- Waardering
- 666
als de intensiteit (en pomp) maar goed is geweest.
die is altijd goed, het is heel lang geleden dat ik een training heb lopen b**chen

no pain nog gain
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als de intensiteit (en pomp) maar goed is geweest.

Het weekend blijf ik op zeker een keer nuchter, zou zonde zijn om te verkloten.
Is het een idee om bv een 10tje mee te nemen met stappen? En tegen je kameraden zeggen dat ze je geen geld moeten lenen? Lijkt me nogal k*t zo. Of je hebt een grafweekend. Of je zuipt je kapot en voelt je daar weer schuldig over.
WEEKEND 8 NOVEMBER
Het was een zwaar gevecht, maar ik ben nuchter gebleven.
Het viel me erg zwaar, ik had echt een bepaalde drang om intoxicated te raken, maar ik ben naar huis gereden, heb een bakkie kwark gegeten en om 1 uur lag ik op bed.
Vandaag had ik veel zin om ff kapot te gaan met kickboksen, maar m'n trainer moest zelf vechten, dus ben ik drie kwartier wezen mountainbiken, gesloopt was. Saai weekend, maar wel goed voor m'n lichaam.
.
. Maar ik probeer het wel binnen de perken te houden en dan hopelijk later helemaal te stoppen en volledig voor het trainen gaan 
En Loo kom je al met je kop bij je enkels.. ik kom horizontaal thats is HAHA
Ik kan nou in staande positie net met het puntje van m'n vingers de grond aanraken, verleden week kwam ik niet eens bij de grond.
Dat rekken scheelt wel, voelt ook beter.

goeie training man - 14 kg side raises , i am impressed
goeie training man - 14 kg side raises , i am impressed

Goede training, geen misselijkheid en andere bullshit. Jammer van die p*ssy-apparaten, heb bij 3 het pinnetje onderin.