Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
leuke foto ouwe, maar ik ben niet onder de indruk.. je bent 1.96 ik 1.86... ik versla je nog steeds schatje.... je staat wel droger als mij dat zeker.. lekkere schouders..... ik zou bijna naar je toe willen reizen gewoon om je te laten zien hoe ver je met je gedachten zit van mijn fysiek maar helaas... ov kaart is niet geldig nu
 
leuke foto ouwe, maar ik ben niet onder de indruk.. je bent 1.96 ik 1.86... ik versla je nog steeds schatje.... je staat wel droger als mij dat zeker.. lekkere schouders..... ik zou bijna naar je toe willen reizen gewoon om je te laten zien hoe ver je met je gedachten zit van mijn fysiek maar helaas... ov kaart is niet geldig nu

lol je slaat de plank weer mis als je 1,96 bent is het veel moeilijker om massa te tonen als je 1,86 bent niet dat ik al veel massa heb.

Ik sta niet droog ik sta op 15 % MARC --> 15%
 
Brute rug.

Erg goed bezig, maar dat weet je zelf ook wel. :thumbs:
 
Je rug, oké...
Maar die voorste schouderkoppen zijn echt groot! :eek:
Watskebeurt dat je MP ineens 20kg lager is?! ???
 
Thanks mannen!
Ik had de MP vandaag voor het eerst als startoefening op de een of andere manier ging dat zwaar k*t. Het voelde gewoon niet goed en kwam niet op gang..........
 
Voor 1.96m is dit inderdaad brute massa!
Die BDB ziet er behoorlijk mooi uit (slanke taille ook: zorgen dat je die houdt!)

Nieuwsgierig: Wie is David?
 
Voor 1.96m is dit inderdaad brute massa!
Die BDB ziet er behoorlijk mooi uit (slanke taille ook: zorgen dat je die houdt!)

Nieuwsgierig: Wie is David?

David is een dierbaar persoon/vriend die is overleden die tattoo kon niet groot genoeg zijn.

1979-1995 R.I.P.
 
leuke foto ouwe, maar ik ben niet onder de indruk.. je bent 1.96 ik 1.86... ik versla je nog steeds schatje.... je staat wel droger als mij dat zeker.. lekkere schouders..... ik zou bijna naar je toe willen reizen gewoon om je te laten zien hoe ver je met je gedachten zit van mijn fysiek maar helaas... ov kaart is niet geldig nu
Ga maar eens naast iemand van die lengte staan en dan piep je wel anders. Als je lang bent lijkt het minder maar zet jezelf er eens naast en ineens lijk je een stuk kleiner.

Check hier vergelijk tussen dillet en yates.
21.jpg

Is yates nog steeds zo groot in vergelijking hier?
Deze had yates nooit mogen winnen trouwens.

Wat maak je jezelf weer ongeloofwaardig Marky marc.
 
Mooie foto,! Damn wat een beest is dat uitzonderlijk goed zo lang en zoveel massa! Kijk als je korter bent vult het gewoon veel makkelijker. Alleen als je lang bent en er zit echt veel massa op zoals deze beer ziet het er echt heel imposant uit. Potverdorie echt mooi om te zien zijn schouders en trcieps zijn HUGE!
 
leuke foto ouwe, maar ik ben niet onder de indruk.. je bent 1.96 ik 1.86... ik versla je nog steeds schatje.... je staat wel droger als mij dat zeker.. lekkere schouders..... ik zou bijna naar je toe willen reizen gewoon om je te laten zien hoe ver je met je gedachten zit van mijn fysiek maar helaas... ov kaart is niet geldig nu

:roflol:
 

hahah was al op je aan het wachten dikkop.... kon zweren dat ik gister je tweelingbroer zag, zelfde postuur, zelfde gezicht.. alleen minder blessures
 
leuke foto ouwe, maar ik ben niet onder de indruk.. je bent 1.96 ik 1.86... ik versla je nog steeds schatje.... je staat wel droger als mij dat zeker.. lekkere schouders..... ik zou bijna naar je toe willen reizen gewoon om je te laten zien hoe ver je met je gedachten zit van mijn fysiek maar helaas... ov kaart is niet geldig nu

Verkapte ik heb geen auto post.
 
leuke foto ouwe, maar ik ben niet onder de indruk.. je bent 1.96 ik 1.86... ik versla je nog steeds schatje.... je staat wel droger als mij dat zeker.. lekkere schouders..... ik zou bijna naar je toe willen reizen gewoon om je te laten zien hoe ver je met je gedachten zit van mijn fysiek maar helaas... ov kaart is niet geldig nu

Wat ben je ook een kk sukkel he.
 
Wat ben je ook een kk sukkel he.

ik heb gister ijsjes getapt voor kinderen die meer spiermassa hebben als jij.... ga nou maar weer Loo zijn schoenen poetsen ofzo.... veelmeer bereik jij toch niet in je leven
 
hahah was al op je aan het wachten dikkop.... kon zweren dat ik gister je tweelingbroer zag, zelfde postuur, zelfde gezicht.. alleen minder blessures

ik heb gister ijsjes getapt voor kinderen die meer spiermassa hebben als jij.... ga nou maar weer Loo zijn schoenen poetsen ofzo.... veelmeer bereik jij toch niet in je leven

:roflol::lol::roflol::lol::roflol::lol::roflol::lol::roflol::lol:
 
ik heb gister ijsjes getapt voor kinderen die meer spiermassa hebben als jij.... ga nou maar weer Loo zijn schoenen poetsen ofzo.... veelmeer bereik jij toch niet in je leven

:roflol:
Als massa staat voor wat je bereikt in het leven had ik van jou toch wel meer verwacht als overjaarde student.

Maar maakt niet uit. Ga maar lekker verder mensen bashen op internet. Super-hero.
Het moet ****ing hilarisch zijn om bij jou op school gezeten te hebben. De pestkoppen hebben zich in ieder geval niet verveeld.
 
ik heb gister ijsjes getapt voor kinderen die meer spiermassa hebben als jij.... ga nou maar weer Loo zijn schoenen poetsen ofzo.... veelmeer bereik jij toch niet in je leven

Nog telefoonnummers kunnen fixen?
 
:roflol:
Als massa staat voor wat je bereikt in het leven had ik van jou toch wel meer verwacht als overjaarde student.

Maar maakt niet uit. Ga maar lekker verder mensen bashen op internet. Super-hero.
Het moet ****ing hilarisch zijn om bij jou op school gezeten te hebben. De pestkoppen hebben zich in ieder geval niet verveeld.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

voor jou schieten echt woorden te kort, serieus...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven