AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je moet niet verwachten dat je de eerste keer een full rom GHR kan. Dat kan bijna niemand. En als iemand zegt dat ie het kan wilt seagal eerst een filmpje zien :D

Tot nu toe ken ik er idd 1 die ik ooit voor de eerste keer een echte GHR zag doen vrij en dan wel meteen 6x. Ziekelijke aanleg die jongen. Teveel testosteron en traint nu bij Vos gym. Zal vrij snel in de K1 te vinden zijn denk ik.

GHR trainen met contragewichtje op Latpull of met lichte hulp van trainingsmaat. Of eerst tijd concentreren op het negatieve gedeelte en dan met lichte pushup weer omhoog.

Ik zou me niet te druk maken om je deadlift, Als je onderrug recht is dan is het vaak al redelijk. Het is geen squat. De oefening is ook voornamelijk voor je rug.

Crack, maar wat qua meal? Ik zou iets van vloeibare carbs doen. Brinta ofzo, dat neem je relatief snel op.

Ja of een halve pot appelmoes of 2 handjes rozijnen lijkt me ook wel goed.

Maar misschien moet je crack op een eerder nuchtere maag nemen?

crack moet op nuchtere maag ja

toch al verschillende mensen horen zeggen dat ze betere resultaten hebben met crack op nuchtere maag.
maarja als jij het anders ervaart kan ik daar niets tegen opbrengen daar heb je gelijk in

de kick-in is aanzienlijk sneller en heftiger als je tenminste 1,5 uur niets meer hebt gegeten bij inname van Crack. Bovendien, als je besluit wel bijv. een half uur voor training ook te eten, loop je het risico flink misselijk te worden tijdens de workout.

Dus nee, nuchtere maag hoeft niet, maar liever 1,5 - 2 uurtjes niet eten met crack ;)

dat is met elke pre-workout sup...daar is crack echt niet uniek in.

Maar eet je dan wel wat nadat je crack genomen hebt?
Want als je 1,5-2 uur niks eet en dan gelijk gaat trainen kan ik me niet voorstellen dat je een degelijke training neerzet.

Je laatste maaltijd is niet zo bepalend voor je training als je zou denken. Je kunt na kickin van de crack rustig een banaantje eten ofzow. Belangrijker is, dat de voeding ruim vóór de training in orde was. Dat maakt voldoende energie voor de training, en niet noodzakelijkerwijs de laatste maaltijd.

Ik gebruik het nu een week of 6, ik ben erg tevreden met de resultaten.

Ja, maar zie het zo:
1,5-2 uur voor de training geen eten, dan crack, vervolgens trainen van zo'n 1 uur(waarin ik ****ing honger zou krijgen, maar dat even terzijde).
Met reistijd erbij zou je zo 3-3,5 uur zonder eten kunnen zitten. Dat trek je toch niet? Je hebt die maaltijden nodig om aan je kcal te komen, helemaal als je zo clean eet als XL.

Daarbij zeg je eigenlijk dat Crack belangrijker is dan een degelijke preWO meal?

pre-workout sups eigenlijk overrated...met een goede mindset en een bak koffie ben je net zo ver. Ik pak ook wel die sups maar het is eigenlijk best onzin als je het helder analyseert. Imo heeft het alleen zin in een cut als je gewoon weinig energie hebt door je gereduceerde hoeveelheid karbs

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties!:)
1,5-2 uur voor de training geen eten, dan crack, vervolgens trainen van zo'n 1 uur(waarin ik ****ing honger zou krijgen, maar dat even terzijde). met reistijd erbij zou je zo 3-3,5 uur zonder eten kunnen zitten. Dat trek je toch niet? Je hebt die maaltijden nodig om aan je kcal te komen, helemaal als je zo clean eet als XL.
Daarbij zeg je eigenlijk dat Crack belangrijker is dan een degelijke preWO meal?
Thanks B-->sorry bro misschien begrijpen jullie mij verkeerd--> ik doe het volgende ; 1,5 tot 2 uur voor de training een stevige maaltijd en vervolgens 30 minuten voor de training crack erin. Dan 70 minuten trainen gelijk een shake met vitargo en 45 minuten later weer eten. Maar jullie adivseren mij ipv een stevige maaltijd iets luchtigers te nemen als ik het goed begrijp?

2 eieren eraf, en wat van de noten afhalen.
eet 150 gram kip inplaats van 200. Crack, maar wat qua meal? Ik zou iets van vloeibare carbs doen. Brinta ofzo, dat neem je relatief snel op.

Thanks seagal, zou je dat ipv een stevige meal doen zoals ik nu doe en waarom? En ik ga zo mijn schema aanpassen...

GHR trainen met contragewichtje op Latpull of met lichte hulp van trainingsmaat. Of eerst tijd concentreren op het negatieve gedeelte en dan met lichte pushup weer omhoog. Ik zou me niet te druk maken om je deadlift, Als je onderrug recht is dan is het vaak al redelijk. Het is geen squat. De oefening is ook voornamelijk voor je rug.
Thanks G, thanks ik maak er niet zo duk om inderdaad. Zal alsnog proberen het te perfectioneren ga er volgende week een filmpje van maken en droppen. Heb jij of iemand anders een filmpje van dat contragewichtje op de latpull kan mij daar niets bij voorstellen?:o

Persoonlijk train ik alleen goed op een flinke maaltijd (voor mijn doen is dat bijv. havermout), rammel nu al regelmatig tijdens de training van de honger: da's helemaal niks...
Dus als je lekker traint op een flinke maaltijd dan zou ik dat niet veranderen.

Ik zorg dat ik 1,5 uur voor training niets meer eet. Als ik bijvoorbeeld 45min voor training nog carbs/vet opheb dan gaat mijn maag protesteren. Plus het feit dat ik geen verschil ik kracht waarneem of ik weel of niet heb gegeten voor training.

Zoals Kwarkmixer al zegt zijn de maaltijden die je uren vóór training hebt gegeten veel belangrijker op je presataties (spierglycogeen).

Xtralarge. Mooi voedingsschemaman. Walnoten,rijst,havermout,eieren,vis,kip. Realy hardcore als een echte BB.

Ik zie overigens helemaal geen zuivel in je dieet (kwark at the evning?). Heb je daar een reden voor (bang voor vocht ofzo) ?

1 uur niets hebben gegeten en trainen werkt ook prima hoor, hoeft niet per se 1,5 uur te zijn. Ik train 1 uur na me avondmaaltijd meestal en werkt prima tot op heden. :)
Ik moet nog dat crackshit uittesten en kijken wat het beste is, daar heb ik niks op te zeggen ik denk dat X daar meer over weet. :D

Ik zorg dat ik een uur voordat ik ga beginnen met trainen klaar ben met eten, anders weet ik zeker dat ik alles er uit gooi...

Voedingsschema is idd behoorlijk netjes!

Hmm, ik eet 60 Minuten voor het trainen nog een dik bord brinta met melk en een stuk kipfilet, het namelijk altijd weer vlot honger als ik het anders zou doen..

Gaat die crack niet verboden worden? Hoor een hoop goede reacties maar wat zijn dat
voor werkende stoffen? Miss dat ze et binnenkort wel gaan verbieden??

waarom zouden ze het verbieden? zitten er verboden stoffen in?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven