HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd lekker om weer ff die pomp je lats en armen te krijgen, daar vrolijk je meteen van op![]()

Ik heb al een tijdje niet gewogen, ik denk dat het vies gaat tegenvallen. Moet zeker nog een kilootje of drie bij.
Fysiek begint de laatste weken wel weer wat bij te trekken.
Alleen de benen verdienen zwaar de aandacht, op die druppel na zit er weinig vorm in. En traps zijn achteruit gegaan, te weinig aandacht aan besteedt de laatste tijd.
Ik zal in januari eens nieuwjaarsfoto's plaatsen.

ik ben zeer benieuwd naar de foto's en progressie!
DutchBodybuilding.com BerichtJe moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Loo opnieuw punten kan geven.
![]()
ik ben zeer benieuwd naar de foto's en progressie!
DutchBodybuilding.com BerichtJe moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Loo opnieuw punten kan geven.
![]()

Ik las je frustraties met de BOR, die heb ik ook... Voel ze gewoon niet goed. Als ik mezelf echter richting T-bar rows verplaats, voel ik ze wélMisschien ideetje om dit te switchen

Wel eerst dat poeder van je neus kloppen he Loo. Staat zo slordig anders.

) borst-,schouder- en trapezius spier m'n kop te ver naar voren trekken. Ik moet nu veel m'n borst rekken, en m'n RC trainen.WEEKENDVERSLAG
VRIJDAG
Date met een ex. (de beruchte ex). Degenen die m'n log een beetje volgen weten dat dat garant staat voor problems. En dat was ook zo. Ik had me voorgenomen om niks te drinken. Eerst naar de film gegaan, daarna nog ff een cafe'tje in. Einde van de rit; in no time een aantal baco's op, en met knallende ruzie uit elkaar gegaan
Die ruzie is niet zo erg, ik kan die haat goed gebruiken om te trainen.
Maar van die baco's baal ik wel.
ZATERDAG
Ik moest m'n ex natuurlijk nog ff terug pakken van die dag ervoor. Dus met een andere chick naar de kroeg gegaan waar zij ook was. Beetje geil lopen doen de hele avond, en echt flink kapot gezopen, het was gewoon niet leuk meer.
Maar het was wel erg gezellig
6 uur thuis ofzo.
ZONDAG
Ik pakte me bij m'n ballen en besloot om half 3 te gaan kickboksen, terwijl ik kk gaar was. Domme actie. Ik ging compleet stuk, totaal geen conditie, en brute klappen gehad omdat al die k*t apies natuurlijk extra agressief waren na de K1-finale de dag ervoor. Het was een hell.
De rest van de zondag op bed gelegen, total los. Kreeg geen hap meer door m'n keel.
MAANDAG
Nog steeds brak. Slecht gegeten. Om 12 uur naar de schoudertherapeut gegaan. Die heeft ff m'n schouder alle kanten op getrokken waardoor ik de rest van de dag pijn had en niet kon trainen.
Ik heb trouwens een inklemmingsklacht van m'n pezen tegen m'n schouderdak omdat m'n schouderkop niet mooi in de kom loopt doordat overontwikkelde (bedankt voor het compliment) borst-,schouder- en trapezius spier m'n kop te ver naar voren trekken. Ik moet nu veel m'n borst rekken, en m'n RC trainen.
DINSDAG
12 uur m'n nest uit. **** it, p*ssy-time is over. Herpak mezelf. Dus weer vreten en trainen.

WEEKENDVERSLAG
VRIJDAG
Date met een ex. (de beruchte ex). Degenen die m'n log een beetje volgen weten dat dat garant staat voor problems. En dat was ook zo. Ik had me voorgenomen om niks te drinken. Eerst naar de film gegaan, daarna nog ff een cafe'tje in. Einde van de rit; in no time een aantal baco's op, en met knallende ruzie uit elkaar gegaan
Die ruzie is niet zo erg, ik kan die haat goed gebruiken om te trainen.
Maar van die baco's baal ik wel.
ZATERDAG
Ik moest m'n ex natuurlijk nog ff terug pakken van die dag ervoor. Dus met een andere chick naar de kroeg gegaan waar zij ook was. Beetje geil lopen doen de hele avond, en echt flink kapot gezopen, het was gewoon niet leuk meer.
Maar het was wel erg gezellig
6 uur thuis ofzo.
ZONDAG
Ik pakte me bij m'n ballen en besloot om half 3 te gaan kickboksen, terwijl ik kk gaar was. Domme actie. Ik ging compleet stuk, totaal geen conditie, en brute klappen gehad omdat al die k*t apies natuurlijk extra agressief waren na de K1-finale de dag ervoor. Het was een hell.
De rest van de zondag op bed gelegen, total los. Kreeg geen hap meer door m'n keel.
MAANDAG
Nog steeds brak. Slecht gegeten. Om 12 uur naar de schoudertherapeut gegaan. Die heeft ff m'n schouder alle kanten op getrokken waardoor ik de rest van de dag pijn had en niet kon trainen.
Ik heb trouwens een inklemmingsklacht van m'n pezen tegen m'n schouderdak omdat m'n schouderkop niet mooi in de kom loopt doordat overontwikkelde (bedankt voor het compliment) borst-,schouder- en trapezius spier m'n kop te ver naar voren trekken. Ik moet nu veel m'n borst rekken, en m'n RC trainen.
DINSDAG
12 uur m'n nest uit. **** it, p*ssy-time is over. Herpak mezelf. Dus weer vreten en trainen.
.