Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
DONDERDAG

Op 75 % getraind i.v.m sleutelbeen, ging relatief goed maar echt zwaar ga ik ff een paar weken niet voordat het erger wordt. Zit nu op +- 15 hh.

Rug

Pull ups breed achterlangs
Front pull down
Cable row
Small grip rows

Traps

Barbell shrugs

Wel goed dat er word doorgetraind! Keep it going!:thumbs:

• #1.403
Wel goed dat er word doorgetraind! Keep it going!:thumbs:

Ja moet wel. Wel ****ing saai om niet maximaal te trainen, maarja beter iets dan niets.

VRIJDAG

Training viel op zich mee qua pijn, als ik alles maar rustig doe.
Nu voel ik m'n sleutelbeen wel, maar lieve na m'n training als tijdens.

Schouders

Smith machine neck press
Seated front raises dumbels
Standing side raises dumbel

Triceps

Rope cable pull
Push down
Skull crushers

rustig aan met je schoudertjes - deze oefeningen aanhouden als je hiermee geen last hebt

bump

Laatst bewerkt:
  • #1.406
speciaal voor tiger4evah;

UPDATE 15 augustus

Inmiddels is het een kleine drie weken dat ik niet meer gepost heb.
Ik heb in die tijd zeer matig getraind, en zelfs m'n voedingsschema laten liggen.
Uiteraard weer wat kilo's afgevallen, weer wat dieper gezakt.
Maar ik voorspel dat er weer hardcore tijden aan beginnen te komen.
Mijn zeer stressvolle stageperiode loopt op zijn eind, na veel gezwoeg en slecht eten heb ik te horen gekregen dat ik alsnog een voldoende heb gekregen. :bow2: Hallelujah, al dat gezeik was dus niet voor niets geweest. Dit is m'n laatste weekje stagelopen.
KARMA VOOR IEDEREEN!!!
Daarnaast ben ik weer heel voorzichtig aan het trainen. De stormloop van blessures lijkt ook afgelopen te zijn. (ff afkloppen) Mijn pols is nagenoeg over, hij is nog aanwezig maar houdbaar. Mijn sleutelbeen voel ik enkel nog bij een paar oefeningen. Ik word er niet meer wakker van, en ik kan m'n eigen rug weer inzepen. Het is aan de helende hand dus. Mijn knie is nog vervelend, maar ik heb vooral last met op m'n hurken zitten. Benen trainen gaat wel, and that's all that matters.
Daarnaast ben ik intensief aan het mountainbiken om m'n conditie omhoog te halen en m'n vet% laag te houden tijdens m'n clean bulk.
De komende periode heb ik niks te doen, dus mountainbiken en trainen valt prima te managen. En eten ook trouwens, geen een mother****er gaat me vertellen dat ik weer aan het werk moet, of weer een pauze over moet slaan.

Vrijdag vertrek ik voor een weekje naar Marmaris, en daarna is het game on bitches! playtime's over.

@tiger4evah; ik zou nog maar ff genieten van je periode of fame, vandaag of morgen train ik weer mee en dan is het afgelopen :whip:

Succes bro!! na je vakantie gewoon weer oppakken. gaan we samen ook paar keer knallen. Voor je het weet heb je je kilootjes er weer aan zitten.

Goede vakantie kerel! Daarna knallen!

• #1.411
En we zijn weer een week verder.
Zaterdag terug gekomen uit Turkije.
7 dagen in maximale katabole stand geleefd, maargoed het was wel supergezellig dus het was het waard!
En ik was voor de vakantie toch al tot rock bottom gezakt dus van een kale kip kan je geen spiermassa meer plukken.
Nu is het weer tijd voor eat-train-sleap-repeat modus.

Pijn in m'n sleutelbeen is nog steeds aanwezig, het is eigenlijk niks minder geworden. Ik voelde het de hele vakantie ook met zwemmen.
Ik negeer het nu maar en train er maar doorheen, misschien helpt dat wel :rolleyes:.
Deze week ga ik nog ff opbouwen, vanaf volgende week ga weer tot failure trainen en de gewichten erbij posten.
Ik begin een paar weken met een wat hoger volume schema en meer reps voor spieruithoudingsvermogen (en kleinere kans op blessures), daarna ga ik weer naar een wat zwaarder schema.
Vanaf heden ga ik ook proberen m'n voeding te posten.
Daarnaast ga ik twee keer in de week mountainbiken om m'n conditie op peil te houden en het vet % binnen de perken.

Back to the drawing-board...

grt. Loo

• #1.412
MAANDAG

Borst

Bankdrukken
Schuindrukken dumbels
Cable fly's schuine bank

Triceps

CGBP
Pull down rope

Biceps

Seated dumbbell curls
Standing hammer curls
Standing ez-bar curls

Voeding

Matig, na 11.00 wakker en de koelkast was leeg. Vanaf morgen weer omhoog schroeven.

11.30 bord brinta met vit C + multi
12.30 1uur mountainbiken
14.00 4 boterhammen met appelstroop en 4 eieren
18:30 groot bord macaroni met 1 blik tonijn en visolie + vit E
20.00 trainen
21.30 whey shake met dextrose
22.00 2 pannekoeken met stroop + 500g kwark met blikje ananas

Laat me maar weten wanneer je hardcore modus on wil!

Dan trainen we deze weken wel ff op bloedvolume
waar blijft mn geld?

Laatst bewerkt:
Je voedsel vandaag slaat natuurlijk nergens op, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.
Maar nu gaan de mooie tijden komen. geen stage, geen mensen die zeggen dat je maar 2 pauzes per dag mag hebben, nu kan je gewoon alles op je training gaan richten.

keep it up loo!!

• #1.417
DINSDAG

****ed up, ik had na het biken van maandag al last van m'n linkerknie en hoopte dat ik er met benen trainen geen last van zou hebben.WRONG! Na 10 opwarmsets, en wisselen van drie verschillende oefeningen heb ik het maar opgegeven. Pijn in beiden hamstrings, en m'n linkerknie klapte bijna uit elkaar. Nu zit ik met dillemma...stoppen met fietsen (net eentje van 800 euro gekocht :( ) of gewoon doorzetten met fietsen en hopen dat de pijn minder wordt. Ik had al tijden last van m'n knie, maar fietsen maakt het veel erger...

Buik

Crunches
4 * 25hh

Hanging leg raises
4 * 15hh

Kuiten

Standing calve raises
5 * 15hh

Seated calve raises
4 * 15hh

Voeding

Weer na 11 uur wakker :o

11.30 bord cruesli met whey shake
12.30 1 appel
14.30 bord rijst met 250 gram kipfilet en vit C + multi
16.00 trainen
17.00 whey shake met dextrose
18.00 aardappelen, broccoli en 200gram tartaar. Vit E + visolie
21.00 3 pannekoeken met stroop, 500g mag.kwark met blikje ananas

Best vreemd dat je last van je been hebt met fietsen, ben je gevallen ofzo ???

• #1.419
Best vreemd dat je last van je been hebt met fietsen, ben je gevallen ofzo ???

Ik weet niet precies wat de oorzaak is, geen trauma of spierscheur ofzo.
Ik heb al tijden dat ik niet op m'n hurken kan zitten omdat dat pijn doet. Sinds juli doe ik aan mountainbiken, en ik denk dat het daarna veel erger is geworden. Ik voel m'n sleutelbeen ook meer na het fietsen.
Toch maar ff een tijdje stoppen, kijken of het dan beter wordt. :(

Ik kon niet op mn hurken zitten en dat bleek een peeschede ontsteking of bursitus te zijn. (in beide knieeen tegelijk)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven