XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
fijne training :thumbs:

Dat heb je goed gezien ja, feitelijk pak ik nu een stuk lichter dan begin dit jaar. In maart pakte ik met losse stang 6 * 90

en nu 10 * 70...
(wel als 3e oefening maar toch)

Kijk die vieze blessures en die 5 maanden ****ing k*tstage (weinig tijd, slecht eten) daar kon ik niks aan doen, maar ik merk dat ik het nu toch lastig vindt om weer in dat hardcore ritme te komen. Ik moet weer ff die knop omzetten, just do it. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste maanden wel wat anders train, erg beheerst en meer op spiergevoel cq mind muscle connection ipv heavy weights. Dit ook weer ter preventie van blessures, simpelweg omdat ik nog niet lekker in m'n ritme zit.

Heee

ja ik snap je goed Bro, er zijn meer dingen van belang dan gewicht en het is goed dat je aan je blessures denk maar ik heb gewoon ergens het gevoel dat je blijft hangen zeg maar in dit soort trainingen bedoel, in het begin kan ik me goed voorstellen dat ht toegevoegde waarde had, zeker voor bodybuilding, maar nu heb ik echt zoiets van, KOMOP!!! knallen gozer. stage is voorbij, stress is voorbij, knallen man, laten gaan.

wat dat betreft is het ook gewoon en mental issue ja, zeer zeker, maar toch.....

schuldig voelen over dat het niet zo is als vroeger heeft tch geen nut, weet niet hoe je fysiek er nu bij staat, misschien zelfs wel beter, misschien minder maar het moet je wel weer lukken. Bedoel. kijk maar naar Massalahs log, zelfs die luie pik pakt nu langzaam aan weer het werk op ;):)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
WOENSDAG

Buik

crunches 4 * 25hh
schuine crunches 3 * 25hh

Ik doe tegenwoordig trouwens elke ochtend een klein half uurtje yoga, om m'n lenigheid en core-strength te verbeteren voor kickboksen.
Die shit is ****ING zwaar, ik hou het nog geen 30 min vol. Dat valt echt tegen!

WOENSDAG

Buik

crunches 4 * 25hh
schuine crunches 3 * 25hh

Ik doe tegenwoordig trouwens elke ochtend een klein half uurtje yoga, om m'n lenigheid en core-strength te verbeteren voor kickboksen.

Yoga? In groep? Of met zo'n dvd'tje?

geabonneerd :thumb:

btw. yoga is dé shizzle hoor ik wel :D

gewoon van internet wat shit gedownload.
Uiteraard met een lekker wijf als intstructrice.
Rainbeau Mars :heart: :

Moet je eens proberen, dit is pas deel 1.
Je hamstrings en kuiten scheuren eraf!

mmm, getting horny while yoga isn't supposed to happen right? :p

Hehe, ja, voor een stijve plank als mezelf is dit mss wel een leuk idee

yoga lekkere wijfies :D

Hehe, was er laatst ook al over aan het denken om yoga te gaan doen.
Ten eerste om mijn lenigheid weer een stuk beter te krijgen. En als ik die groepen zie staan die daar aan mee doen word ik al helemaal gek. Mooie sportieve poppetjes, helemaal goed!:grinny: Leuke manier om vrouwen tegen te komen.

:roflol: .....yoga.....:rolleyes:

• #1.694
DONDERDAG

Vroeg getraind vandaag, ga vanavond een uurtje kickboksen.
Rechter schouder liep weer te zeuren, vooral bij front pull down.
Belemmert me niet echt maar ik moet alles wel beheerst doen. Geen rag en smijtwerk.
BOR's gingen eindelijk goed; ik voelde hem eindelijk in m'n rug. Iets modified; ik zit nu tussen een BOR en een yates row in...

Rug

Lat pull down
14 * 50
12 * 70
10 * 80
8 * 80
10 * 70

Front pull down (1sec hold)
12 * 50
12 * 50
12 * 50

BOR
14 * 60
12 * 70
12 * 80
12 * 80

Small grip pull down
12 * 60
10 * 70 (forced reps)
6 * 80 (forced reps)

Traps

Shrugs
14 * 60
14 * 80
12 * 100
12 * 120
12 * 120

Dumbbell shrugs
12 * 32
12 * 36
12 * 38

nette training kerel :thumb: die 1 sec. hold als 2e oefening vereist nog veel kracht, uithoudingsvermogen en concentratie. nice! weer een lekkere training te pakken, goed volume ook.

• #1.696
nette training kerel :thumb: die 1 sec. hold als 2e oefening vereist nog veel kracht, uithoudingsvermogen en concentratie. nice! weer een lekkere training te pakken, goed volume ook.

Dorian Yates zegt er het een en ander over in zijn dvd met Mark Dugdale.
Hij stelt; als je de statische contractie niet met een gewicht kunt maken, is hij te zwaar voor je. Sinds die dvd pas ik die 1sec hold wat vaker toe, het voelt bij sommige oefeningen wel goed.

Dorian Yates zegt er het een en ander over in zijn dvd met Mark Dugdale.
Hij stelt; als je de statische contractie niet met een gewicht kunt maken, is hij te zwaar voor je. Sinds die dvd pas ik die 1sec hold wat vaker toe, het voelt bij sommige oefeningen wel goed.

sorry, kom ik weer: je krijgt er ook een goede pomp van :D

ik ben een voorstander van techniek boven alles, contact maken met de spieren etc. etc.

bovenstaande techniek gebruik ik ook wel eens, ik ervaar dit als erg zwaar. maar zeker wel goed! :thumb: tóch ben ik wel van mening dat je ook zonder manier goed contact met de spieren kunt maken.

ik vind jouw manier van trainen erg goed, ga zo door man!

techniek is zowiezo belangrijk - ik ben ook begonnen met a week in the dungeon - gaaf gaaf gaaf

• #1.699
VRIJDAG

Kracht benedenmaats deze training. Ik was er al bang voor, vorige week borst ook overgeslagen en ik had nog ****ing veel spierpijn in traps en lats van de dag ervoor, misschien lag het daar. Wel goede pomp.

Borst

Bankdrukken
14 * 60
12 * 80
10 * 90 (2spot)
8 * 80 (nice and slow)

Schuindrukken
12 * 50
10 * 60
10 * 60
12 * 50

Incline db fly's
12 * 16
12 * 20
10 * 22
10 * 24

Triceps

CGBP
12 * 40
10 * 50
10 * 50
12 * 40

One arm cable triceps extensions
12 * 7,5
12 * 10
12 * 10
12 * 7,5

Seated french press ez-bar
12 * 20
12 * 25
12 * 25
10 * 30

Al met al wel een goed weekje, goed getraind,gegeten en gerust. Kracht blijft wel achter, maargoed komt wel weer goed.
Het weekend blijf ik op zeker een keer nuchter, zou zonde zijn om te verkloten.

tóch wel een nette training :) je geeft zelf de omstandigheden aan.. als de intensiteit (en pomp :D) maar goed is geweest.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven