- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
typo: ik moet niet naar voren komen, maar naar voren kijken...
anders trek ik teveel uit m'n rug het laatste stukje, en dat zie ik jou ook een beetje doen... Waar haal ik de info dat het wél zo moet?

Deadlift is een compound dus meer dan onderrug. Wil je de onderrug slopen ga dan rackpulls doen, deadlift is een compound!Je pakt je deads veel vanuit je rug; je gooit eerst je heupen wat omhoog en daarna til je pas de bar op met vrij veel momentum op je rug (lastarm).
Maar luister vriend, who cares, het gaat er niet om wat de meest efficiënte methode is om zoveel mogelijk gewicht te pakken. Je wilt die onderrug aanspreken, en of dat nou met 180 of 200kg is maakt niet zoveel uit.
Zoals jij hem doet doe ik hem ook. Ik betrek relatief weinig m'n LB bij de lift door niet zo ver te buigen met heupen en knieën. Als ik hem maar goed in m'n onderrug voel.
Kom op kerel geen smoesjes.Thanks beest.
Ben wel met je eens dat het niet allemaal perfect moet zijn maar die DL kan wel iets beter! Die squat is ****ed up met die lange stelten van mij echt lange roms inderdaad. Maar ze moeten wel iets omhoog want ik bench hetzelfde als ik squat
![]()

+1Ik zou toch me reet wat lager proberen te houden met deadliften als ik jou was.

Even met lennart PM-en en hem vriendelijk vragen naar de squat video van Rippetoe.

.. wat karma kan ik zeker gebruiken
hahaThanks voor de tips. Ik ga ervan uit dat wat ik zou kunnen verbeteren nu gezegd is?Of heeft iemand nog aanvullende tips voor de squat?
Deze week ga ik deloaden dat ga ik denk ik niet posten dus tot over 9 dagen dan ga ik weer rammen. Ga nog 4 weken dit schema volgen het bevalt erg goed.
.. en daarna weer ouderwets knallen