Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere oefeningen, mooi volume! :)

lekker rugtraining gedaan ;) :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.747
VRIJDAG

Late training, ben de hele dag wezen winkelen wat zwaar vermoeiend is. Maar veel erger;
door het aantal keer aan/uit trekken van blousjes etc is mijn schouder weer geïrriteerd geraakt dus ik voel hem nu weer, daarom met trainen wat rustiger aan gedaan. Maandag toch maar ff een afspraak maken met de fysio

Borst

Bankdrukken
14 * 60
12 * 80
10 * 90
8 * 100 (spot)

Schuindrukken
14 * 50
10 * 70
10 * 70
8 * 80 (spot)

Schuine db fly's
12 * 14
12 * 20
12 * 20
12 * 20

Triceps

CGBP
4 * 12 * 40

One arm triceps extensions
14 * 7,5
13 * 10
13 * 10
13 * 10

Push down rechte stang
12 * 25
12 * 30
12 * 25

Beterschap

zeker met een vrouw wezen winkelen :roflol:

Betersschap bro

Zoals elke zelf respecterende man.

Goede training.

Moest je je borst meer isoleren door je schouder?
In dat geval, ben ik benieuwd hoe dat aanvoelde.

Toch nette verhoudingen en succes maandag!

• #1.755
Moest je je borst meer isoleren door je schouder?
In dat geval, ben ik benieuwd hoe dat aanvoelde.

Toch nette verhoudingen en succes maandag!

ik kan vooral niet explosief uitdrukken, met name het laatste gedeelte van de ROM (dus net voor de lockout van de elleboog).
Ik moet noodgedwongen "rustige reps" maken, geen rag en stoot werk.
Op zich geen ramp je wordt gedwongen om netjes te trainen, en hij belemmert me niet heel erg, maar het is gewoon k*t om iedere keer zo'n zeurend gevoel in m'n schouder te hebben.

Probleem is dat als je een lichte pijnsensatie voelt, automatisch al minder hard gaat pushen. Dat gaat vanzelf, dat kan je niet onderdrukken.

Ik loop al maanden met die schouder, ik ben het gewoon zat nou, deze post is van begin Juli....;

Nog vrij rustig aan gedaan, na 1 oefening al last van m'n rechtersleutelbeen, laatste training is dat gebeurd. Tijdens trainen viel het mee maar kon net niet eens m'n rug inzepen. Hopen dat het snel weg is.

• #1.756
Als ik zo eens m'n posts vanaf Juli doorlees dan zie ik eigenlijk dat ik nog veel te lang ben doorgegaan met die schouder/sleutelbeen, het is nooit weg geweest of veel minder geworden...

Nog vrij rustig aan gedaan, na 1 oefening al last van m'n rechtersleutelbeen, laatste training is dat gebeurd. Tijdens trainen viel het mee maar kon net niet eens m'n rug inzepen. Hopen dat het snel weg is.

Ik heb sinds een week ook pijn in m'n sleutelbeen (kan er ook nog wel bij), kan m'n rug bijvoorbeeld niet inzepen en sturen in de auto gaat ook niet. Gelukkig weinig last gehad met trainen, alleen dips waren niet te doen.

Goede training, p*ssy weights maar wel hardcore smartcore geen bullshit gewoon knallen.
Relatief weinig last van m'n pols en geen last van m'n sleutelbeen deze training. Beter.

:cool:

Matige training. Ten eerste ****ING spierpijn in m'n benen; (trap)lopen, op staan, gaan zitten, de auto in en uit, wat een hel! Ik word goed gestraft voor die paar weken niet squatten. Ten tweede nog steeds last van m'n sleutelbeen. Compressie AC-gewricht m.n bij horizontale abductie voor de kenners onder ons. Beter niet foceren, ik word er ook al wakker van s'nachts als ik per ongeluk op m'n schouder lig.

Zondag anderhalf uur wezen mountainbiken in het bos, ging er woest aan toe. Zondagavond en vandaag met trainen last van m'n sleutelbeen. Was achteraf toch niet zo'n goed idee. Derhalve relaxed getraind. p*ssy weights, 15 reps.

Op 75 % getraind i.v.m sleutelbeen, ging relatief goed maar echt zwaar ga ik ff een paar weken niet voordat het erger wordt. Zit nu op +- 15 hh.

Training viel op zich mee qua pijn, als ik alles maar rustig doe.
Nu voel ik m'n sleutelbeen wel, maar lieve na m'n training als tijdens.

Daarnaast ben ik weer heel voorzichtig aan het trainen. De stormloop van blessures lijkt ook afgelopen te zijn. (ff afkloppen) Mijn pols is nagenoeg over, hij is nog aanwezig maar houdbaar. Mijn sleutelbeen voel ik enkel nog bij een paar oefeningen. Ik word er niet meer wakker van, en ik kan m'n eigen rug weer inzepen. Het is aan de helende hand dus. :

Pijn in m'n sleutelbeen is nog steeds aanwezig, het is eigenlijk niks minder geworden. Ik voelde het de hele vakantie ook met zwemmen.Ik negeer het nu maar en train er maar doorheen, misschien helpt dat wel :rolleyes:.

Korte training, was laat. Nog niet tot failure getraind, wat hoger in reps gezeten nog.
Bankdrukken ging wel zwaar ****ed, weinig kracht.
Nog wat pijn in m'n sleutelbeen en in m'n pols met hammer curls, maarja niks aan te doen.
Hopen dat het zo blijft en niet erger wordt, dan ben ik al blij
.

Ik dacht dat het over was.....WRONG!!!!:(
**** it ik ga gewoon doortrainen, ik zie het wel. Anders ga ik wel ff naar de fysio, het houdt wel lang aan.
Met name die sleutelbeen is raar en ****ed up, ik kan niet op m'n zij liggen, kan m'n ene schouder niet inzepen/afdrogen. Heb vandaag benen getraind, godzijdank had ik weinig last van m'n knie, dus dat zie ik weer positief in :)

Best goede training, pijn in sleutelbeen is aanwezig maar belemmerde me niet.
Het is misschien wel goed om die pijn te hebben dat dwingt me heel strict te trainen en niet te gooien en smijten :)

Mooie training, nog steeds strikt trainen met p*ssy weights maar geen pijn in m''n sleutelbeen, en daar ben ik heel blij mee.
.

MAANDAG

Redelijke training, voor het eerst weer voluit. Voelde m'n sleutelbeen wel, maar kon wel doortrainen. Bij hammer curls kon ik niet zwaarder i.v.m pijn in pols.

VRIJDAG

Lekkere training, beetje jammer dat m'n sleutelbeen af en toe weer ****ing pijn deed maarja dat houdt je wakker.
.

Ik neem deze week bewust ff een weekje "off", misschien ga ik nog wel ff trainen maar niet voluit. Dit om m'n sleutelbeen ff rust te geven, en weer ff fysiek en mentaal "op te laden" voor volgende week, nieuw schema.
Ik denk dat het soms wel goed is een weekje niks te doen voor lichaam en geest.

Maandag

Redelijke training, goed tempo. Sleutelbeen is nog wel gevoelig.

MAANDAG

Lekkere training, goede pomp, weinig pijn in die kk schouder.

Maandag

Training begon k*t, ik was een beetje te fanatiek met opwarmen dus ik kreeg weer meteen pijn in m'n oude schouderblessure. Ik had er gelukkig alleen de eerste twee oefeningen last van dus die heb ik extra beheerst uitgevoerd.
Rest van de training ging "oke". Biceps waren pumped; bb curls waren lastig.

Maandag

Was moe de hele dag, maar de training ging toch wel weer lekker. Had zelfs weer energie na de training. No bodybuilding no life!
M'n rechter schouder begint weer iets op te spelen, ik kon wel voluit trainen maar wel gevoelig.

DONDERDAG

Vroeg getraind vandaag, ga vanavond een uurtje kickboksen.
Rechter schouder liep weer te zeuren, vooral bij front pull down.
Belemmert me niet echt maar ik moet alles wel beheerst doen. Geen rag en smijtwerk.
BOR's gingen eindelijk goed; ik voelde hem eindelijk in m'n rug. Iets modified; ik zit nu tussen een BOR en een yates row in...

Ga naar de fysio;)

een bijna fysiotherapeut zou dat toch moeten weten ;)

goede training ondank blessure!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven