AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Goed bezig Loo.
Wordt het niet een keer tijd dat je je gaat settelen met een lekkere chick aan je arm? Gewoon huisje, boompje, beestje, je weet wel.
Even een chick vinden die met je obsessie voor trainen kan leven en dan uitgroeien tot een massamonster.

Daar zeg je met wat ouwe.
De laatste tijd komt die gedachte steeds vaker opzetten, zeker nu zelfs JIJ aan de vrouw bent. Ik ben nou 25, ik kan niet eeuwig zo doorgaan natuurlijk. Misschien ga ik wel een poging wagen om met deze chick wat serieuzer te doen. De gedachte benauwt me soms wel, maar ik denk dat deze een redelijke kans van slagen heeft. Ik zal er eens ff goed over nadenken.

Laatst bewerkt:
  • #1.902
regel gewoon die nieuwe chick voor vast dan geen stress en regelmaat (wat volgens mij wel handig is in bb).
daarnaast is die stunt van chick bewust meenemen naar plek waarvan je weet dat je ex er ook is natuurlijk niet zo netjes, maja weet verder ook niet wat zij jou aandoet dus kan er verder ook niks over zeggen.

Hahaha, ja daar heb je gelijk in, maar dat is een vies spelletje die wel al jaren met elkaar spelen.

fijn toch dat het klikt met dat meisje! Daarbij ook weer motivatie gevonden voor je trainingen! Top, succes met knallen!

thanks bro

• #1.903
DINSDAG

ff snel tussen m'n verjaardag uit genaaid om te trainen. Kreeg bij squat al kramp in m''n hamstrings, nog nooit meegemaakt. Wel lekkere training op zich, goede pomp, gewichten zijn te laag echter. Maar dat is logisch als er maar eens in de paar weken gesquat wordt....:rolleyes:
Kuiten pak ik morgen; te weinig tijd vandaag.

Buik

Hanging leg raises
4 * 20hh

Sit ups (voeten vast)
3 * 15hh
1 setje crunches 50hh

Benen

Fullsquat
14 * 60
12 * 80
8 * 100 (kramp)
12 * 80

Leg extensions (1sec hold)
12 * 60
12 * 60
12 * 75
12 * 75

Leg press
12 * 100
10 * 200
10 * 250
12 * 200

Seated leg curls
12 * 45
10 * 65
10 * 75
12 * 45

Opzig een mooie bene traning. Sterke leg press bro.

nog gedoet?

goeie training, ik mag zo meteen ook weer eens de benen afbeulen, na 2 weken niets :)

Mooie verjaardagstraining jarige job!

netjes getraind bro!
en :hb:

Zo een training op je verjaardag verdient karma! ;) Congratz kerel

happy birthday Loo! Ik blijf je logje volgen, kerel! :D

Gefeliciteerd ;)

Haha, dat is discipline Loo! Ga zo door, nog een fijne avond en lekkere training ;).

Netjes Loo, de blind dates en weekendverslagen :roflol:. Maar kan je dat vies spelletje met die ex niet gewoon voorbij laten gaan aan je? En dat wijf negeren? Ik denk dat het je alleen maar ten goede zou komen :dunno:? Ik ken de dubbele gevoelens van zuipen en het daarbijhorende energieverlies, zonde, maar op de moment zelf o zo leuk.

Prettige verjaardag verder bro':D.

• #1.916
Thanks bro's.

Vandaag begonnen met revalidatietraining voor m'n schouder, ben benieuwd of het wat uitmaakt.

En 30 min crosstrainer;

En;

Kuiten pak ik morgen; te weinig tijd vandaag.

High reps, low rest between sets.

Standing calve raises (1sec hold)
25 * 100
25 * 150
20 * 200
20 * 200
25 * 150

Seated calve raises (1sec hold)
20 * 30
20 * 30
20 * 30
25 * 20

Lekkere calve raises :thumbs: moge je schouder snel herstellen!

jezus wat een kuiten man!!!

Thanks bro's.

Vandaag begonnen met revalidatietraining voor m'n schouder, ben benieuwd of het wat uitmaakt.

En 30 min crosstrainer;

En;

High reps, low rest between sets.

Standing calve raises (1sec hold)
25 * 100
25 * 150
20 * 200
20 * 200
25 * 150

Seated calve raises (1sec hold)
20 * 30
20 * 30
20 * 30
25 * 20

dat moeten goeie kuiten zijn :)

die seated, hoe doe je die? olympic bar?

Goeie standing calf raises, Loo! :thumbs: Jij kent dan waarschijnlijk ook die typische bloeduitstortingen op je schouders/traps? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven