- Waardering
- 410
nice traning ouwe.
Vraagje, waarom train jij zo hoog in reps?
Because Arnold says so.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice traning ouwe.
nice traning ouwe.
DONDERDAG
Matige training, veel wijze mocro gelul waardoor m'n focus niet goed was, maar ik kreeg nog geld van die gozer dus ik moet hem ff te vriend houden.
Borst
Bankdrukken
14 * 60
14 * 70
10 * 90
14 * 60 (superslow)
/QUOTE]
oh **** dude alltime low......
pfff.. bedoel ik weeet dat je hoog in reps traint en dat zal ook wel aardig zijn en alles, maar kom op gozer, ik zie je gewichten met de week omlaag gaan..... tijd dat jullie twee eens gaan trainen met een grote n*ger ofzo. elke ker wanneer een oefneing wordt afgeraffeld, worden jullie afgeswaffeld
Allereerst beterschap, wanneer heb je eigenlijk een vervolg afspraak voor je schouder?
Ik vind dat je goede oefeningen doet zowel voor borst als rug en triceps.
Ziek maar even uit, komt je herstel ook ten goede!
Vrijdag
Alleen rug getraind. Niet zwaar gepakt, had nog gruwelijke spierpijn in m'n benen en voelde me niet top.
Zaterdag
Keelpijn. Maar kon s'avonds gratis en VIP naar Latin Village.
**** it maar gedaan. Wreed uit m'n dak gegaan daar, super chille muziek en hele zaal vol met chickies. Uiteraard kort geweest, maar niet extreem.
Zondag
Ziek, en goed ook. Was te verwachten. Slecht gegeten.
Maandag
Nog steeds ziek, maar minder dan gister.
Hopen dat ik morgen weer kan trainen...
Ondanks dat je je neit lekker voelt toch goed dat je getraint hebt! En lekkere training nog wel! Impressive die 2x14x80kg bench!