MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
5x 180 is idd wel een beetje gek he cyborg:D

• Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

Ik vind de KH nog steeds erg weinig. EN eiwitten erg hoog.
Maar goed, kijk gewoon of het werkt.

is je vet niet wat aan de hoge kant sarge? heb net effe uitgerekend en het is 33.4% vet.
maarja als het voor jou werkt ;)

Ik vind de KH eigenlijk ook te laag denken jullie dat dit voldoende is en waarom of niet?

Bijlagen

misschien iets minder vetten (50 gram) en nog wat extra carbs toevoegen (100gram)?

Ik vind de KH nog steeds erg weinig. EN eiwitten erg hoog.
Maar goed, kijk gewoon of het werkt.

Eens. Ik zit (op een goeie dag als ik het strikt naleef teminste) zelf al op 500 kh maar in praktijk toch eerder 420-450 denk ik.
Eiwitten is dan weer ziek hoog, bijna 4x je bw? Maar erg veel lager moet het eigenlijk niet.

Maar iedereen reageert weer anders natuurlijk op verhoudingen dus dat moet je zelf wat aanvoelen.

is je vet niet wat aan de hoge kant sarge? heb net effe uitgerekend en het is 33.4% vet.
maarja als het voor jou werkt ;)

Je moet toch helemaal niet omrekenen? Volgens mij is het gewoon die 173 gedeeld door het totaal van de drie en niet eerst omgerekend. Of wel?

Eens. Ik zit (op een goeie dag als ik het strikt naleef teminste) zelf al op 500 kh.
Eiwitten is dan weer ziek hoog, bijna 4x je bw? Maar erg veel lager moet het eigenlijk niet.

Maar iedereen reageert weer anders natuurlijk op verhoudingen dus dat moet je zelf wat aanvoelen.

Je moet toch helemaal niet omrekenen? Volgens mij is het gewoon die 173 gedeeld door het totaal van de drie en niet eerst omgerekend. Of wel?
weet niet hoe jij omrekent maar de enige juiste methode is:
totaal aantal vet/totaal aantal kcals *9*100

Volgens mij zo:
gr vet/totaal gr. Dat maal 100.

en kh en eiwitten x3x100 dus?

Dat leek mij dus ook. Anders heb je met 5 eieren en nog wat kaas op een dag al teveel aan vetten binnen als je bv 30/50/20 probeert aan te houden. :o
nee *4*100, carbs en pro zijn 4kcals

en neen niet waar, reken maar eens uit je zal zien dat delen door grammen kan nooit kloppen aangezien vet 9kcals en carbs/proteins 4kcals per gram zijn

maw, jij berekent de % tov de totale grammen, ik bereken ze ten opzichte van de totale kcals.

op mijn manier eet sarge: 35.5%protein, 32.25%vet en 39.67%carbs
op jouw manier: 39.69%protein, 16.01%vet en 44.30%carbs

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het gewoon bedoeld om te zien hoeveel procent van je voeding uit vetten/kh/eiwitten bestaat.
niet om te kijken hoeveel procent van je kcal uit vetten/kh/eiwitten bestaat.

Kan het ook wel fout hebben. maar zo deed ik het altijd. EN kwam altijd rond de 15-20 procent uit. EN gebruikte echt niet absurd veel vetten.

drop the fat. na 150 gram of zo. overschot van de kcal doe je bij de carbs. eiwit ook omlaag met 80 gram of zo. Ook kcal overschot naar de carbs toe.

Verder wat is je pre workout?

Volgens mij is het gewoon bedoeld om te zien hoeveel procent van je voeding uit vetten/kh/eiwitten bestaat.

Kan het ook wel fout hebben. maar zo deed ik het altijd. EN kwam altijd rond de 15-20 procent uit. EN gebruikte echt niet absurd veel vetten.

Het is idd e * 4, k * 4, v * 9.
Komt niet altijd precies overeen met de verpakking.
Ik zit nu op zo'n 50% K - 20 % E - 30 % V.
Alleen waarom precies die procenten?
Als je met bulken gewoon zorgt dat je voldoende Eiwitten / gezonde vetten binnen krijgt maken die %'en toch niets uit?

ik heb het zo geleerd, en ga het zo blijven doen omdat het mij logischer lijkt.
werkte tot nu toe goed dus waarom veranderen ;)

het enige wat ik nog kan zeggen over jouw methode is dit:
in jouw methode staan de waarden van carbs/protein gelijk aan die van het vet, terwijl in de werkelijkheid dit 2 keer zo groot is (vet 9kcals en carbs/protein 4kcals) en dus krijg je IMO een heel vertekend beeld als je op die manier gaat tellen

ik heb het zo geleerd, en ga het zo blijven doen omdat het mij logischer lijkt.
werkte tot nu toe goed dus waarom veranderen ;)

het enige wat ik nog kan zeggen over jouw methode is dit:
in jouw methode staan de waarden van carbs/protein gelijk aan die van het vet, terwijl in de werkelijkheid dit 2 keer zo groot is (vet 9kcals en carbs/protein 4kcals) en dus krijg je IMO een heel vertekend beeld als je op die manier gaat tellen

I don't know.
Maar volgens mij is daar al rekening mee gehouden, daarom heb je altijd minder dan 20% vetten.

Maar goed, maakt ook geen drol uit, iedereen moet gewoon zelf weten wat ie doet.

Laatste keer dat ik de percentages heb uitgerekend kan ik me niet eens meer herinneren. Net als de laatste keer dat ik kcal heb geteld.

I don't know.
Maar volgens mij is daar al rekening mee gehouden, daarom heb je altijd minder dan 20% vetten.

Maar goed, maakt ook geen drol uit, iedereen moet gewoon zelf weten wat ie doet.

Laatste keer dat ik de percentages heb uitgerekend kan ik me niet eens meer herinneren. Net als de laatste keer dat ik kcal heb geteld.
zelfde hier :D ik zie gewoon dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg en vul de rest aan met carbs en vet :D

Thanks voor de dicussie weet nu ook hoe ik het moet berekenen.
Ik wil meer zelf gaan plannen met voeding.

Eiwitten is dan weer ziek hoog, bijna 4x je bw?
Thanks boto! , ja, ik ga dat eens verlagen....

drop the fat. na 150 gram of zo. overschot van de kcal doe je bij de carbs. eiwit ook omlaag met 80 gram of zo. Ook kcal overschot naar de carbs toe. Verder wat is je pre workout?

pre-workout is --> crack!
Thanks, Ok vet en eiw. omlaag..maar welke producten vind jij dat ik eruit moet halen de zalm heeft goede vetten en de eieren zijn hele goede eiwitten?

Ik zou het idd doen zoals seagal het zegt. :)

Thanks voor de dicussie weet nu ook hoe ik het moet berekenen.
Ik wil meer zelf gaan plannen met voeding.

Thanks boto! , ja, ik ga dat eens verlagen....

pre-workout is --> crack!
Thanks, Ok vet en eiw. omlaag..maar welke producten vind jij dat ik eruit moet halen de zalm heeft goede vetten en de eieren zijn hele goede eiwitten?

2 eieren eraf, en wat van de noten afhalen.
eet 150 gram kip inplaats van 200.

Crack, maar wat qua meal? Ik zou iets van vloeibare carbs doen. Brinta ofzo, dat neem je relatief snel op.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven