- Waardering
- 410
klopt ik weet ook al wat de fysiotherapeut gaat zeggen, daarom stel ik het uit.
Het is je AC-gewricht. Die meot gewoon rust krijgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zondag wezen kickboksen, zo'n vies vuil k*t marrokaantje heeft me de hele training alle hoeken van de zaal laten zien.
Ik ben helemaal kapot nu.
Zit ook te twijfelen of ik vanavond wel moet gaan trainen, ben een beetje opgebrandt. Bont en blauw, futloos.
Weekend 15 november
Het is me weer gelukt, ik ben weer nuchter gebleven.
Ik moet zeggen, ik had wel wat geluk want een date ging niet door en het regende dus ik had sowieso weinig zin om de deur uit te gaan.
Dus relaxed met een bakkie kwark de hele avond freefighten gekeken op extreme sports channel.
En nog de centen in m'n zak gehouden ook.
Beter.
Zondag wezen kickboksen, zo'n vies vuil k*t marrokaantje heeft me de hele training alle hoeken van de zaal laten zien.
Ik ben helemaal kapot nu.
Zit ook te twijfelen of ik vanavond wel moet gaan trainen, ben een beetje opgebrandt. Bont en blauw, futloos.
Ik kan ook morgenochtend schouders pakken EN morgenavond benen...Ik denk dat ik dat maar ga doen.
Tevens een afspraak gemaakt met de fysio.

nu ben ik mn kamer aan het opruimen en komt er opeens uit een kast een fles wiskey tevoorschijn...de drang is er wel maar de drempel is te hoog om een slok te nemen
soort van MUST GAIN , MUST NOT DRINK PROTEIN PROTEIN PROTEIN![]()

wat me opviel: je doet nooit upright rows ? is hier een reden voor ?
oke en kun je ook uitleggen waarom ?
dacht altijd dat het wel een goeie schouderoef. was!
heeft te maken met de stand van je pols. je buigt je pols waardoor er veel spanning staat op de pezen. Dat is het gebied wat het eerste eraan gaat bij de upright row. imo ook echt een oefening die je beter niet aan kunt gaan beginnen.