ik het al weer gehad.

Volgend weekend ga ik ook niks drinken, ik weet het nu al.

hmm:D...aardig netjes dat je dat zo volhoud

• #1.384
wees blij met wat je hebt; je kan namelijk nog trainen! Gewoon doen wat je nog kan en dan komtet vanzelf goed!

ja klopt het kan erger.
Als je een fikse schouderblessure hebt kan je helemaal niks. Of je breekt je pols, dan ben je helemaal ****ed.

ja klopt het kan erger.
Als je een fikse schouderblessure hebt kan je helemaal niks. Of je breekt je pols, dan ben je helemaal ****ed.

ik spreek uit ervaring. Had mn enkelbanden gescheurd een paar weken geleden en kon van de pijn niets doen. Wat zou ik blij zijn als ik op toen toch nog wat kon doen.

paramedicus noemen we dat. Opschepper. Medicus is iemand die medicijnen gestudeerd heeft.

Verder heb ik ff vluggetjes gelezen dat je weer goed bezig bent. Minder zuipen, meer eten, harde trainen, ziet er goed uit.

Nog twee weekjes knallen, en dan bruut naar rock-it.

Laatst bewerkt:
  • #1.388
paramedicus noemen we dat. Opschepper. Medcisu is iemand die medicijnen gestudeerd heeft.

Verder heb ik ff vluggetjes gelezen dat je weer goed bezig bent. Minder zuipen, meer eten, harde trainen, ziet er goed uit.

Nog twee weekjes knallen, en dan bruut naar rock-it.

vieze rat, ben je weer in het land?

vieze rat, ben je weer in het land?

Nope, zit nog op kreta. Vlieg van woensdag op donderdag terug.

Maar heb hier vrij beschikking over internet.

****ing lekke weer hier gek. 40 graden in de zon, elke dag op het strand, beetje vrouwen kijken. En ook af en toe nog wat cultuur meepakken.

• #1.390
MAANDAG

Zondag anderhalf uur wezen mountainbiken in het bos, ging er woest aan toe. Zondagavond en vandaag met trainen last van m'n sleutelbeen. Was achteraf toch niet zo'n goed idee. Derhalve relaxed getraind. p*ssy weights, 15 reps.

Borst

Bankdrukken
Schuindrukken dumbels
Fly's schuin

Biceps

Seated dumbbell curls
Standing hammer curls
Standing ez-bar curls

en geen alcohol genuttigd?:)

• #1.393
DINSDAG

Weer zo'n kk training, pijn in m'n linkerknie tijdens squatten niet verder dan 80kg gegaan, beetje spelen...Sleutelbeen is ook erger dan gister.

Benen

Squatten
Leg extensions
Seated leg curls
Standing calve raises
Seated calve raises

WOENSDAG

Buik

crunches 4 * 25hh
schuine crunches 4 * 25hh

Laatst bewerkt:
DINSDAG

Weer zo'n kk training, pijn in m'n linkerknie tijdens squatten niet verder dan 80kg gegaan, beetje spelen...Sleutelbeen is ook erger dan gister.

Benen

Squatten
Leg extensions
Seated leg curls
Standing calve raises
Seated calve raises

****ed up bro. Doe rustig aan, lower the weight. Niet gaan over belasten nu.

Loo is fysiotherapeut? wtf? Collega dus! :)
Begrijp nu gelijk waarom je doortraint met blessures, we kunnen het onze patienten prima vertellen, maar zelf zijn we zo eigenwijs als wat. ;)

zitten volgens mij wel meer fysiotherapeuten, of fysiotherapeuten i.o. op dit forum hoor.

• #1.397
****ed up bro. Doe rustig aan, lower the weight. Niet gaan over belasten nu.

Loo is fysiotherapeut? wtf? Collega dus! :)
Begrijp nu gelijk waarom je doortraint met blessures, we kunnen het onze patienten prima vertellen, maar zelf zijn we zo eigenwijs als wat. ;)

zitten volgens mij wel meer fysiotherapeuten, of fysiotherapeuten i.o. op dit forum hoor.

Lobstar ook geloof ik.

Ik heb ****ing pijn in m'n AC; horizontale abductie is pijnlijk en anteflexie vanaf 160 graden. Ik kan ook niet op m'n ene zij liggen.

Valt verder weinig aan te doen he; ja rust maarja....

hoe gaat het met het gewicht? je poste een tijd geleden 2 van die foto's waarop de tweede 10 kilo lichter was...is dat al weer een beetje bijgetrokken?

• #1.400
hoe gaat het met het gewicht? je poste een tijd geleden 2 van die foto's waarop de tweede 10 kilo lichter was...is dat al weer een beetje bijgetrokken?

Die 10kg heb ik weer teruggepakt, ging goed tot ik vanaf april dit jaar in een helse stage kwam en blessures kreeg.

Die contest foto's waren van april, ben daarna nog wel ff flink wat gezakt door die ****ed up stage + blessureleed + overmatig alcoholgebruik.
M'n stagebegeleidster is nu drie weken op vakantie dus ik kan m'n eigen pauzes een beetje indelen, heb eindelijk de tijd om een beetje fatsoenlijk te eten, dus zit nu weer in de lift als het goed is. In september ben ik klaar en heb ik de hele dag jack shit te doen, ik ga pas werken als ik weer op m'n oude niveau ben. Eerst vreten, trainen, en rusten, all day long.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven