Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.583

Hahaha ik weet het ze zijn bij lange na niet wat het geweest was.
Grootste probleem is m'n sleutelbeen, ik train sinds die blessures "voorzichtig" en probeer eigenlijk met zo min mogelijk gewicht de oefening zo zwaar mogelijk te maken.
Desalniettemin kan ik niet anders dan ontevreden zijn over m'n (kracht)stats van de laatste tijd natuurlijk, het is het gevolg van een periode aankloten met vieze blessures, slechte voeding en rommelige trainingen. Vanaf april is al het gezeik begonnen eigenlijk. Een ****ed up stressvolle stage was de oorzaak.
Ik heb nu alles wel weer goed op een rijtje moet ik zeggen, blessures worden minder en minder, alleen nog een restklachtje, en andere stress-factoren zijn er ook niet meer. Nu is het rustig weer opbouwen naar waar ik was.
Maar ik heb er vertrouwen in. Ik ben allang erg blij dat ik weer nagenoeg blessurevrij ben.

Grootste probleem is m'n sleutelbeen, ik train sinds die blessures "voorzichtig" en probeer eigenlijk met zo min mogelijk gewicht de oefening zo zwaar mogelijk te maken.
Desalniettemin kan ik niet anders dan ontevreden zijn over m'n (kracht)stats van de laatste tijd natuurlijk, het is het gevolg van een periode aankloten met vieze blessures, slechte voeding en rommelige trainingen. Vanaf april is al het gezeik begonnen eigenlijk. Een ****ed up stressvolle stage was de oorzaak.
Ik heb nu alles wel weer goed op een rijtje moet ik zeggen, blessures worden minder en minder, alleen nog een restklachtje, en andere stress-factoren zijn er ook niet meer. Nu is het rustig weer opbouwen naar waar ik was.
Maar ik heb er vertrouwen in. Ik ben allang erg blij dat ik weer nagenoeg blessurevrij ben.

mooi zo, zijn er genoeg die het zouden hebben opgegeven, hebben gezegd: schijt deraan, dit heb ik er niet meer voor over!!!

doorzettingsvermogen is een mooie eigenschap! daarom volg ik je logje nog steeds :cool:

Ik vind je stats ander nu al netjes ;)

VRIJDAG

Weinig kracht in borst, viel me tegen. Ik schaam me. Aandachtspuntje van de komende tijd....

Buik (eerder op de dag)

crunches
4 * 25hh

schuine crunches
3 * 25hh per kant

Borst

Bankdrukken
14 * 60
10 * 80
10 * 90
7 * 100 (spot)

Schuindrukken
12 * 50
10 * 70
10 * 70
12 * 50

Schuine db fly's
14 * 14
12 * 18
10 * 22
10 * 24

Triceps

CGBP
12 * 40
10 * 50
10 * 50
12 * 40

One arm cable triceps extension
14 * 5
12 * 7,5
12 * 10 (1 spot)
12 * 10 (1 spot)

Seated french press met ez-bar
12 * 10
12 * 20
10 * 20
10 * 20
14 * 10

Nette training! Mooie bench ook:)

• #1.590
DINSDAG

Mooie training, was binnen een uur klaar ook. En met moeite de trap af gaan, dus dat is altijd goed.

FullSquat
14 * 60
14 * 80
9 * 100
8 * 100

Leg press
14 * 142,5
12 * 165
14 * 165 (fullstack :( )

Leg extensions (1sec hold)
10 * 75
12 * 75
12 * 75
15 * 50 (pompen)

Seated leg curl
12 * 45
12 * 55
11 * 65
10 * 65

Standing calve raises (1 sec hold)
20 * 100
20 * 150
20 * 170
15 * 200 + 10 * 150 + 10 * 100

Seated calve raises
12 * 40
12 * 40
10 * 40 + 8 * 30
10 * 30 + 10 * 20

Ga nou maar gewoon trainen. Jankerd:rolleyes:;)

DINSDAG

Mooie training, was binnen een uur klaar ook. En met moeite de trap af gaan, dus dat is altijd goed.

FullSquat
14 * 60
14 * 80
9 * 100
8 * 100

Leg press
14 * 142,5
12 * 165
14 * 165 (fullstack :( )

Leg extensions (1sec hold)
10 * 75
12 * 75
12 * 75
15 * 50 (pompen)

Seated leg curl
12 * 45
12 * 55
11 * 65
10 * 65

Standing calve raises (1 sec hold)
20 * 100
20 * 150
20 * 170
15 * 200 + 10 * 150 + 10 * 100

Seated calve raises
12 * 40
12 * 40
10 * 40 + 8 * 30
10 * 30 + 10 * 20

:hedbang:

Ik loop iig niet elke maandag te janken dat ik het weekend weer "te veel heb gedronken" en "dat ik er echt niks aan kon doen, want een vrouwtje vroeg of ik mee wat ging drinken"

Maar goed, het begon als een geintje, dus nuff said.

Weer lekker de benen afgebeuld:D! Sterke squat ook man.

netjes , goeie training 8* 100 full squat is hardcore

• #1.596
netjes , goeie training 8* 100 full squat is hardcore

Ik sta tegenwoordig vrij wijd met m'n benen, voorheen altijd narrow stance.
Ik vind dat wijde staan eigenlijk nog zwaarder, ik merk dat m''n knie naar binnen wil klappen als ik zwaar ga.
Wijd staan en full squatten belast ook veel meer je gluteus en hamstrings merk ik, terwijl ik hem met smal staan veel meer op m'n quads voel.

je leest hier heel verschillende meningen over - full doe ik small en ik doe hem parallel , sommige zeggen altijd ass too the grass , als ik nu mijn benen bekijk met deze manier van trainen dan ben ik heel tevreden - heb je geen moeite met de balans als je zo wijd squat en dan ook nog eens full?

• #1.598
je leest hier heel verschillende meningen over - full doe ik small en ik doe hem parallel , sommige zeggen altijd ass too the grass , als ik nu mijn benen bekijk met deze manier van trainen dan ben ik heel tevreden - heb je geen moeite met de balans als je zo wijd squat en dan ook nog eens full?

hoe dieper je zakt hoe meer je gluteus en hamstrings erbij gaat betrekken, keuze die je maakt.
Ik merk met die wijde stand dat m'n knie sneller naar binnen klapt, ik moet echt moeite doen om m'n knie naar buiten te laten bljiven wijzen.
Maar afgezien daarvan vind ik dat ik juist stabieler sta tov smal staan.

full de smalle variant dus doe ik altijd in de smith ( ass too the grass )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven