- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb je goed gezien ja, feitelijk pak ik nu een stuk lichter dan begin dit jaar. In maart pakte ik met losse stang 6 * 90
en nu 10 * 70...
(wel als 3e oefening maar toch)
Kijk die vieze blessures en die 5 maanden ****ing k*tstage (weinig tijd, slecht eten) daar kon ik niks aan doen, maar ik merk dat ik het nu toch lastig vindt om weer in dat hardcore ritme te komen. Ik moet weer ff die knop omzetten, just do it. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste maanden wel wat anders train, erg beheerst en meer op spiergevoel cq mind muscle connection ipv heavy weights. Dit ook weer ter preventie van blessures, simpelweg omdat ik nog niet lekker in m'n ritme zit.

WOENSDAG
Buik
crunches 4 * 25hh
schuine crunches 3 * 25hh
Ik doe tegenwoordig trouwens elke ochtend een klein half uurtje yoga, om m'n lenigheid en core-strength te verbeteren voor kickboksen.
Die shit is ****ING zwaar, ik hou het nog geen 30 min vol. Dat valt echt tegen!
:gewoon van internet wat shit gedownload.
Uiteraard met een lekker wijf als intstructrice.
Rainbeau Mars:
Moet je eens proberen, dit is pas deel 1.
Je hamstrings en kuiten scheuren eraf!

Ik doe tegenwoordig trouwens elke ochtend een klein half uurtje yoga, om m'n lenigheid en core-strength te verbeteren voor kickboksen.
Die shit is ****ING zwaar, ik hou het nog geen 30 min vol. Dat valt echt tegen!
Leuke manier om vrouwen tegen te komen.gewoon van internet wat shit gedownload.
Uiteraard met een lekker wijf als intstructrice.
Rainbeau Mars:
http://www.youtube.com/watch?v=-BxnCZW5EMo
Moet je eens proberen, dit is pas deel 1.
Je hamstrings en kuiten scheuren eraf!

nette training kereldie 1 sec. hold als 2e oefening vereist nog veel kracht, uithoudingsvermogen en concentratie. nice! weer een lekkere training te pakken, goed volume ook.
Dorian Yates zegt er het een en ander over in zijn dvd met Mark Dugdale.
Hij stelt; als je de statische contractie niet met een gewicht kunt maken, is hij te zwaar voor je. Sinds die dvd pas ik die 1sec hold wat vaker toe, het voelt bij sommige oefeningen wel goed.