Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Laatst bewerkt door een moderator:
WOENSDAG

Benen

Fullsquat (wide)
14 * 60
14 * 80
12 * 90
8 * 100

Leg press (full stack)
14 * 142,5
15 * 165
15 * 165
15 * 165

Leg extensions
12 * 75
12 * 75
12 * 75
15 * 50

Lekkere training, gruwelijke pomp in m'n quads. Ging goed, tot ik halverwege de 2e oefening dacht "de t*ring m'n conditie is achteruit gegaan ik hijg als een paard en zweet me de tieves".
En tot halverwege de 3e oefening iemand naar me toe kwam; "jezus gaat het wel goed man, je ziet lijkwit".
"ja joh ben een beetje buiten adem, het gaat wel", zei ik nog. En toen liep ik naar de leg curl, en toen was het lights out game over. Misselijk, duizelig. Toen dacht ik, ik ga ff op de wc zitten, misschien moet ik wel schijten of kotsen ofzo. Op de wc kreeg ik het ijskoud, moe.
****ed up, ik ben naar huis gegaan. Kuiten pak ik morgen wel.
Al met al goede training, quads liepen goed vol, jammer dat ik hem niet af heb kunnen maken om de een of andere bizarre reden. Achja shit happens.

Ja heb dat ook al vaker gehad, altijd bij benen trainen en altijd natuurlijk als er squats bij komen kijken. dat is ook vanwege het op en neer gaan, zou goed kunnen liggen dat je te weinig gegeten hebt om dit soort acties te doen.. of te veel wilde in 1x. je weet maar nooit. in ieder geval uitrusten en de rest een andere keer pakken, komt wel goed gozer!

Goede trainingen Loo: top:D

Zeer netjes die fullsquat Loo! Je weet tenminste dat je goed getraint hebt als je helemaal wit weg trekt:D

• #1.666
WOENSDAG

Lekkere training, gruwelijke pomp in m'n quads. Ging goed, tot ik halverwege de 2e oefening dacht "de t*ring m'n conditie is achteruit gegaan ik hijg als een paard en zweet me de tieves".
En tot halverwege de 3e oefening iemand naar me toe kwam; "jezus gaat het wel goed man, je ziet lijkwit".
"ja joh ben een beetje buiten adem, het gaat wel", zei ik nog. En toen liep ik naar de leg curl, en toen was het lights out game over. Misselijk, duizelig. Toen dacht ik, ik ga ff op de wc zitten, misschien moet ik wel schijten of kotsen ofzo. Op de wc kreeg ik het ijskoud, moe.
****ed up, ik ben naar huis gegaan. Kuiten pak ik morgen wel.
Al met al goede training, quads liepen goed vol, jammer dat ik hem niet af heb kunnen maken om de een of andere bizarre reden. Achja shit happens.

En woensdagavond, had ik eigenlijk vroeg naar bed moeten gaan. Zeker na die plotseling opzettende ziekheid.
Maar ik had een date, ben half 11 nog met tegenzin de deur uit gegaan.
En de uitmuntende schoonheid van degene die tegenover me zat deed me mijn benen-training gevolgd door een ziekmakend gevoel spontaan vergeten, derhalve vloeide de bacardi rijkelijk. Rond een uur of 4 lag ik in m'n bed, met een big smile, omdat ik nog gescoord had ook. Die kreeg ik zo maar even kado op de woensdagnacht.
Maar donderdag werd ik gestraft. De hele dag erg moe. Vrijwel de hele dag op bed gelegen. Niet getraind, slecht gegegeten. Vrijdag, net zo moe. Voelde me niet ziek, maar wel oververmoeid. Niet wezen trainen.
Zaterdag, eerst gewerkt, eenmaal thuis ff naar bed gegaan. Maar, ik had s'avonds een feestje. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar dat kon ik niet maken. Eenmaal daar toch nog wat alcohol gedronken. En op de terugweg was een grootschalige alcoholcontrole dus ik heb m'n auto ergens weg moeten zetten en 10km naar huis moeten lopen. Half 6 thuis.
Zondag was ik helemaal gesloopt, de hele dag beetje dvd's gekeken op de bank. Weer slecht gegeten.
En vandaag was het tijd om mezelf ff goed bij m'n kloten te pakken en naar de gym te slepen.

• #1.667
Maandag

Was moe de hele dag, maar de training ging toch wel weer lekker. Had zelfs weer energie na de training. No bodybuilding no life!
M'n rechter schouder begint weer iets op te spelen, ik kon wel voluit trainen maar wel gevoelig.

Schouders

Seated side raises
12 * 8
12 * 12
12 * 14 (2spot)
12 * 10

Bent over side raises
12 * 12
12 * 12
12 * 16
10 * 18 + 10 * 10

Front press op smith
12 * 50
12 * 60
10 * 70
14 * 60

Front raise cable rechte stang
12 * 15
12 * 20
12 * 15

Biceps

One arm db curl op scott bench
14 * 10
12 * 12
12 * 14
10 * 16

Hammer curl rope
10 * 30
12 * 30
12 * 22,5

Barbell curls
3 * 10 * 30

• #1.668
Lekkere training Loo, jouw front press in de smith best pittig hoor!
Laat me de volgende training weer zijn zoals deze, deal?;)

Groet Friso

front press had ik toevallig deze week 10kg lichter gepakt ivm m'n schouder, maar thanks anyway.
Ik weet het bro, vorige week was eigenlijk weer een dramatische week.
Deze week alleen maar brute trainingen, ain't nothing to it but to do it!

Voel je je al weer wat beter? Top dat je doortraint terwijl je je niet lekker voelt; doe ik zelf ook altijd.;)
Lekker he, die benen en schouders trainen. Gaat lekker Loo.:D

Puur op karakter doorgaan :p Der is iets voor te zeggen ;)

je bent weer aardig bezig met al je reppies

Was lekkere training ouwes, mn schouders zijn nu helemaal kapot:D

Maandag

Was moe de hele dag, maar de training ging toch wel weer lekker. Had zelfs weer energie na de training. No bodybuilding no life!
M'n rechter schouder begint weer iets op te spelen, ik kon wel voluit trainen maar wel gevoelig.

Schouders

Front press op smith
12 * 50
12 * 60
10 * 70
14 * 60

iedereen staat je weer toe te juigen Loo maar die front press zuigt dus zwaar voor jou doen he
bedoel dat je scoort is zeker fijn en moet je zeker blijven doen ;)

maar echt de trainingen van jou worden naar mijn inziens met de week slechter......

• #1.675
iedereen staat je weer toe te juigen Loo maar die front press zuigt dus zwaar voor jou doen he
bedoel dat je scoort is zeker fijn en moet je zeker blijven doen ;)

maar echt de trainingen van jou worden naar mijn inziens met de week slechter......

Dat heb je goed gezien ja, feitelijk pak ik nu een stuk lichter dan begin dit jaar. In maart pakte ik met losse stang 6 * 90

Schouders

Neck press behind the neck
12 * 50
10 * 70
10 * 80
6 * 90 (1 spot)

en nu 10 * 70...
(wel als 3e oefening maar toch)

Front press op smith
12 * 50
12 * 60
10 * 70
14 * 60

Kijk die vieze blessures en die 5 maanden ****ing k*tstage (weinig tijd, slecht eten) daar kon ik niks aan doen, maar ik merk dat ik het nu toch lastig vindt om weer in dat hardcore ritme te komen. Ik moet weer ff die knop omzetten, just do it. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste maanden wel wat anders train, erg beheerst en meer op spiergevoel cq mind muscle connection ipv heavy weights. Dit ook weer ter preventie van blessures, simpelweg omdat ik nog niet lekker in m'n ritme zit.

Laatst bewerkt:
  • #1.676
DINSDAG

Redelijke training, flink doorgetraind (uurtje) zeker een liter zweet verloren.
Gelukkig kon ik de training zonder al te veel moeite afmaken
.

Fullsquat
14 * 60
14 * 80
10 * 100 (belt)
12 * 90

Leg extensions (1sec hold)
12 * 60
12 * 75 (fullstack)
12 * 75
12 * 75

Leg press
14 * 150
15 * 165 (fullstack)
15 * 165

Seated leg curl
12 * 45
10 * 55
10 * 65
12 * 65 (3spot)

Seated calve raises
14 * 30
18 * 40
18 * 40
15 * 40 + 15 * 30

Standing calve raises
20 * 170
20 * 170
20 * 170
20 * 200 (fullstack)

dat jij af en toe doorzakt vind ik wel leuk om te lezen , en dat je er daarna weer keihard tegenaan gaat vind ik nog mooier - wij zijn geen profs maar hebben ook nog een prive-leven naast onze sport - de ene vult het zo in , de andere weer zo - dus als je gewichten wat minder zijn is dat iets als een vanzelfsprekendheid die vrij normaal is - m.a.w loo - ik juich je weer toe - goeie oefeningen kilo's kunnen omhoog maar dat weet jij als geen ander;)

Nette trainingen kerel. die 90kg press van tijdje terug is ook netjes man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven