XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik las je frustraties met de BOR, die heb ik ook... Voel ze gewoon niet goed. Als ik mezelf echter richting T-bar rows verplaats, voel ik ze wél :) Misschien ideetje om dit te switchen

Ja, die deads zijn bruut ...

Die 3 kg zul je wel weer zo bij hebben kerel.

Ik heb al een tijdje niet gewogen, ik denk dat het vies gaat tegenvallen. Moet zeker nog een kilootje of drie bij.
Fysiek begint de laatste weken wel weer wat bij te trekken.
Alleen de benen verdienen zwaar de aandacht, op die druppel na zit er weinig vorm in. En traps zijn achteruit gegaan, te weinig aandacht aan besteedt de laatste tijd.
Ik zal in januari eens nieuwjaarsfoto's plaatsen.

ik ben zeer benieuwd naar de foto's en progressie!
:thumbs:

DutchBodybuilding.com Bericht
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Loo opnieuw punten kan geven.

:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.867
Ben benieuwd Loo, keep on pumping :D :lifter:
ik ben zeer benieuwd naar de foto's en progressie!
:thumbs:

nu voel ik meteen extra druk op m'n schouders om in no time nog ff in shape te komen, ik heb tot eind januari de tijd :D
:whip:

Ik las je frustraties met de BOR, die heb ik ook... Voel ze gewoon niet goed. Als ik mezelf echter richting T-bar rows verplaats, voel ik ze wél :) Misschien ideetje om dit te switchen

Ik doe hem nu iets anders, maak er meer een yates row van, dus sta iets rechter op.En ik pak hem relatief smal, met m'n ellebogen naar achter ipv naar buiten.En een seconde hold bovenin.
Met die aanpassingen voel ik hem wel goed, ik heb nu ook iedere keer goede spierpijn in die regio.
Maar inderdaad, ik raakte goed gefrustreert van die BOR, dat is zo k*t als je hem niet goed voelt. Maar de aanhouder wint, het kostte me twee maandjes maar ik heb het trucje door :D

Ja, die deads zijn bruut ...

thanx beesten :thumb:
Die deadlift viel niet tegen nee, was weer de eerste keer in een paar maanden. Ik zit in no time weer op de 160kg denk ik.

Wel eerst dat poeder van je neus kloppen he Loo. Staat zo slordig anders.

poedersuiker bedoel je toch :D

20j6blf.jpg

sv49b6.png

• #1.868
WEEKENDVERSLAG

VRIJDAG
Date met een ex. (de beruchte ex). Degenen die m'n log een beetje volgen weten dat dat garant staat voor problems. En dat was ook zo. Ik had me voorgenomen om niks te drinken. Eerst naar de film gegaan, daarna nog ff een cafe'tje in. Einde van de rit; in no time een aantal baco's op, en met knallende ruzie uit elkaar gegaan :D
Die ruzie is niet zo erg, ik kan die haat goed gebruiken om te trainen.
Maar van die baco's baal ik wel.

ZATERDAG
Ik moest m'n ex natuurlijk nog ff terug pakken van die dag ervoor. Dus met een andere chick naar de kroeg gegaan waar zij ook was. Beetje geil lopen doen de hele avond, en echt flink kapot gezopen, het was gewoon niet leuk meer.
Maar het was wel erg gezellig :rolleyes:
6 uur thuis ofzo.

ZONDAG
Ik pakte me bij m'n ballen en besloot om half 3 te gaan kickboksen, terwijl ik kk gaar was. Domme actie. Ik ging compleet stuk, totaal geen conditie, en brute klappen gehad omdat al die k*t apies natuurlijk extra agressief waren na de K1-finale de dag ervoor. Het was een hell.
De rest van de zondag op bed gelegen, total los. Kreeg geen hap meer door m'n keel.

MAANDAG
Nog steeds brak. Slecht gegeten. Om 12 uur naar de schoudertherapeut gegaan. Die heeft ff m'n schouder alle kanten op getrokken waardoor ik de rest van de dag pijn had en niet kon trainen.
Ik heb trouwens een inklemmingsklacht van m'n pezen tegen m'n schouderdak omdat m'n schouderkop niet mooi in de kom loopt doordat overontwikkelde (bedankt voor het compliment :D) borst-,schouder- en trapezius spier m'n kop te ver naar voren trekken. Ik moet nu veel m'n borst rekken, en m'n RC trainen.

DINSDAG
12 uur m'n nest uit. **** it, p*ssy-time is over. Herpak mezelf. Dus weer vreten en trainen.

dus je hebt een beruchte ex , ik wist niet dat ook hier verschil in kon zijn maar blijkbaar wel - ach morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen - sterkte met je schouder

Heb je ook nog gedoet Loo?

wanneer komen er pics?

WEEKENDVERSLAG

VRIJDAG
Date met een ex. (de beruchte ex). Degenen die m'n log een beetje volgen weten dat dat garant staat voor problems. En dat was ook zo. Ik had me voorgenomen om niks te drinken. Eerst naar de film gegaan, daarna nog ff een cafe'tje in. Einde van de rit; in no time een aantal baco's op, en met knallende ruzie uit elkaar gegaan :D

ZATERDAG
Ik moest m'n ex natuurlijk nog ff terug pakken van die dag ervoor. Dus met een andere chick naar de kroeg gegaan waar zij ook was. Beetje geil lopen doen de hele avond, en echt flink kapot gezopen, het was gewoon niet leuk meer.
6 uur thuis ofzo.

ZONDAG
Ik pakte me bij m'n ballen en besloot om half 3 te gaan kickboksen, terwijl ik kk gaar was. Domme actie. Ik ging compleet stuk, totaal geen conditie, en brute klappen gehad omdat al die k*t apies natuurlijk extra agressief waren na de K1-finale de dag ervoor. Het was een hell.
De rest van de zondag op bed gelegen, total los. Kreeg geen hap meer door m'n keel.

MAANDAG
Nog steeds brak. Slecht gegeten. Om 12 uur naar de schoudertherapeut gegaan. Die heeft ff m'n schouder alle kanten op getrokken waardoor ik de rest van de dag pijn had en niet kon trainen.
Ik heb trouwens een inklemmingsklacht van m'n pezen tegen m'n schouderdak omdat m'n schouderkop niet mooi in de kom loopt doordat overontwikkelde (bedankt voor het compliment :D) borst-,schouder- en trapezius spier m'n kop te ver naar voren trekken. Ik moet nu veel m'n borst rekken, en m'n RC trainen.

DINSDAG
12 uur m'n nest uit. **** it, p*ssy-time is over. Herpak mezelf. Dus weer vreten en trainen.

Haha jongen:eyes:

time 2 train!

Tjonge jonge wat doe je jezelf allemaal aan Loo. Maar ik zie dat je nogal eens een drankje lust. Helaas is dat nu wat minder bij mij door de training. Maar de feestdagen staan voor de deur, je moet ook even los kunnen gaan. Verder zien je trainingen er goed uit, net als je fysiek. Ga zo door, alleen de drank iets minderen.:p

:roflol: wel weer vermakelijk om te lezen maar kerel herpak je :D

Waarom had je die baco's uberhaupt gepakt dan, als je dat vantevoren die had gewild? Dacht je dat als er drank in het spel was, je haar wel je bed in kon lullen ;)?

:roflol:, lekker weekendverslag weer. Trainen moet je! :D

grappig verrhaal :p wel klote man die ene ex.

wanneer is je volgende training kerel? Echt vrouwen zijn bitches maar je meot het ook niet opzoeken he :D

Nou ga trainen dan :D

• #1.880
WEEKENDVERSLAG

VRIJDAG

ZATERDAG
6 uur thuis ofzo.

ZONDAG

MAANDAG

DINSDAG

WOENSDAG
Een schoudertraining als een b*ch gehad, beetje spelen.
Matig gegeten.

DONDERDAG
Rug / Traps gepakt. Ook een matige training. DL 8 * 140 gepakt, en een fail op DL op 180. Die 180 wordt dus m'n nieuwe doelstelling.
Wederom slecht gegeten die dag.

S'avonds; een date met een chick die bij mij op de basisschool heeft gezeten.
Het was dus eerder een soort blind date, zo lang had ik haar niet gezien.
Maar het klikte wel, was erg gezellig. En ze was zeker niet lelijk.
Kapot gezopen aan de baco en wat baileys. Rond 5 uur ging ik slapen.

VRIJDAG
****ing brak, rond 16.00 m'n bed uit. Beetje misselijk de hele dag van die gore baileys. S''avonds de borsttraining overgeslagen.
Wel WEER de kroeg in geweest, had een afscheidsborrel van een vriendin. Wederom veel baco gezopen. Rond 3 uur thuis.

ZATERDAG
Kwart voor 9 begonnen met werken. Needless to say, ****ing brak van de nacht ervoor nog. Wederom weinig gegeten.
S'avonds nog ff de kroeg in geweest (die chick van de basisschool date #2).
6 uur was ik thuis.

ZONDAG
De katers stapelen zich op; om 17.00 pas wakker:eek:.
Dus m'n avondeten was meteen m'n ontbijt. Die basisschoolchick bij mij uitgenodigd. Rond 3 uur ging ze naar huis.

Ik hoef natuurlijk niet te vermelden dat dit weer een weekverslag is die het daglicht van de levenswijze van een bodybuilder niet kan verdragen.
Op de valreep van 2008 knal ik er nog ff een gruwelijk katabole week in met p*ssy trainingen, schandalig slechte voeding en zwaar overmatig alcoholgebruik.

Ik heb die week natuurlijk geprobeert op een krampachtige wijze dit gedrag goed te praten. "ach, maak je niet druk joh je hebt nog steeds een bovengemiddeld fysiek en je moet ook aan de vrouwtjes denken in januari ga je weer vol er tegenaan"
En het ging goed, tot zondagavond.
Op zondagavond kreeg ik de bitchsslap, de emmer koud water, die me wakker maakte. Ik lag met die chick op de bank en ze knoopte m'n blousje los en begon vanuit m'n nek m'n bovenlijf te zoenen. Normaliter is dit altijd een triomfantelijk moment en kan ik daar echt van genieten. Soms knal ik er nog ff een peck bounce tussen door om m'n ego te strelen.
Maar gister...gister schaamde ik me gewoon. Ik voelde voor het eerst sinds lange tijd enige gevoelens van onzekerheid over m'n afgenomen fysiek binnensluipen. What the **** is dat! En dat was het moment dat ik haar eigenlijk per direct de bank af wilde gooien om een bak kwark te pakken en naar bed te gaan. Dat ik dacht, **** that en nu is het genoeg geweest. Waar ben je mee bezig...En vanmorgen stond ik op en ik ben meteen boodschappen gaan doen om de koelkast weer vol te proppen met muscle food. Ik heb de hele dag bodybuilding filmpjes gekregen, en ik had ****ing veel zin om te trainen vandaag. En dat heb ik dan ook gedaan.

reactie op m'n eigen post; :rolleyes: :stfu: :hamer: :sd: :duh: :no:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven