MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@ Loo: fiets je met SPD? of anderen klik pedalen?

Veel mensen hebben met fietsen last van knieen enzo het duurt soms even voor je aan het fietsen gewent bent of je afstelling van stuur/zadel/trappers is niet goed!

wat voor fiets heb je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
@ Loo: fiets je met SPD? of anderen klik pedalen?

Veel mensen hebben met fietsen last van knieen enzo het duurt soms even voor je aan het fietsen gewent bent of je afstelling van stuur/zadel/trappers is niet goed!

wat voor fiets heb je?

Ik heb een scott scale.
Sinds ik die SPD pedalen heb merk ik dat last heb van beiden hamstrings, maar dat zou nog kunnen komen door de andere belasting > simpelweg spierpijn.

Die knie had ik ook al met gewone pedalen. De stand van m'n zadel/stuur staat goed, en ik heb ook al geprobeerd m'n knieën meer naar buiten/binnen te houden tijdens het fietsen.
Misschien is het inderdaad wennen, ik hoop het maar anders moet ik hem weer verkopen.

jij concentreert je de laatste tijd meer op het fietsen , als ik het goed begrijp , nou zet hem op dan maar

• #1.424
jij concentreert je de laatste tijd meer op het fietsen , als ik het goed begrijp , nou zet hem op dan maar

???

Ik ben gaan fietsen omdat ik m'n conditie meer omhoog wil hebben voor het trainen. En juist mountainbiken, omdat dat een zware belasting is voor je beenspieren = meer groei.
Als ik de keuze moet maken tussen trainen en fietsen is het gauw klaar.

Conditie komt wel van pas bij een benentraining.

Anders doe je 3 reps, ff op adem komen, nog eens 3 reps, terug op adem komen....

???

Ik ben gaan fietsen omdat ik m'n conditie meer omhoog wil hebben voor het trainen. En juist mountainbiken, omdat dat een zware belasting is voor je beenspieren = meer groei.
Als ik de keuze moet maken tussen trainen en fietsen is het gauw klaar.

Ja klopt , ik was je log een beetje aan het doorbladeren , ik was nog niet helemaal klaar zag ik - maat he - klote van je knie , laten we hopen dat het tijdelijk is

• #1.428
DONDERDAG

RUG
pull downs behind the neck
front pull downs
dumbbell rows
hyperextensions

TRAPS
shrugs voorlangs
shrugs smith achterlangs

Voeding

Crap, weinig tijd en s'avonds een verjaardag. Ik had gehoopt eerder thuis te zijn zodat ik nog wat kon eten, maar ben net thuis dus ga nu slapen. Goede nieuws is dat ik geen druppel alcohol heb aangeraakt.

10.30 wakker
11.00 bord cruesli met whey shake
15.00 bord rijst met 200gram kip en roerbakgroenten en vit C + multi
16 00 trainen
17.30 whey shake met druivesuiker en visolie + vit E
18.30 twee borden rijst en blikje tonijn en talloze sate’tjes. Naderhand maar over gegaan op de varkenssate bij gebrek aan beter.

Laatst bewerkt:
Je kan toch nog een bakje kwark nemen als je thuis komt?

goed bezig loo enz eker goed dat je no alcohol!

• #1.432
+1 tenzij zn kwark op was, had je maar mee kwark moeten kopen toen we gister na het trainen in de c1000 waren:D

nee het was gemakzucht, ik had geen zin om half 1 nog kwark te eten, was vandaag weer om half 12 wakker trouwens.
M'n biologische klok is kennelijk om half 12 ingesteld :o

nice loo ,wanneer ga je weer gewichten posten :),maakt nie uit hoe laag ze zijn ik post ze ook nog gewoon:P

• #1.435
nice loo ,wanneer ga je weer gewichten posten :),maakt nie uit hoe laag ze zijn ik post ze ook nog gewoon:P

ja klopt deze week was nog ff spelen lang niet tot failure getraind dus dan heeft het weinig zin gewichten te posten.
Is trouwens ****ing saai trainen zo:(

Ik zal ze vanaf volgende week wel erbij zetten.
Ik ga nog twee weken op 12-15 reps zitten, ik ben nog bang voor blessures, en dan ga ik weer over op lagere reps tot failure.
Tot nu toe heb ik op m'n knie na weinig last gelukkig.

• #1.436
VRIJDAG

Schouders
seated dumbbell press
seated front raises
standing side raises
bent over raises

Triceps
dippen
skull crushers
push down

Buik

Schuine crunches
3 * 25hh per kant

Rechte crunches
3 * 20hh

Voeding

11.30 wakker
12.00 bord brinta met whey shake
14.30 bord rijst met 250gram rundergehakt
16.00 trainen
17.30 whey shake met dextrose
18.00 buik trainen
19.00 bord rijst met 5 eieren en vit C + multi
23.00 bord cruesli met 500g kwark

Laatst bewerkt:
ja klopt deze week was nog ff spelen lang niet tot failure getraind dus dan heeft het weinig zin gewichten te posten.
Is trouwens ****ing saai trainen zo:(

Ik zal ze vanaf volgende week wel erbij zetten.
Ik ga nog twee weken op 12-15 reps zitten, ik ben nog bang voor blessures, en dan ga ik weer over op lagere reps tot failure.
Tot nu toe heb ik op m'n knie na weinig last gelukkig.

ga anders trainen voor Strongman..............ipv stones til je dan kratjes bier!
:p

J/K bro!

• #1.438
ga anders trainen voor Strongman..............ipv stones til je dan kratjes bier!
:p

J/K bro!

pfff dat is niet voor mij weggelegd, ik heb dit jaar echt veel blessures en pijntjes gehad.
Als ik powerlift gericht ga trainen dan breek ik nog een keer wat.

Komende tijd ga ik gewoon weer good old bodybuilding doen, met zo min mogelijk gewicht zo zwaar mogelijk maken.

pfff dat is niet voor mij weggelegd, ik heb dit jaar echt veel blessures en pijntjes gehad.
Als ik powerlift gericht ga trainen dan breek ik nog een keer wat.

Komende tijd ga ik gewoon weer good old bodybuilding doen, met zo min mogelijk gewicht zo zwaar mogelijk maken.

ok, take care old chap!
:thumbs:

goed eten+ goed trainen loo is back :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven