Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi volledige training!:cool:

Kan je er bij de legpress geen schijven op gooien? Of je laat Tiger er op zitten.:p
En wat ik zelf wel eens doe als fullstack te licht is: Gewoon een schijf aan zo een pin hangen. Het pinnetje moet je dan meestal 1/3 van onderen doen en dan kan je er makkelijk een 20kg schijf aan hangen.
Maar als je zo een pinnetje hebt met aan het uiteinde een bolletje dan is dit vaak niet mogelijk. Dan kan je ook nog een ketting pakken die je door het gat van de schijf haalt en dan aan de stack hangt.

je zelfde hebben wij ook, wij hebben een schuine leg press die tot 200 gaat met pin, leg er dan nog 50 kilo aan losse gewichten op

Als je trouwens echt de bink wil uithangen zoek je een mooi meisje op van 55kg ofzo en vraagt of ze je even wil assisteren:cool:

je zal wel ballon-kuiten hebben -poeh man

Als je trouwens echt de bink wil uithangen zoek je een mooi meisje op van 55kg ofzo en vraagt of ze je even wil assisteren:cool:

HAHAHA, ja nee zal ze wel niet fijn vinden zitten, dan moet ze precies zo zitten dat er een knop tussen haar benen zit, dus dat werkt niet. tenzij ze het wel echt lekker vind :)

beestige training :cool:

enne opgepompte kuiten is geen gezicht :D

t*ring wat een volume ... sterke conditie heb je kerel

Hee Loo, mooi logboek, alleen de waardering van 2 sterren is echt belachelijk: geef je 5-sterren en als het mogelijk is wat Karma, want je trainingen en ook hoe je het beschrijft is echt goed. Kom je tenminste op 3 sterren wat ook nog te laag is. Goed bezig man.:D

hier ook 5 rozijntjes (lees: sterretjes, lees: anale ringetjes) toegevoegd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.730
Kan je er bij de legpress geen schijven op gooien? Of je laat Tiger er op zitten.:p
En wat ik zelf wel eens doe als fullstack te licht is: Gewoon een schijf aan zo een pin hangen. Het pinnetje moet je dan meestal 1/3 van onderen doen en dan kan je er makkelijk een 20kg schijf aan hangen.
Maar als je zo een pinnetje hebt met aan het uiteinde een bolletje dan is dit vaak niet mogelijk. Dan kan je ook nog een ketting pakken die je door het gat van de schijf haalt en dan aan de stack hangt.

Het is geen leg press die schuin omhoog gaat, maar zo'n apparaat waarbij je jezelf naar achter duwt.
Ik zal volgende keer eens kijken of ik er wat schijven of dumbbells op kan proppen, maar zal lastig worden.

We hebben wel een leg press die schuin omhoog gaat, maar met die pak vooral m'n gluteus en minder m'n quads, en die wil ik juist pakken.
Daarnaast heb ik m'n hamstring gescheurd met die schuine leg press, ik ben bang geworden voor die oefening :o

beestige training :cool:

enne opgepompte kuiten is geen gezicht :D

opgepompte kuiten zijn wel een goede graadmeter voor een goede training :D

t*ring wat een volume ... sterke conditie heb je kerel

Ging in ieder geval een stuk beter dan twee trainingen terug, toen kon ik aan de zuurstof. Denk dat ik toen een virusje ofzo had.
Ik probeer dat mountainbiken 1x p.w erin te houden, dat is echt een killer.
Ik had afgelopen zondag een paar keer hartslagen over de 190, dacht dat ik dood ging.

Hee Loo, mooi logboek, alleen de waardering van 2 sterren is echt belachelijk: geef je 5-sterren en als het mogelijk is wat Karma, want je trainingen en ook hoe je het beschrijft is echt goed. Kom je tenminste op 3 sterren wat ook nog te laag is. Goed bezig man.:D

hier ook 5 rozijntjes (lees: sterretjes, lees: anale ringetjes) toegevoegd

achja, sterren, who gives a ****...

damn monsterpoten in wording dit !!! Nette kuiten ook.
Die legpress..is dat freeweight of zo'n p*ssy ding die maar tot 200 kan?

• #1.732
in mijn 2 gyms hebben ook van die p*ssy appraten..van 190 en 200. Kga zondag freeweight doen(die hebben ze ook :D) Is kijken hoever we daar mee komen, benen ben ik altijd wel goed in hehe. Heb je toevallig van dat panatta sports spul? daar kan je toch gewoon schijven tussen donderen?

Btw meesterlijk verhaal in je openingspost.

prachtige leg press loo ik zie dat je er weer regelmaat inhoud goed zo! Lukt et non alcohol nog?

• #1.736
prachtige leg press loo ik zie dat je er weer regelmaat inhoud goed zo! Lukt et non alcohol nog?

In principe is het de bedoeling om dit weekend ook nuchter te blijven, dan zit ik op 2 weken geen alcohol.
Ik heb het er wel moeilijk mee, ik heb soms de sterke drang om intoxicated te worden, maar ff doorbijten.
Ik begin nou net weer een beetje blessurevrij te raken en in m'n ritme te komen, nu ff doorzetten.
Ik bekijk het gewoon per weekend.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.737
Donderdag

Korte training, veel aandacht besteed aan rekken benen aangezien ik vanavond ga kickboksen, maar dat kostte meer tijd dan verwacht vandaar alleen rug gepakt.

Rug

Lat pull down
14 * 50
12 * 70
10 * 80
10 * 80
12 * 60

Front pull down (1sec hold)
12 * 50
12 * 50
12 * 50

BOR's
14 * 60
12 * 70
12 * 80
12 * 80

Small grip pull down
12 * 60
10 * 70
10 * 70 (forced reps)

zo dikke BOR bro...maar waar is DL?

wederom zulk volume ... muy impressivo :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven