AndroidHealthClinic

Loshangend vel na veel afvallen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Prima dat snap ik ook. Maar nu dat ik aanspraak wil maken op die pot dan wordt mij dat geweigerd. Dan mag ik nu toch ook aanspraak mogen maken op die pot?

Nee, want het is een pot voor de financiering van behandeling, die een medische noodzaak heeft. Loshangend vel is geen medische noodzaak en die ingreep wordt daarom niet vergoed. Dat lijkt mij terecht.
 
Nee, want het is een pot voor de financiering van behandeling, die een medische noodzaak heeft. Loshangend vel is geen medische noodzaak en die ingreep wordt daarom niet vergoed. Dat lijkt mij terecht.
Ik ben het met je eens dat het alleen gebruikt mag worden voor een behandeling die een medische noodzaak heeft. De reden dat ik juist het wil laten verhelpen is dat ik last heb van onstekingen en smetten in mijn navel omdat deze gewoon " dicht" zit door mijn loshangend vel.
Het is gewoon een complexe issue omdat iedereen er anders naar kijkt en iedereen heeft er een andere mening over ;).
 
Iedereen die twijfelt over de regering of die andere ideeén heeft wordt gek verklaard, complot denker genoemt
de illuminatie zit achter ziektes zoals SARS, ebola, etc. zelfs vaccinaties hebben zij in hun greep, beware people!




Je hoeft geen complot denker te zijn om gewoon te zien wat letterlijk voor je neus is.
 
Ik ben het met je eens dat het alleen gebruikt mag worden voor een behandeling die een medische noodzaak heeft. De reden dat ik juist het wil laten verhelpen is dat ik last heb van onstekingen en smetten in mijn navel omdat deze gewoon " dicht" zit door mijn loshangend vel.

Vind je huisarts dit ook een medische noodzaak ? Zo ja dan zou hij / zij dus voor een doorverwijzing kunnen zorgen , zo nee dan kun je er lang en kort over babbelen maar je hebt je huisarts nodig om dit vergoed te krijgen
 
Iedereen die twijfelt over de regering of die andere ideeén heeft wordt gek verklaard, complot denker genoemt





Je hoeft geen complot denker te zijn om gewoon te zien wat letterlijk voor je neus is.

als jij een filmpje post ga ik ze zeker kijken!
 
Iedereen die twijfelt over de regering of die andere ideeén heeft wordt gek verklaard, complot denker genoemt





Je hoeft geen complot denker te zijn om gewoon te zien wat letterlijk voor je neus is.
De aarde is ook plat?
 
De aarde is ook plat?

Platte aarde is domme bs.

als jij een filmpje post ga ik ze zeker kijken!

Prima dan niet.. maar je zult het wel zien in de toekomst.
Wanneer de economie in elkaar klapt.
Hong kong is al begonnen met een oekraine 2 te worden.
Het is een eeuwige strijd links vs rechts.. kapitalisme vs communisme.
Allemaal om geld en andere BS.
 
Iedereen die twijfelt over de regering of die andere ideeén heeft wordt gek verklaard, complot denker genoemt





Je hoeft geen complot denker te zijn om gewoon te zien wat letterlijk voor je neus is.
Jij klinkt echt als iemand met een psychotisch denkbeeld (SRS)
Ik heb stages gedaan in de psychiatrie, liepen daar ook allemaal met YouTube filmpjes hun denkbeeld te bewijzen.
 
Platte aarde is domme bs.



Prima dan niet.. maar je zult het wel zien in de toekomst.
Wanneer de economie in elkaar klapt.
Hong kong is al begonnen met een oekraine 2 te worden.
Het is een eeuwige strijd links vs rechts.. kapitalisme vs communisme.
Allemaal om geld en andere BS.

een gewaarschuwd mens telt voor twee!
 
Vind je huisarts dit ook een medische noodzaak ? Zo ja dan zou hij / zij dus voor een doorverwijzing kunnen zorgen , zo nee dan kun je er lang en kort over babbelen maar je hebt je huisarts nodig om dit vergoed te krijgen
Mijn huisarts heeft mij drie keer verwezen naar het ziekenhuis en ben ook al drie keer bij een chirug geweest die aangaf van dat hij de operatie nodig vindt en dat hij inderdaad ook een aanbeveling doet.
Telkens is het de zorgverzekeraar die het afwijst :(
 
Mijn huisarts heeft mij drie keer verwezen naar het ziekenhuis en ben ook al drie keer bij een chirug geweest die aangaf van dat hij de operatie nodig vindt en dat hij inderdaad ook een aanbeveling doet.
Telkens is het de zorgverzekeraar die het afwijst :(

En als je overstapt naar een andere zorgverzekeraar?
 
Jij klinkt echt als iemand met een psychotisch denkbeeld (SRS)
Ik heb stages gedaan in de psychiatrie, liepen daar ook allemaal met YouTube filmpjes hun denkbeeld te bewijzen.

Lol, de psychiatrie, lekker mensen vol trappen met medicijnen en wegtrappen in een inrichting.
Dat noem ik niet mensen helpen.
Naar die mensen zelf wordt niet geluisterd want de psychiater heeft altijd gelijk en zij sporen niet.
Als iemand depressief is of een burn out heeft word niet gekeken naar de oorzaak dat diegene misschien ongelukkig is omdat hij een te druk leven heeft vol met stres en zichzelf het lazerus werkt elke dag.
Diegene zit vast en kan niet uit zijn leven ontsnappen omdat hij anders de vaste lasten niet kan betalen
Daar word niet naar gekeken, gewoon hoppa medicijnen in je flikker en integreren in het systeem.
Werk je eigen het graf maar in tot je 67e wat je misschien niet eens wordt.
Dat noem ik pas psychotisch !
Het is gewoon hetzelfde principe als jaren geleden ingaan teken de kerk.
De kerk heeft altijd gelijk en jij eindigd als godslasteraar.

Maargoed jij wil je studie en je diploma niet verliezen. Dus eigen gedachtes mag je niet hebben :)

What does it profit a man to gain the whole world, yet lose his soul ?
 
Lol, de psychiatrie, lekker mensen vol trappen met medicijnen en wegtrappen in een inrichting.
Dat noem ik niet mensen helpen.
Naar die mensen zelf wordt niet geluisterd want de psychiater heeft altijd gelijk en zij sporen niet.
Als iemand depressief is of een burn out heeft word niet gekeken naar de oorzaak dat diegene misschien ongelukkig is omdat hij een te druk leven heeft vol met stres en zichzelf het lazerus werkt elke dag.
Diegene zit vast en kan niet uit zijn leven ontsnappen omdat hij anders de vaste lasten niet kan betalen
Daar word niet naar gekeken, gewoon hoppa medicijnen in je flikker en integreren in het systeem.
Werk je eigen het graf maar in tot je 67e wat je misschien niet eens wordt.
Dat noem ik pas psychotisch !
Het is gewoon hetzelfde principe als jaren geleden ingaan teken de kerk.
De kerk heeft altijd gelijk en jij eindigd als godslasteraar.

Maargoed jij wil je studie en je diploma niet verliezen. Dus eigen gedachtes mag je niet hebben :)

What does it profit a man to gain the whole world, yet lose his soul ?
Ik werk helemaal niet in de sector, laatste jaar hogeschool eindwerk niet gemaakt.
Te weinig te verdienen als verpleegkundige voor druk en uren.
Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar in belgie worden mensen met een depressie of burn-out super begeleid en behandeld. Ik snap van je tirades helemaal niets.
Heb je ervaring hierin?
 
Wel eens bij een psycholoog geweest? Als er iets is wat die mensen doen, is het wel de oorzaak van je gevoelens achterhalen.
 
Wel eens bij een psycholoog geweest? Als er iets is wat die mensen doen, is het wel de oorzaak van je gevoelens achterhalen.
Dat is mijn ervaring ook inderdaad. Ik ben ooit gegaan na een stuk gelopen relatie, daardoor gedwongen verhuis... etc, via huisarts naar een psycholoog doorgestuurd.
Veel nuttige technieken aangeleerd gekregen voor coping. Medicatie is zelfs niet over gesproken geweest.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven