MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zorg als je KB gaat doen het niet gaat bijten met KT, of vice-versa.
Positief zou zijn als het een het ander kan ondersteunen.

Heb je weleens dubbele sets gedaan (Agonist/ Antagonist) Loo?
Ik heb hier prima ervaringen mee.

Succes alvast!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Zorg als je KB gaat doen het niet gaat bijten met KT, of vice-versa.
Positief zou zijn als het een het ander kan ondersteunen.

Heb je weleens dubbele sets gedaan (Agonist/ Antagonist) Loo?Ik heb hier prima ervaringen mee.

Succes alvast!

Ik heb een tijdje supersets gedaan ja.
Ik weet nog dat ik het conditioneel ****ing zwaar vond :D, was constant van de ene oefening naar de andere aan het gaan.

Ik zie een 3-split als volgt wel zitten;

ma; borst-schouders-biceps
di; benen
wo; rust
do; kickboksen
vr; rug-traps-triceps
za; rust
zo; kickboksen

Ik weet nog dat ik het conditioneel ****ing zwaar vond :D, was constant van de ene oefening naar de andere aan het gaan.

di; benen
wo; rust
do; kickboksen
vr; rug-traps-triceps
za; rust
zo; kickboksen

Hoeveel herhalingen, sets en rust wil je dan pakken en welke oefeningen?

Hoe gaat het Loo?
Nog getraind?

Ben wel benieuwd,

Groet.

di; benen
wo; rust
do; kickboksen
vr; rug-traps-triceps
za; rust
zo; kickboksen

moet kunnen , alleen op ma kunnen je schouders een reactie gaan geven vanwege het vele stootwerk op zondag

• #1.646
DINSDAG

Training om te huilen. Eerder op de dag leg raises gepakt, toen had ik al kramp in m'n lies.
S'avonds na 10 * 100 fullsquat voelde ik het erger. Gestopt met squatten, leg press was ook niet te doen. De rest van de training wel afgemaakt, maar de focus was weg.
****ed up maar shit happens.

De rest van de week was ik meteen ****ed up.
Had de motivatie niet om te trainen, dus ik heb bewust de rest van de week off genomen om me op te laden voor deze week.
Tijd wel nuttig besteed aan studeren, en kickboksen.
Eten was dramatisch, maargoed eens in de zoveel tijd ff een off-weekje is niet erg. Weekend ook nog eens lopen zuipen, om het feest compleet te maken.

Maandag

Training begon k*t, ik was een beetje te fanatiek met opwarmen dus ik kreeg weer meteen pijn in m'n oude schouderblessure. Ik had er gelukkig alleen de eerste twee oefeningen last van dus die heb ik extra beheerst uitgevoerd.
Rest van de training ging "oke". Biceps waren pumped; bb curls waren lastig.

Schouders

Seated side raises
12 * 10
12 * 12
10 * 14
10 * 14

Bent over side raises op incline bench
12 * 14
12 * 16
10 * 18 + 12 * 10

Front press op smith
12 * 50
12 * 70
10 * 80 (2spot)
12 * 20

Front raise rechte stang cable
12 * 15
12 * 20
8 * 25
12 * 20

Biceps

One arm db curl op scott bench
14 * 10
12 * 14
10 * 18
12 * 12

Hammer curls rope
12 * 25
12 * 30
12 * 35
12 * 40

Barbell curls
12 * 20
10 * 30
8 * 35

dat is me nogal een front press zeg ...

• #1.648
Schouder presses gaan altijd lekker, altijd al goed in geweest. Ook met dumbbells of losse stang.
Ik pak front press nu als 3e oefening, als ik ermee begin ben ik nog sterker.

Net zoals je bench ... carry overs rule :p

Nette training bro.
Begon me al af te vragen of je nog wel leefde.

• #1.652
WOENSDAG

Benen

Fullsquat (wide)
14 * 60
14 * 80
12 * 90
8 * 100

Leg press (full stack)
14 * 142,5
15 * 165
15 * 165
15 * 165

Leg extensions
12 * 75
12 * 75
12 * 75
15 * 50

Lekkere training, gruwelijke pomp in m'n quads. Ging goed, tot ik halverwege de 2e oefening dacht "de t*ring m'n conditie is achteruit gegaan ik hijg als een paard en zweet me de tieves".
En tot halverwege de 3e oefening iemand naar me toe kwam; "jezus gaat het wel goed man, je ziet lijkwit".
"ja joh ben een beetje buiten adem, het gaat wel", zei ik nog. En toen liep ik naar de leg curl, en toen was het lights out game over. Misselijk, duizelig. Toen dacht ik, ik ga ff op de wc zitten, misschien moet ik wel schijten of kotsen ofzo. Op de wc kreeg ik het ijskoud, moe.
****ed up, ik ben naar huis gegaan. Kuiten pak ik morgen wel.
Al met al goede training, quads liepen goed vol, jammer dat ik hem niet af heb kunnen maken om de een of andere bizarre reden. Achja shit happens.

lekkere training gozer. Kdenk dat al die baco's van de afgelopen jaren zijn tol gaan eisen. Gewoon wat cardio in je trainingen gooien. 10 minuutjes na je training is meer dan voldoende.

• #1.654
lekkere training gozer. Kdenk dat al die baco's van de afgelopen jaren zijn tol gaan eisen. Gewoon wat cardio in je trainingen gooien. 10 minuutjes na je training is meer dan voldoende.

Ik weet niet ik heb het al een tijd niet gehad dat ik zo ziek werd van benen trainen.
Ik heb net ff op de bank gelegen en nu gaat het weer prima, ben bijna in staat om terug te gaan :D
Maar een beetje conditie-training kan inderdaad geen kwaad.
Komt goed, ik ben net weer begonnen met kickboksen.

mooie trainingen.
goede fullsquat 8x100

respect voor je trainingen
ik heb dat trouwens ook dat verhaal over te weinig conditie
vroeger tenniste ik 25 uur in de week +krachttraining erbij, toen was ik nooit buiten adem of iets bij squatten enz
nu heb ik een jaar al niet meer getennist en slaat de ademhaling flink op hol bij de krachttrainingen (vooral bij de squats)
toch handig om weer wat conditie op te bouwen idd

Lekker he beentjes trainen? :D

• #1.658
respect voor je trainingen
ik heb dat trouwens ook dat verhaal over te weinig conditie
vroeger tenniste ik 25 uur in de week +krachttraining erbij, toen was ik nooit buiten adem of iets bij squatten enz
nu heb ik een jaar al niet meer getennist en slaat de ademhaling flink op hol bij de krachttrainingen (vooral bij de squats)
toch handig om weer wat conditie op te bouwen idd

Ik heb van de zomer wat meer gemountainbiked om m'n conditie te verbeteren.
Ik merkte het meteen met benen trainen.
Je wordt niet veel sterker, maar je bent tussen de sets door minder aan het puffen en hijgen. Je herstelt sneller tussen de sets door, en omdat het tempo hoger ligt heb je een betere pomp in je benen.
Daarnaast is het mentaal zo ****ing zwaar als je constant kapot gaat van de zuurstoftekort.

kickboksen is zeker een goed alternatief voor cardio. Daar ga je pas echt kapot van. Moet zelf ook maar weer gaan beginnen met boksen of kickboksen.

leuk dat je inspanning op vlak van conditie je wat heeft opgebracht!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven