XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo'n prachtige kans op een 5some :(

Haha nice zo'n date met 4 chicks! En nu gewoon 1 voor 1 daten zonder dat ze het van elkaar weten :thumbup:

ik zal hem effe mailen , en je hebt wel gelijk , nken is een serieuze aangelegenheid - hehe

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
MAANDAG

Goede training. Barbell curls gaan wel slecht, komt omdat m'n biceps al volgepompt is na 2 oefeningen. :rolleyes:

Schouders

Seated side raises
12 * 10
12 * 12
12 * 14
12 * 14 (2 spot)

Bent over side raises op incline bench
12 * 14
10 * 16
10 * 18 + 10 * 10

Seated front press op smith
12 * 50
12 * 70
10 * 80 (2 spot)
12 * 60

Front raise cable rechte stang
12 * 15
12 * 20
10 * 25 (spot)
12 * 20

Biceps

One arm dumbbell curl op scott bench
14 * 10
12 * 14
11 * 18
12 * 12

Hammer curls rope
12 * 25
12 * 30
12 * 35
10 * 40 (forced)

Barbell curls
10 * 30
10 * 40 (forced reps)
10 * 30

Die front press blijft super sterk van jouw!

gruwelijke front press man - 80 kg damn

Wat men zegt^^. Goed bezig man, weekend overleefd?

Blijven beuken kerel :D

Is ub/lb of full body niets voor jouw Loo ?

Al eens geprobeerd ? Je doet al zo lang split, misschien om eens af te wisselen

• #1.631
Wat men zegt^^. Goed bezig man, weekend overleefd?

Ja het weekend wel redelijk normaal gedaan, weinig alcohol.
Ik probeer nu om de week te zuipen, het gaat me tot nu toe wel aardig af.
Scheelt ook dat de zomer voorbij is, in de winter wordt er in principe minder schandalig gezopen.

Is ub/lb of full body niets voor jouw Loo ?

Al eens geprobeerd ? Je doet al zo lang split, misschien om eens af te wisselen

Klopt ja, ik zit al eeuwen op een split. Maar ik ben niet zo fan van een ub/lb of fb. Ik heb dan te weinig tijd om elke spiergroep grondig aan te pakken en ik wil geen concessies doen.

Ik zit er over te denken om m'n volgende schema een 3 daagse split te maken, aangezien ik eigenlijk elke donderdag en zondag wil kickboksen.
Ik denk dat ik op een 3-daagse split ook wel goed ga groeien.
Maar ik moet nog ff overleggen met m'n trainingsmaatje ;)

Push / pull / benen

• #1.633
DINSDAG

Training om te huilen. Eerder op de dag leg raises gepakt, toen had ik al kramp in m'n lies.
S'avonds na 10 * 100 fullsquat voelde ik het erger. Gestopt met squatten, leg press was ook niet te doen. De rest van de training wel afgemaakt, maar de focus was weg.
****ed up maar shit happens.

Buik

Hanging leg raises
15 hh
15 hh
20 hh
20 hh
2h hh

Crunches
3 * 25 hh

Benen

failure.jpg

Dat zijn aardig wat leg raises, doe je netjes. Ga je ook meer zwabberen op het laatst?

• #1.635
Dat zijn aardig wat leg raises, doe je netjes. Ga je ook meer zwabberen op het laatst?

Nee maar ik krijg kramp in m'n liezen > illiopsoas is dat.
En dan rek ik nog tussen de setjes door.

Maargoed trekt vanzelf wel weg ik moet weer ff wennen aan de oefening.

push/pull/benen-schema is idd een mooie 3-daagse split , beviel goed , maar lees ik het goed , you're are the next fighting-spirit generation of is het gewoon er even bij doen , ik hoop het niet want kickboksen doe je er niet effe zomaar naast

push/pull/benen-schema is idd een mooie 3-daagse split , beviel goed , maar lees ik het goed , you're are the next fighting-spirit generation of is het gewoon er even bij doen , ik hoop het niet want kickboksen doe je er niet effe zomaar naast

+1

Heb dit in het begin gedaan ... traint super lekker.

There's no such thing as failure if you did the best you could ;)

• #1.638

hahaha nee ik heb jaren terug gekickbokst, maar een kennis van me geeft bij mij in de buurt nu les en een aantal van m'n maten zijn daar weer aan het trainen dus ik kan natuurlijk niet achterblijven.
Het is lastig want ik wil geen compromis maken tussen kickboksen en bodybuilding, maar eigenlijk moet je wel...

Ik kijk het ff aan hoe het gaat, als het te blessure-gevoelig is stop ik er weer mee.

zet hem op , ik ben benieuwd , het zalzwaar gaan worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven