speciaal voor tiger4evah;
UPDATE 15 augustus
Inmiddels is het een kleine drie weken dat ik niet meer gepost heb.
Ik heb in die tijd zeer matig getraind, en zelfs m'n voedingsschema laten liggen.
Uiteraard weer wat kilo's afgevallen, weer wat dieper gezakt.
Maar ik voorspel dat er weer hardcore tijden aan beginnen te komen.
Mijn zeer stressvolle stageperiode loopt op zijn eind, na veel gezwoeg en slecht eten heb ik te horen gekregen dat ik alsnog een voldoende heb gekregen.

Hallelujah, al dat gezeik was dus niet voor niets geweest. Dit is m'n laatste weekje stagelopen.
KARMA VOOR IEDEREEN!!!
Daarnaast ben ik weer heel voorzichtig aan het trainen. De stormloop van blessures lijkt ook afgelopen te zijn. (ff afkloppen) Mijn pols is nagenoeg over, hij is nog aanwezig maar houdbaar. Mijn sleutelbeen voel ik enkel nog bij een paar oefeningen. Ik word er niet meer wakker van, en ik kan m'n eigen rug weer inzepen. Het is aan de helende hand dus. Mijn knie is nog vervelend, maar ik heb vooral last met op m'n hurken zitten. Benen trainen gaat wel, and that's all that matters.
Daarnaast ben ik intensief aan het mountainbiken om m'n conditie omhoog te halen en m'n vet% laag te houden tijdens m'n clean bulk.
De komende periode heb ik niks te doen, dus mountainbiken en trainen valt prima te managen. En eten ook trouwens, geen een mother****er gaat me vertellen dat ik weer aan het werk moet, of weer een pauze over moet slaan.
Vrijdag vertrek ik voor een weekje naar Marmaris, en daarna is het game on bitches! playtime's over.
@tiger4evah; ik zou nog maar ff genieten van je periode of fame, vandaag of morgen train ik weer mee en dan is het afgelopen