XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
monster calfs
keep it up

netje kerel!

Hoe gaat dat met je borst rekken en je RC?
Veel gehoorde klacht bij mensen die aan BB doen.

Ik denk dat het nieuwe jaar jou een mooie gelegenheid geeft eens goed na te denken wat je wilt op zowel korte als langer termijn Loo.

Is jouw huidige lifestyle iets dat je nog jaren wilt voortzetten of zeg je nee, nu is het genoeg of tijd voor minder!

Af en toe gezellig wat doorzakken maar verder prioriteiten stellen, en nakomen.
Ook dan is er tijd genoeg voor een dolletje.

The iron never lies...dat verhaal heb je in je handtekening.
Maak het dan ook tot je vriend en stel je beste vriend niet teleur!

Succes kerel!

GRT Friso

Ik denk dat het nieuwe jaar jou een mooie gelegenheid geeft eens goed na te denken wat je wilt op zowel korte als langer termijn Loo.

Is jouw huidige lifestyle iets dat je nog jaren wilt voortzetten of zeg je nee, nu is het genoeg of tijd voor minder!

Succes kerel!

GRT Friso

nicely said !!!

Succes kerel!

GRT Friso

Amen :D

standing calve raise is sterk loo!!!

hoe zit het dan met kickboksen - als je last hebt van je schouder is dit natuurlijk niet d ideale combinatie -

Mag je die chick wel in dr kont nken Loo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.931
dat moeten goeie kuiten zijn :)

die seated, hoe doe je die? olympic bar?

nee we hebben zo'n apparaat waar we schijven op kunnen zetten.

Ik doe tegenwoordig hoog tempo, doe m'n setje, loop een rondje kreupel door de gym, en doe m'n volgende setje.
Ik voel ze beter vollopen dan, vanaf m'n enkel tot in m'n knieholtes. Die seated calve raises zijn wel belangrijk, sinds ik die doe heb ik ook spierpijn onderin en aan de zijkanten van m'n kuiten, ipv uitsluitend hoog in de kuit.

Goeie standing calf raises, Loo! :thumbs: Jij kent dan waarschijnlijk ook die typische bloeduitstortingen op je schouders/traps? :D

hahaha ja dat is standaard die bloeduitstortingen.
Als ik een dag later ofzo bij een chickie was en ze zag dat, dan zei ik altijd heel stoer "ja ik train m'n schouders zo hard er komen gewoon bloeduitstortingen op, echt bizar" :roflol::sd:

Succes kerel!

GRT Friso

Mooie woorden bro.
Wat beginnerbb ook al zei, misschien wordt het in 2009 een keer tijd om wat rustiger aan te doen m.b.t leven als een "rolling stone". Misschien wordt het tijd voor huisje boompje beestje, en me naar m'n leeftijd gedragen. Ik merk het laatste jaar toch al steeds meer dat ik wroeging krijg van een lifesT van sletjes, drank, drugs, etc.
Wat rustiger aan doen op dat vlak zal m'n fysiek ten goede komen.

hoe zit het dan met kickboksen - als je last hebt van je schouder is dit natuurlijk niet d ideale combinatie -

Met kickboksen heb ik er behoorlijk last van ja, daarom doe ik met rechts geen lange krachtige stoten, alleen korte inleiders voor links.
Probleem is dat je vaak te fanatiek wordt, en na de training voel je het pas...

Goed vraag!
Maar om nou gelijk op de eerste date je neukstaaf in dr poepertje te douwen is ook weer zo overdreven he.

kontnken zit er misschien wel in, ze is wel geil.
Maargoed tijdens een eerste date gaat me wat te ver inderdaad.
"hey weet je nog vroeger, op de basisschool". "ja was leuk, mag ik je vanavond in je kont nken?"

• #1.932
DONDERDAG

Redelijke training, weinig kracht maar eindelijk weer een beetje pomp in m'n lats en traps.
DL niet voluit gegaan, aangezien ik door die squats nog loop alsof ik in m'n kont gedoet ben (om maar ff in jullie vocabulair te praten).

Rug

DL
14 * 60
8 * 100
10 * 100
5 * 140 (bar gleed uit m'n handen)
daarna m'n gluteus verrekt, genoeg gehad.

Lat pull down
14 * 40
12 * 50
10 * 70
11 * 80 (2 spot)
14 * 50 (slow)

BOR's (ff locken bovenin)
12 * 60
12 * 70
10 * 80
12 * 80

Small grip pull down
12 * 50
10 * 70
10 * 80 (2spot)
7 * 80 + 7 * 50 + 7 * 30

Traps

Barbell shrugs
14 * 60
14 * 90
12 * 110
12 * 110

Dumbbell shrugs
12 * 32
12 * 36
12 * 40
12 * 32

Laatst bewerkt:
DL ... pff ... ik heb er deze week ook iets aan over gehouden :p

Toch nog lekkere training neer gezet kerel

hoe merk je een pomp in je lats??? kan me niet echt voorstellen hoe dat voelt.
Misschien maar eens zwaarder gaan trainen.

Gaat lekker hier zeg. voorbeeld fysiek/log! en ook nog breezer wat wil je nog meer;)
sterke bor's

het waren niet mijn woorden , maar kick some ass

Doe je die BORs met dood punt op de grond of hou je spanning?

Mooie training, Loo!

• #1.938
hoe merk je een pomp in je lats??? kan me niet echt voorstellen hoe dat voelt.
Misschien maar eens zwaarder gaan trainen.

Gaat lekker hier zeg. voorbeeld fysiek/log! en ook nog breezer wat wil je nog meer;)
sterke bor's

Met lats vind ik het altijd lekker om zware "lompe" sets af te wisselen met pomp sets. Dus een setje zwaar en niet zo netjes, en daar achter weer een setje met lichter gewicht en meer op de pomp.
Drop sets werken ook altijd wel goed vind ik voor lats.

Doe je die BORs met dood punt op de grond of hou je spanning?

Nee ik tik de grond niet aan. Ik sta ook niet zo ver voorover dat de de schijven de grond aanraken. Ik heb heel lang aan lopen k*tten met BOR's.
Ik pakte hem eerst vrij breed op 100kg, enige waar ik het voelde was m'n onderrug. Nu pak ik hem wat smaller, gooi m'n ellebogen wat meer naar achter ipv opzij. En veel belangrijker; ik pak hem lichter maar ik hou hem bovenin ff vast, zodat ik goed de regio tussen m'n schouderbladen aanspan.
Sinds ik hem zo uitvoer heb ik veel meer spierpijn + pomp.
Drop the ego, lower the weight....

Nu pak ik hem wat smaller, gooi m'n ellebogen wat meer naar achter ipv opzij. En veel belangrijker; ik pak hem lichter maar ik hou hem bovenin ff vast, zodat ik goed de regio tussen m'n schouderbladen aanspan.
Sinds ik hem zo uitvoer heb ik veel meer spierpijn + pomp.
Drop the ego, lower the weight....
:thumbs:

Laatst bewerkt:
  • #1.940
VRIJDAG

Allereerst een bizar verhaal.
Donderdagavond had ik een schoolgala van die chick (ze is lerares). Het duurde tot half 11 en er werd geen alcohol geschonken. Prima dacht ik, ik eet ff van te voren, drink daar een paar cola'tjes, rond 12 uur ben ik weer thuis voor m'n bakkie kwark.
Half 11 was het ook afgelopen, die chick wilde nog stappen maar ik wilde het niet te laat maken. 1 afzakkertje halen in de kroeg kon nog wel. Twee baco'tjes verder (precies genoeg om lekker te slapen) en het was 12 uur. Die chick ging nog ff naar de wc, en ik zat wat gapend voor me uit te staren. Komt er een kerel die aan de bar zat naar me toe lopen en vraagt "nou ben je met zo'n schitterend meisje, en kijk je zo sip, waarom"? Dus ik zeg; "ik zit ff te bedenken hoe de rest van de date zal verlopen" Hij lachen; "ik weet wel wat" Ik; "misschien doe ik dat wel ja". Efin, die chick kwam terug en die onbekende ging weer aan de bar zitten. Ik wilde net opstaan om af te rekenen, kwam de barman naar me toe met twee baco'tjes; "ja van die meneer aan de bar". Nou, vooruit dan maar dacht ik, en ik bleef nog ff zitten.
Nog voordat ik m'n baco op had, werden er weer twee baco's op tafel gezet. "van die meneer aan de bar". WHAT THE ****? Dus die chick zegt; "ik moet morgen gewoon werken joh". Ik; "ja maarja onbeleefd om nu weg te gaan, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken". Dus we drinken die baco (met enige tegenzin) op. Toen de baco bijna op was, kwam de barman twee dropshots brengen "ja van die meneer". En die onbekende aan de bar hefde z'n glas en draaide weer z'n rug naar ons toe. Tja **** it die kan er ook nog wel bij, dacht ik. Einde van het liedje; de kroeg ging rond half 3 dicht, ik was alsnog zo lam als een koekie, en na wat geil doen in de auto was ik uiteindelijk rond 5 uur thuis.
Ik heb echt geprobeerd om m'n schouders eronder te zetten vandaag; ik heb de wekker om 8 uur gezet, en heb (nog dronken en wel) met tegenzin een bak brinta en een shake gedronken. Daarna weer m'n bed in gegaan, en de wekker om 13.00 gezet. Naar beneden gegaan voor rijst met ei, maar m'n maag draaide drie keer in de rondte.
Om 17.00 wel een bak rijst met kip naar binnen gekregen. ****ing misselijk.
Met veel tegenzin naar de gym gegaan, zo brak was ik. Niks tegen tiger4evah gezegd.
En uiteindelijk toch wel een goede training neergezet:D Hij was in ieder geval beter dan dat ik me van binnen voelde. Ik mag niet klagen.
Maar wat een apart verhaal van die kerel, in m'n 25 jarige kroeg-carriere nog nooit meegemaakt. Misschien was het de duivel in hoogst eigen persoon die me dronken wilde hebben.

Borst

Bankdrukken
14 * 60
12 * 80
10 * 90
14 * 60

Schuindrukken
12 * 50
12 * 60
10 * 70
14 * 50

Schuine db fly's
12 * 14
12 * 18
12 * 22
12 * 26

Triceps

Push down rechte stang
12 * 25
12 * 30
12 * 35
10 * 40

One arm triceps extension
4 * 12 * ?

Seated french press (ex. bar)
12 * 15
12 * 25
10 * 30
10 * 30

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven