MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
MAANDAG

Geen bullshit, in hoog tempo getraind. Niet zwaar, wel netjes.

Schouders

Seated side raises
14 * 8
14 * 10
12 * 12
12 * 14

Bent over side raises
14 * 10
12 * 14
12 * 18
12 * 14

Front press op smith
12 * 50
12 * 60
10 * 70
10 * 70 (1spot)

Front raise met barbell
12 * 10 (ex.stang)
10 * 15
10 * 20
10 * 25 (forced reps)

Biceps

One arm db curl op scott bench
14 * 10
14 * 12
11 * 16 (1spot)
10 * 16 (1spot)

Hammer curls rope
12 * 20
12 * 25
10 * 30
10 * 30 + 10 * 20

Barbell curls
10 * 40 (pijn in schouder)
10 * 30
10 * 30

Dat is de instelling Loo, nette training :thumbs:

soms ben ik best jaloers op jou leven LOO. Die monster zuip weken. Heerlijk toch.

Maar nu weer knallen man! Enne hoe is het afgelopen met die chick?

inderdaad zwakkeling !! trainen moet je :D

Om op deze manier je lichaam af te breken heb je wel makkelijke doelen in 2009 ;)

:jk:

Je moet echt vanuit een andere 'plek' je motivatie voor trainen zien te halen. Zo blijf je die ups en downs hebben. Nu is het, ik zie er goed uit: het hoeft niet meer. Ik zie er niet goed uit: ik moet weer trainen. Probeer een motivatie in jezelf te vinden die niet door externe factoren beïnvloed kan worden. Zo gaat het nooit werken.

En dan moedigen ze je hier alleen nog maar aan ook.. Jammer.

• #1.886
Dat is de instelling Loo, nette training :thumbs:

Nou ff hopen dat ik weer een tijdje in de tjoek tjoek hardcore bb train blijf zitten :D

soms ben ik best jaloers op jou leven LOO. Die monster zuip weken. Heerlijk toch.

Maar nu weer knallen man! Enne hoe is het afgelopen met die chick?

Dat zuipen en een beetje wijs doen in de kroeg met een blonde chick aan je zijde is heerlijk, op het moment zelf, maar er komt achteraf bij mij altijd een wroeging die de eerdere feestvreugde overstemt. Hoezeer ik soms ook m'n best doe, ik kan de schuldgevoelens m.b.t bodybuilding niet onderdrukken. En dat maakt het altijd een beetje dubbel.

Over die chick;
nou...weet je....9 van de 10 keer als ik met een chick afspreek en ik besteed er een nacht tijd+alcoholmisbruik+geld aan dan heb ik de dag erna altijd veel spijt en vind ik het ****ing zonde van m'n tijd maar vooral m'n fysiek.
Maar...bij deze heb ik echt het idee dat het geen nutteloze energie is geweest. Ik vind het namelijk wel een leuk meisje, het klikt wel. Ze is de moeite waard wat dat betreft.
Ze is ook helemaal verliefd op mij, en dat doet me wel goed.
Ik zeg niet dat ik verliefd op haar ben, maar om maar weer in bodybuilding termen te denken geeft het me wel nieuwe motivatie om weer keihard te trainen. Tuurlijk trainen doe je voor jezelf, maar een externe motivatie zoals haat maar in dit geval zo'n zondagavond bank scene doet het bij mij altijd goed.

Het blijft natuurlijk zijn leven. Loo weet allang dat hij niet goed bezig is.
Hij heeft alleen het geluk dat al die katabole weekenden weinig invloed hebben op zijn fysiek.
Maarja ik moet zeggen dat ik zijn weekverslagen met plezier lees.:D
Heb je haar nou nog gedoet of heb je die bak kwark genomen?

Goed dat je het iig weer gaat oppakken. Bodybuilding is zowel een vloek als een zegen. Once you're in, there is no way out. Aangezien je toch al vervloekt bent kan je er beter het beste van maken en het zo goed mogelijk blijven combineren met jouw jacht naar kortstondige verzadiging.

Hij heeft alleen het geluk dat al die katabole weekenden weinig invloed hebben op zijn fysiek.
Die katabole weekenden hebben wel degelijk invloed op zijn fysiek

vroeger was die biest en nu is die triest :roflol: rijmwoordenboek pagina 11 ;)

Met haat trainen is niet goed kerel!!

Die katabole weekenden hebben wel degelijk invloed op zijn fysiek

Jazeker, maar ik bedoelde geen schokkende achteruitgang. Nu is er weer een moment dat Loo ontevreden is over zijn fysiek. Maar ik lees toch vaak dat hij nog best tevreden blijft met zijn fysiek. Het enige wat Loo volgens mij stoort is dat hij op het moment niet groeit door die katabole weekenden.
Maarja, ook kansloos dat ik hier voor Loo aan het praten ben;) Dit idee kreeg ik in iedergeval als ik zijn "verslagen" lees.

• #1.892
Je moet echt vanuit een andere 'plek' je motivatie voor trainen zien te halen. Zo blijf je die ups en downs hebben. Nu is het, ik zie er goed uit: het hoeft niet meer. Ik zie er niet goed uit: ik moet weer trainen. Probeer een motivatie in jezelf te vinden die niet door externe factoren beïnvloed kan worden. Zo gaat het nooit werken.

Akkoord, ik snap wat je bedoelt en ik snap dat het uit m'n posts lijkt alsof m'n motivatie uitsluitend uit externe factoren voort komt. Maar niets is minder waar. Trainen heb ik nodig in m'n leven, al was ik de laatste persoon op aarde. Het klopt dat ik vaak externe factoren gebruik als motivatie om me op te peppen in the gym en daarbuiten. Ik heb emoties, zeker negatieve, nodig om harder te trainen. Misschien ben ik daarin wel een zwakkeling, ik heb het altijd al zo gedaan en het werkt.

Als we toch op de analytische toer bezig zijn, met mij zit het als volgt;
Als ik regelmaat in m'n leven heb en geen externe afleidingsfactoren dan gaat trainen ook erg goed. Ik kan me dan volledig focussen op bodybuilding en kan er 24/7 mee bezig zijn. En dat kan een hele tijd goed gaan. Maar zodra er een negatieve factor komt die de routine goed verstoord; bijvoorbeeld een drukke stage, een blessure, personal issues, dan ben ik niet in staat om die focus mbt bodybuilding vast te houden. Ik ben dan geneigd om zwak te zijn en te gaan zuipen, en dan kom je in een negatieve spiraal. En die negatieve spiraal houdt een tijd aan, totdat het belletje in een keer gaat rinkelen en je beseft dat je bodybuilding niet ff in de hoek kan gooien. Want stoppen met trainen doe ik niet, nooit.

Die katabole weekenden hebben zeker invloed op m'n fysiek, het is dweilen met de kraan open op deze manier.

Oja over dat nken; m'n ouders lagen boven te slapen dus helaas ik durfde het niet aan:o. Maar ik denk dat dat wel goed komt op korte termijn :D

Lekkere training.

Goed bezig Loo.
Wordt het niet een keer tijd dat je je gaat settelen met een lekkere chick aan je arm? Gewoon huisje, boompje, beestje, je weet wel.
Even een chick vinden die met je obsessie voor trainen kan leven en dan uitgroeien tot een massamonster.

Als we toch op de analytische toer bezig zijn, met mij zit het als volgt;
Als ik regelmaat in m'n leven heb en geen externe afleidingsfactoren dan gaat trainen ook erg goed. Ik kan me dan volledig focussen op bodybuilding en kan er 24/7 mee bezig zijn. En dat kan een hele tijd goed gaan. Maar zodra er een negatieve factor komt die de routine goed verstoord; bijvoorbeeld een drukke stage, een blessure, personal issues, dan ben ik niet in staat om die focus mbt bodybuilding vast te houden. Ik ben dan geneigd om zwak te zijn en te gaan zuipen, en dan kom je in een negatieve spiraal. En die negatieve spiraal houdt een tijd aan, totdat het belletje in een keer gaat rinkelen en je beseft dat je bodybuilding niet ff in de hoek kan gooien. Want stoppen met trainen doe ik niet, nooit.

:D

Ik snap je; ik heb hetzelfde. Nu bijv tentamenstress, moet een hoop halen deze periode en dit jaar mijn bachelor afmaken. Training en eten gaat dan minder, je kan het ook aan mijn kamer zien, is een rommel. En nergens zin an.

Echter de oplossing; je zit nu bijv weer te klagen dat je niet tevreden bent met je lichaam; rationaliseer man! Het wordt tijd dat je eens voor jezelf leert te zeggen oke, ik ga nu niet lopen miepen, gewoon doorgaan, aanpakken, kin omhoog.. En je lichaam is echt niet veel anders dan een maand terug, zit je tussen de oren. Ook al kies je om te gaan zuipen, dan is het je eigen keuze, en dus moet je er verantwoording voor nemen, en niet gaan lopen huilen... Dat doen vrouwen ;)

Op een brakke dag, waar ik me echt k*t en lamlendig voel, kijk ik bijv naar de leuke dingen van die dag, avondje met vriendin op de bank, of de lekkere rust... Je moet het echt zelf doen, je humeur opkrikken.. Als je dat leert, kan je vervolgens na zo'n mindere periode ook veel sneller de draad tot bodybuilding weer oppakken

Bipolaire stoornis 2

Lithium will help you.

Als het een bipolaire stoornis was kon hij niet functioneren. Die zijn zeldzaam. Echter is er een zeer grote groep mensen die er afgezwakte symptonen van ondervinden; waarbij medicijnen echt niet goed zijn... Grijp hier dus niet naar

regel gewoon die nieuwe chick voor vast dan geen stress en regelmaat (wat volgens mij wel handig is in bb).
daarnaast is die stunt van chick bewust meenemen naar plek waarvan je weet dat je ex er ook is natuurlijk niet zo netjes, maja weet verder ook niet wat zij jou aandoet dus kan er verder ook niks over zeggen.

fijn toch dat het klikt met dat meisje! Daarbij ook weer motivatie gevonden voor je trainingen! Top, succes met knallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven