XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik heb zelf btw ook vaak omstandigheden.... dat krijg je vanzelf met alleen maar avond -en nachtdiensten. dit zie je terug in trainingen en voeding :(

maar we gaan gewoon door! :thumb:

dit ga ik ook volgen :D

beeeeeeeeeeeeeest :D

suc6 beest! :D

wel serieuze flies hoor kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.707
WEEKEND 8 NOVEMBER

Het weekend blijf ik op zeker een keer nuchter, zou zonde zijn om te verkloten.

Het was een zwaar gevecht, maar ik ben nuchter gebleven.
Het viel me erg zwaar, ik had echt een bepaalde drang om intoxicated te raken, maar ik ben naar huis gereden, heb een bakkie kwark gegeten en om 1 uur lag ik op bed.
Vandaag had ik veel zin om ff kapot te gaan met kickboksen, maar m'n trainer moest zelf vechten, dus ben ik drie kwartier wezen mountainbiken, gesloopt was. Saai weekend, maar wel goed voor m'n lichaam.

Is het een idee om bv een 10tje mee te nemen met stappen? En tegen je kameraden zeggen dat ze je geen geld moeten lenen? Lijkt me nogal k*t zo. Of je hebt een grafweekend. Of je zuipt je kapot en voelt je daar weer schuldig over.

• #1.709
Is het een idee om bv een 10tje mee te nemen met stappen? En tegen je kameraden zeggen dat ze je geen geld moeten lenen? Lijkt me nogal k*t zo. Of je hebt een grafweekend. Of je zuipt je kapot en voelt je daar weer schuldig over.

Het beste voor mij is om zaterdag gewoon bijtijds naar bed te gaan en zondag iets in te plannen zodat ik niet uit kort kan gaan op zaterdag.

Ik had gister weer wat issues in de relationele sfeer, en ik had al 3 baco'tjes op, dan heb ik echt de sterke drang om de kroeg in te gaan en mezelf helemaal kapot te zuipen. Maar gelukkig doe ik nu kickboksen op zondag, dus dacht ik; **** it ik ga bijtijds naar bed en morgen laat ik alles ff lekker los.
Dat kickboksen is wat dat betreft een redder in nood.

Tuurlijk heb ik nu gemengde gevoelens, voor mij is dit een saai weekend.
Maar als ik weer flink had lopen zuipen dan had ik me nu pas goed verrot gevoeld, zowel lichamelijk als geestelijk.
Trainen gaat al zwaar benedenmaats de laatste tijd, als ik nu elk weekend kort ga stel ik mezelf zwaar teleur.

WEEKEND 8 NOVEMBER

Het was een zwaar gevecht, maar ik ben nuchter gebleven.
Het viel me erg zwaar, ik had echt een bepaalde drang om intoxicated te raken, maar ik ben naar huis gereden, heb een bakkie kwark gegeten en om 1 uur lag ik op bed.
Vandaag had ik veel zin om ff kapot te gaan met kickboksen, maar m'n trainer moest zelf vechten, dus ben ik drie kwartier wezen mountainbiken, gesloopt was. Saai weekend, maar wel goed voor m'n lichaam.

Respect :).

Klinkt raar van een 17jarige maar ik heb soms een beetje hetzelfde probleem. Altijd als we naar fuiven gaan ben ik 70% van de keren zat. Op café drink ik al niet meer en ik sla zoveel mogelijk een weekje over. Maar tblijft altijd moeilijk. Helemaal stoppen zit er zowieso nog niet in. Moet nog teveel doen :P . Maar ik probeer het wel binnen de perken te houden en dan hopelijk later helemaal te stoppen en volledig voor het trainen gaan :)

GL nog

En Loo kom je al met je kop bij je enkels :roflol: .. ik kom horizontaal thats is HAHA

• #1.713
En Loo kom je al met je kop bij je enkels :roflol: .. ik kom horizontaal thats is HAHA

Ik kan nou in staande positie net met het puntje van m'n vingers de grond aanraken, verleden week kwam ik niet eens bij de grond.
Dat rekken scheelt wel, voelt ook beter.

Ik kan nou in staande positie net met het puntje van m'n vingers de grond aanraken, verleden week kwam ik niet eens bij de grond.
Dat rekken scheelt wel, voelt ook beter.

Probeer het eens na een setje squatten, dan kom je een heel stuk verder ;)

• #1.715
MAANDAG

****ing veel spierpijn in m'n borst nog van vrijdag, hele dag lopen rekken en strekken maar maakte geen k*t uit.
+- training. "lege"training, ik heb er geen slecht gevoel over maar ook geen voldaan gevoel. Kracht was goed, maar kracht is niet altijd zaligmakend...

Schouders

Seated side raises
14 * 9
12 * 12
12 * 14
12 * 14
12 * 12

Bent over side raises op incline bench
12 * 10
12 * 14
12 * 16
12 * 16

Seated front press
12 * 60
10 * 70
9 * 80
10 * 60

Front raise rechte stang kabel
3 * 12 * 15

Biceps

One arm db curl op scott bench
14 * 9
12 * 12
10 * 16
12 * 12

Barbell curls
8 * 30
8 * 35
10 * 40
10 * 40 (forced)

goeie training man - 14 kg side raises , i am impressed

• #1.719
DINSDAG

Goede training, geen misselijkheid en andere bullshit. Jammer van die p*ssy-apparaten, heb bij 3 het pinnetje onderin.
Kuiten waren pumped as hell
:whip:

Fullsquat
15 * 60
15 * 80
12 * 100
10 * 100

Leg press (fullstack)
15 * 142,5
15 * 165
17 * 165
12 * 165 (1sec hold)

Leg extensions (fullstack) + (1sec hold)
15 * 55
14 * 75
14 * 75
14 * 75

Seated leg curl
12 * 45
12 * 65
10 * 75
10 * 75
14 * 45

Standing calve raises (fullstack) + (1sec hold)
20 * 150
20 * 200
20 * 200
20 * 200

Seated calve raises (1sec hold)
20 * 20
20 * 30
20 * 30
10 * 40 + 8 * 30 + 10 * 20

Mooi volledige training!:cool:

Goede training, geen misselijkheid en andere bullshit. Jammer van die p*ssy-apparaten, heb bij 3 het pinnetje onderin.

Kan je er bij de legpress geen schijven op gooien? Of je laat Tiger er op zitten.:p
En wat ik zelf wel eens doe als fullstack te licht is: Gewoon een schijf aan zo een pin hangen. Het pinnetje moet je dan meestal 1/3 van onderen doen en dan kan je er makkelijk een 20kg schijf aan hangen.
Maar als je zo een pinnetje hebt met aan het uiteinde een bolletje dan is dit vaak niet mogelijk. Dan kan je ook nog een ketting pakken die je door het gat van de schijf haalt en dan aan de stack hangt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven