Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je je kont ver naar achter doet komt de stang tegen de voorkant van je benen aan.
Kijk ik kan wel wat rechter op gaan staan (zoals 99 % hem doet), dan kan ik veel zwaarder pakken, maar dan is het geen echte BOR meer, eerder een yates row.

bij de bor had ik dat probleem ook. nu doe ik mijn voeten gewoon een meter uit elkaar en dan heb je dat probleem ook niet meer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
DONDERDAG

Training ging wel lekker, ik had me alleen vergist in de tijd ik dacht dat ik al veel langer bezig was dus ik heb alleen rug gepakt. Achteraf bleek dat ik nog geen uur in the gym was. BOR's gaan nog steeds k*t, ik voel geen pomp niks. Alleen m'n onderrug en benen.

Rug

Pull ups breed achterlangs
10 * BW
10 * BW
10 * BW
8 * BW
12 * 70

Front pull down breed
12 * 50
12 * 60
12 * 70
12 * 50

BOR's
12 * 50
10 * 70
10 * 70
12 * 50

Small grip pull down
12 * 60
10 * 70
10 * 80 (spot)

Traps

morgenochtend maar.

DONDERDAG

Training ging wel lekker, ik had me alleen vergist in de tijd ik dacht dat ik al veel langer bezig was dus ik heb alleen rug gepakt. Achteraf bleek dat ik nog geen uur in the gym was. BOR's gaan nog steeds k*t, ik voel geen pomp niks. Alleen m'n onderrug en benen.

Rug

Pull ups breed achterlangs
10 * BW
10 * BW
10 * BW
8 * BW
12 * 70

Front pull down breed
12 * 50
12 * 60
12 * 70
12 * 50

BOR's
12 * 50
10 * 70
10 * 70
12 * 50

Small grip pull down
12 * 60
10 * 70
10 * 80 (spot)

Traps

morgenochtend maar.

ik heb zo het gevoel dat jij er niet van houdt om traps alleen te pakken, is het niet?

No traps, No life!

• #1.604
ik heb zo het gevoel dat jij er niet van houdt om traps alleen te pakken, is het niet?

No traps, No life!

Dat heb je goed ja. Ik had zo'n gevoel dat ik de kantjes er vanaf ging lopen vanavond.

Vond je het trouwens nodig om m'n hele training te quoten? :cool:

Dat heb je goed ja. Ik had zo'n gevoel dat ik de kantjes er vanaf ging lopen vanavond.

Vond je het trouwens nodig om m'n hele training te quoten? :cool:

Ja het ging allemaal te snel, voor ik het wist had ik al op citeer gedrukt. En had ik al een opmerking gemaakt.

Leuke training bro!

misschien de bor een keer in superset pakken loo met een andere rug-oefening , of anders gooi je hem er toch een poosje uit en ga je db rowen of t barren - nice traps:D

• #1.608
misschien de bor een keer in superset pakken loo met een andere rug-oefening , of anders gooi je hem er toch een poosje uit en ga je db rowen of t barren - nice traps:D

Ik moet zeggen dat ik wel ****ing spierpijn in m'n lats heb vandaag, heerlijk, dus volgende rug-training ga ik exact hetzelfde doen.

• #1.609
VRIJDAG

Mooie training, p*ssy weights maar goede pomp in m'n borst en vooral in m'n triceps.
Traps wilde ik ook pakken maar m'n pa had de auto mee waardoor ik er geen tijd meer voor had.

Buik
(eerder op de dag)

lying leg raises
4 * 25hh
schuine crunches
3 * 25hh per kant

Borst

Bankdrukken
15 * 60
10 * 80
10 * 90
7 * 100 (spot)

Schuindrukken
12 * 50
10 * 60
10 * 70
10 * 70

Schuine db fly's
12 * 14
12 * 18
12 * 22
10 * 26 (lichte spot)

Triceps

C.G.B.P
12 * 40
10 * 50
10 * 50
12 * 40

One arm cable triceps extension
12 * 7,5
12 * 10
10 * 12,5 (2 spot)
12 * 7,5

Seated french press ez-bar
12 * 20 (ex.stang)12 * 25
12 * 25
16 * 15 (te licht:o)

What you want is 100% mind-muscle connection :thumbs:
Nette training.

• #1.612
Die schuine db flyes vindik echt goed!

netjes die benchpress , ik hoop morgen 85 te pakken

• #1.615
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.616
WEEKEND 17 OKTOBER

Vrijdag een date met 4 (ja 4) meiden van afgelopen vakantie. Nuchter gebleven :banana:. Zaterdag ook goed gegeten.
Zaterdagavond niet uitgeweest omdat ik vandaag ben wezen kickboksen.
Al met al een anabool weekend. :D

WEEKEND 17 OKTOBER

Vrijdag een date met 4 (ja 4) meiden van afgelopen vakantie. Nuchter gebleven :banana:. Zaterdag ook goed gegeten.
Zaterdagavond niet uitgeweest omdat ik vandaag ben wezen kickboksen.
Al met al een anabool weekend. :D

Nog gedoet?

• #1.618

Nee was lastig, het zijn geen sletjes en niemand was echt dronken.
En met 4, zelfs 5 want er kwam er nog eentje bij, en ik als enige jongen, is het moeilijk om er eentje van de groep te scheiden en in te palmen.
Valt ook teveel op als ik al mijn pijlen richt op eentje.
Dus ik heb het in het midden gelaten.
Het was wel gezellig dus de deuren staan open voor een vervolg-date.
Maar dan beter 1 op 1.

ik wilde nog even een serieuze vraag stellen , maar het eerste wat ik zag toen ik je log opende was dat beginnerb een vraag aan je stelde : heb je nog gedoet , zit je dan met je snee brood en koffie en dan denk je - goedenmorgen:D

die vraag over eten komt nog wel;)

• #1.620
ik wilde nog even een serieuze vraag stellen , maar het eerste wat ik zag toen ik je log opende was dat beginnerb een vraag aan je stelde : heb je nog gedoet , zit je dan met je snee brood en koffie en dan denk je - goedenmorgen:D

die vraag over eten komt nog wel;)

:roflol:!

op zich was die vraag van beginnerbb natuurlijk ook uiterst serieus, want uiteindelijk gaat het daar natuurlijk om.

Maar om bodybuilding-gerelateerd te blijven; stel je vraag!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven