Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zorg als je KB gaat doen het niet gaat bijten met KT, of vice-versa.
Positief zou zijn als het een het ander kan ondersteunen.
Heb je weleens dubbele sets gedaan (Agonist/ Antagonist) Loo?Ik heb hier prima ervaringen mee.
Succes alvast!
, was constant van de ene oefening naar de andere aan het gaan.Ik heb een tijdje supersets gedaan ja.
Ik weet nog dat ik het conditioneel ****ing zwaar vond, was constant van de ene oefening naar de andere aan het gaan.
Ik zie een 3-split als volgt wel zitten;
ma; borst-schouders-biceps
di; benen
wo; rust
do; kickboksen
vr; rug-traps-triceps
za; rust
zo; kickboksen
Ik heb een tijdje supersets gedaan ja.
Ik weet nog dat ik het conditioneel ****ing zwaar vond, was constant van de ene oefening naar de andere aan het gaan.
Ik zie een 3-split als volgt wel zitten;
ma; borst-schouders-biceps
di; benen
wo; rust
do; kickboksen
vr; rug-traps-triceps
za; rust
zo; kickboksen
DINSDAG
Training om te huilen. Eerder op de dag leg raises gepakt, toen had ik al kramp in m'n lies.
S'avonds na 10 * 100 fullsquat voelde ik het erger. Gestopt met squatten, leg press was ook niet te doen. De rest van de training wel afgemaakt, maar de focus was weg.
****ed up maar shit happens.
Schouder presses gaan altijd lekker, altijd al goed in geweest. Ook met dumbbells of losse stang.
Ik pak front press nu als 3e oefening, als ik ermee begin ben ik nog sterker.

Nette training bro.
Begon me al af te vragen of je nog wel leefde.
lekkere training gozer. Kdenk dat al die baco's van de afgelopen jaren zijn tol gaan eisen. Gewoon wat cardio in je trainingen gooien. 10 minuutjes na je training is meer dan voldoende.

respect voor je trainingen
ik heb dat trouwens ook dat verhaal over te weinig conditie
vroeger tenniste ik 25 uur in de week +krachttraining erbij, toen was ik nooit buiten adem of iets bij squatten enz
nu heb ik een jaar al niet meer getennist en slaat de ademhaling flink op hol bij de krachttrainingen (vooral bij de squats)
toch handig om weer wat conditie op te bouwen idd