Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thats the way we have to talk.. Interresant @ technische gedeelte!!
 
Nee we gaan juist weer beginnen topper.
Ik ben weer bevrijd van mijn deload......de ketting die open is gemaakt was symbolisch.

update;
Een week lang niet aan mijn dieet gehouden veel stops bij de shoarmatent, mcdrive en burgerking. Daarnaast een paar keer uit eten en op stap geweest. Sensation was toch wel een hoogtepunt maar katabool als de pest. Niet op tijd gaan slapen en slechte voeding.
Volgende keer ga ik toch wat meer er op letten tijdens een deload. Moest gewoon even los van de strakke lifestyle die ik al 8 maanden lang volg inmddels. 1 keer gaan trainen een fullbody op ongeveer 50% 1rm met 12-15 hh per oefening. Was wel lekker een keer een beetje rustig pompen i.p.v. beulen.

Daarnaast heb ik besloten om mijzelf meer te gaan verdiepen in het technische gedeelte van krachttraining en ga literatuur hierover lezen de komende maanden.


Training vandaag
UB1

Bench Press
12x60
10x80
8x100
4x120

Close grip bench press
2x12x70
1x10x80

Bor
12x60
10x80
8x100
4x120

Chinnen bodyweight -->:o:o:o 110 kg
weet nooit hoe het heet pull up of chin up maar in ieder geval de zwaarste
1x12
1x10
1x10

Bent over side raise
1x12x16
2x12x18

Reverse peck deck
3x12x85

Barbell curl
3x12x50

Nog steeds last van??? een mail storing?
 
Ik was bang dat je je topic ging sluiten. :(
Nette training beest! Weeg je maar 110kg? :o
Nog 20 te gaan, hehe. :D

Maar 110? Sjezus man, dat kost mij nog 2 jaar om überhaubt 110 te worden!
 
Maar 110? Sjezus man, dat kost mij nog 2 jaar om überhaubt 110 te worden!

Wat denk jezelf, X is een facking beest! :p
Ik weeg 92kg bij 23% ofzo en hij gewoon 110kg bij 14% volgens mij. Wereldverschil, ik weet heus wel wanneer ik op m'n woorden moet opletten. Het was een grapje. (nou maar hopen dat hij mij niet eet :()
 
Laatst bewerkt:
We gaan de Sarge nog wel eens op een podium zien alstie blijft volhouden!
Sterk weer hoor! :thumb:
 
sarge is nooit 18% hoor :D hooguit 13-14% :D
 
zie je toch ook wel aan zijn foto's dat dat echt geen 18% is...
 
Hey toppers,

Bedankt voor het lezen van mijn log!

Het was inderdaad een pull up dat doe ik al sinds ik train en noemde het altijd chinnen:o thanks. Bodyfat geen idee ik schat 14% maar ik meet niet kijk in de spiegel. Gisteren wel gewogen en ben ondanks junken toch afgevallen komt waarschijnlijk omdat ik ondanks junkgedrag minder heb gegeten en onder onderhoud:o. Zo zie je maar weer wat een ondankbare sport het is. Daarnaast train ik nu weer een tijdje naturel en blijf dat nog de komende tijd. Ik merk wel dat het een wereld van verschil is........:)

Training vandaag LB/1

Deadlift (week 1&2)
5x120
5x140
5x160
5x180

Edit; ontzettend goed geoefend op techniek. Heupen lager zakken en grotere 50 kg schijven gepakt zodat ik hoger kon starten en niet meer in de spiegel kijken:o. Zal volgende week een filmpje posten......

Frontsquat
6x60
6x80
6x100

Romanian Deadlift
10x80
10x100
10x120
10x120

Leg extension/Superset leg curl
20x50 20x60
20x60 20x70
15x70 15x70

Staande calf raise
20x80
15x90
15x100
15x100

Superset reverse hyper(buik)/ straight leg raise
20 + 15
20 + 15

Moest nog twee sets van laatsgenoemde oefening uitvoeren. Maar kon niet meer was kapot ****ing pussy. Volgende keer nog harder trainen;)
Vanavond ga ik beginnen met lezen in mijn eerste boek:o;
Rippetoe starting strength 2 edition.

Beloning na training--> kogelbiefstuk, zilvervliesrijst en wortelen /doperwten;

Ik ga mijn complexe koolhydraten inname flink verhogen de komende tijd.
Opvoeren naar 500/600 per dag.

Over en sluiten beesten en een fijne avond toegewenst!

reward.jpg
 
Prachttraining neergezet XL. Mooie deadlift ook man, wat een volume!

Even een dipje in de food is helemaal niet erg, je weet best dat de veerkracht van het lichaam voldoende is om dat weer bij te benen! Goed bezig beest!
 
Hey toppers,

Bedankt voor het lezen van mijn log!

Het was inderdaad een pull up dat doe ik al sinds ik train en noemde het altijd chinnen:o thanks. Bodyfat geen idee ik schat 14% maar ik meet niet kijk in de spiegel. Gisteren wel gewogen en ben ondanks junken toch afgevallen komt waarschijnlijk omdat ik ondanks junkgedrag minder heb gegeten en onder onderhoud:o. Zo zie je maar weer wat een ondankbare sport het is. Daarnaast train ik nu weer een tijdje naturel en blijf dat nog de komende tijd. Ik merk wel dat het een wereld van verschil is........:)


En dan ****ing mailtjes naar mij sturen over as..Pussy
 
lekkere training bro!
ik zie dat je de deadlift nu op 5reps gedaan hebt terwijl je vroeger hogere repranges aanhield. Wat vind je het fijnst aanvoelen?
mijn persoonlijke voorkeur bij deadlift zijn low reps, mede omdat dan de vorm beter blijft.
 
Zware LB moet dit zijn geweest kerel. 2 vormen deadlifts en nog squats erbij + een superset.

:thumb:
 
Meteen weer goed bezig XL!

Geeft mij meteen ook weer motivatie te knallen, thanks.

Zit je nu op een UB/LB schema ofzo? voor hoeveel weken?
Hoe ziet ie er precies uit?
 
Prachttraining neergezet XL. Mooie deadlift ook man, wat een volume! Even een dipje in de food is helemaal niet erg, je weet best dat de veerkracht van het lichaam voldoende is om dat weer bij te benen! Goed bezig beest!

Thanks Kwark we gaan weer vlammen de komende tijd!

lekkere training bro! ik zie dat je de deadlift nu op 5reps gedaan hebt terwijl je vroeger hogere repranges aanhield. Wat vind je het fijnst aanvoelen? mijn persoonlijke voorkeur bij deadlift zijn low reps, mede omdat dan de vorm beter blijft.
Ik ga ook voor vorm en 5x5 jes draaien op de DL in dit schema.
Maar UB/1 wisselt over 2 weken weer af met backsquat.

Zware LB moet dit zijn geweest kerel. 2 vormen deadlifts en nog squats erbij + een superset.

:thumb:

thanks koekie was ****ing zwaar inderdaad. Na DL was ik eigenlijk al kapot:o

Meteen weer goed bezig XL! Geeft mij meteen ook weer motivatie te knallen, thanks. Zit je nu op een UB/LB schema ofzo? voor hoeveel weken? Hoe ziet ie er precies uit?

Thanks Loo ik heb dit keer een schema "zelf uitgekozen " .
Het is een schema wat G-Men 2 jaar geleden heeft gevolgd.
Ik ga alleen verschillende repranges aanhouden dan G-men heeft gedaan.
En heb wat oefeningen anders ingedeeld.

Het idee is om 1 training van de 2 te gebruiken voor de zware compound en de andere training te variëren met een andere oefening en hogere reps.

UB 1 (max effort benchpress)
Oef 1 Benchpress week 1 en 2 / 3 en 4 Incline bench / 5 en 6 Military press
2x20 warmup
3x5
3x3
3x1

Oef 2 Close grip bench press week 1 / Week 2 weighted dips
5x 8-10

Oef 3 Side raise / week 5 en 6 benchpress
4x 10-12

Oef 4 Pull ups week 1 / Week 2 chins
5x 8-10

Oef 5 Barbell rows
4x 8-10

Oef 6 Reverse pec deck of bent over side raise
3x15-20

Oef 7 Barbell curl
3x8-10

Maximaal 2 weken dezelfde eerste oefening af te wisselen met Incline bench en floor press

LB 1 (Max effort Squat/Deadlift)
Oef 1 Squat week 1 en 2 / 3 en 4 Deadlift
2x20 warm-up
3x5
3x3
3x1

Oef 2 Front squat
4x 6

Oef 3 Romanian deadlift
4x 8-10

Oef 4 Liggende leg curl superset leg extension
3x15-20

Oef 5 Staande calf raise
4x15-20

Oef 6 Reverse hyper supersetted met leg raises
4x10-12

UB 2 (Repetition Effort / dynamic effort)
Oef 1 Incline benchpress week 1 en 2 / 3 en 4 military press / 5 en 6 benchpress
8x3 65 % van 1RM

Oef 2 Close grip bench press
5x5

Oef 3 Military press week 1 en 2 / 3,4,5,6 side raise
4x8-12

Oef 4 Barbell row
4x 8-10

Oef 5 Front lat pull down
4x 8-12

Oef 6 Dumbbell curl superset met push down
3x8-10

Oef 7 Crunch superset met twist
3x50

LB 2 (Repetition / dynamic effort)
Oef 1 deadlift week 1 en 2 / 3 en 4 box squat
8x3 65% 1RM

Oef 2 Front squat
4x 8-12

Oef 3 GHR
3x6-10

Oef 4 Adductie supersetted met seated leg curl
3x12-15

Oef 5 Seated calf raise
4x15-20

Oef 6 Hyperextension supersetted met leg raise
4x10-15
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een bruut trainingsschema!
Ben benieuwd hoe je het gaat invullen...
 
Nette training xtralarge. En idd opvoeren die koolhydraten, ik ga er ook hard op na weken k*tvoeding gehad te hebben. ^^ Heb je naast die 500/600 complexe koolhydraten nog andere koolhydraatbronnen of is dat het totaal? Ik neem aan dat het het totaal is wat me wel genoeg lijkt, al zit ik zelf ook op 500. :o

Dat schema ziet er wel strak uit, heeft g-men dat zelf opgesteld? Ziet er best ingenieus uit.
 
Ziet er brutaal uit, lijkt lichtelijk op mn huidige schema.. Enige probleem is dat het zwaar voor je benen is, soms nog spierpijn van de vorige LB!!
 
glute ham raises zie ik staan.

kun je al 1 rep?

kk zwaar!
 
Nette training xtralarge. En idd opvoeren die koolhydraten, ik ga er ook hard op na weken k*tvoeding gehad te hebben. ^^ Heb je naast die 500/600 complexe koolhydraten nog andere koolhydraatbronnen of is dat het totaal? Ik neem aan dat het het totaal is wat me wel genoeg lijkt, al zit ik zelf ook op 500. :o

Dat schema ziet er wel strak uit, heeft g-men dat zelf opgesteld? Ziet er best ingenieus uit.

Ik ben ingenieus:rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven