XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes man vooral als je je al slap voelde.

Wat een p*ssy training zeg...:o

Haha nee, slap zeg je, ik mag dromen van deze gewichten.:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Thanks mannen!:)

ja gewicht zeg ook niet zoveel meer alleen dat ik progressief ga laden de komende weken. Ik zak heel rustig bij squats en probeer vanuit mijn hams weer explosief goed uit te stoten. Ik wilde beltsquats doen alleen het was heel druk dus gekozen voor de leg press uit gemak.

Doe je niks voor kuiten trouwens?

Ja op vrijdag samen met schouders. Ik had gemerkt dat ik het anders verwaarloos omdat ik vaak stuk ben na de quadriceps/hamstrings trainingen.

Beloning 300 gram tonijn , ui, paprika, appel en home made marinade en 300 gram rijst.

tuna.jpg

• #1.665
Even een medeling Sergeant Mossad traint nu ongeveer precies nu 12 maanden bodybuilding. Ben begonnen als ecto van 96 kg bij 1,96 met 12% BF en inmiddels 110 kg met 10% BF.

Ik wil jullie achterlijke ongeregelde zooitje allemaal bedanken voor de adviezen en support van het afgelopen jaar;

Imponderabilia
Krieltje
Loo
Dressed Black
Harpep
Hummer
Kraft
Masallah
G3rr3
Grotesuriman(RIP)
Ove
Mc Chick
G-men
Koekiemonster
Travis Bickle
Robke 78
GTA4JWZ
Needtogrow
Terrorhennep
Animallegs
Sjappendoedel
Sjekoog
Seagal
Spanksta
IboD
Strongman
Kwarkmixer
Minotaures
Critmonster
GrootsteSjaak
HarmH
Joshuba
Rooke
Yin-Yang
Boto
Taekwonboxer
Knikker
Dareal
Stahmixson
Mascerano
BeginnerBB
M-powerrr
Mike26

en alle ongeleide projectelen die ik ben vergeten die altijd trouw dit logboek bezoeken en adviezen geven.

Op naar de volgende 12 maanden. Over 1 jaar heb ik als doel 120 kg te wegen met 10% bf..........

1 jaar.jpg

mij weer vergeten ja :D

succes met je doelen!

haha :D

Wtf, je traint nog maar 12 maand:o kdacht al veel langer! Superprogressie op zo'n korte tijd !

all roids :roflol:

:jk: bro :D

Whoow, die tonijn ziet er leuk uit..
Appel erin.. Ook maar eens proberen dan..
Heb mn moeder (erg he!!) Appelmoes laten maken, dat eet ook
brutaal makkelijk weg moet ik zeggen, en is nog erg gezond ook!

5*5*120 is netjes..

Altijd als je meerdere setjes doet is het zwaarder, dus wss vndaag ook..

5*5*120 is zwaarder als 1 * 5 * 140

Thanks mannen,

Whey ga ik iets verhogen gewoon af en toe een shake voor erbij ik neem nu ook 5 gram leucine voor en na de training. Herman for the win:D

Full Squats
5x5x120

Leg press 45%
3x8x260

Romanian deadlift
3x12x100

Lying leg curl ( kon ff geen GHR doen :()
3x12x50

Rekken stretchen 5 minuten

Comments slap vandaag moest uit mijn tenen komen.......goed gegeten uitgerust etc. dus begrijp het niet. Rust tussen de compound werksets 45 seconden.

Lekker volume op die squat!

Iedereen heeft wel eens een mindere dag , kan verschillende oorzaken hebben , je hebt er het best uitgehaald , dus je kan tevreden zijn he :D.

Ik sta niet in het lijstje :'(

Dit is wel heel apart, ook ik ben vandaag weer precies een jaar aan het trainen.

Gratz! Je hebt flinke progressie geboekt in elk geval.

Mooie borsttraining XL, 5x5 draaien is zwaar, eerste paar setjes gaan nog wel maar daarna wordt het niet grappig meer.

Thanks zwartgekleed

Dan heb je geen idee hoe groooooot dat bord is bro maar er loopt idd veel vocht uit......pff het was trouwens niet weg te krijgen gadverdamme
koool 001.jpg

haha jou benches zijn ook niet verkeerd ouwe

maar het meest leuke vnd ik toch wel die pica''s van je voeding :P Krijg er vaak toch wel trek van.

Die koolvis heb ik trouwens ook wel, pakjes van 400 gram maar na bereiding blijft er echt zo weinig van over lijkt het.

thanks beesten ik zal die koolvis is wegen na bereiding in de magnetron dus zonder vocht. Ben ik nu ook benieuwd naar. Heb voor de zekerheid nog maar net ff een wheyshake genomen ;) hehehehe

In die koolvis zit een shitload aan vocht als het is ingevroren.
Ik gooi meestal 500 a 600 gram in de pan, gebakken blijft daar ongeveer de helft van over. Gooi gewoon 6 blokken van 100gram erin, dan zit je wel aardig goed denk ik.

Even een medeling Sergeant Mossad traint nu ongeveer precies nu 12 maanden bodybuilding. Ben begonnen als ecto van 96 kg bij 1,96 met 12% BF en inmiddels 110 kg met 10% BF.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de adviezen en support van het afgelopen;

Op naar de volgende 12 maanden. Over 1 jaar met ik als doel 120 kg te wegen met 10% bf..........

Geen probleem, hard en constant trainen = veel support.
In de tijd dat ik hier een log draai zijn er al veel lui geweest die een paar maandjes heel fanatiek zijn en dan wegzakken naar de vergeten pagina's.
Sommige logjes blijven lopen, en als ze dan ook nog eens interessant zijn om te volgen dan heb je vanzelf een achterban.
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, we zijn verdoemd tot bodybuilding, dus elkaar een beetje ondersteunen kan geen kwaad.

Hoe'st met je shizzle, begint ie al in te kicken?

Succes beest.

damn man...45 sec rust tussen je w-sets op compounds - das niet veel.

ondanks "slapheid" een complete training Moss.

Geen dank trouwens (je lijstje) - mooi dat je zulke progressie boekt in een jaar man!
lief dat je me nu al Grootstesjaak noemt :cool:

5x5x120 is echt ziek Sarge!
Congrats met 1 jaar, haha ik train lekker 3 weken langer!! :D

Nette FrontSquat bro' (had ik nog niet gezien :o)

Zag ook dat je enkel leucine nam, zonder de andere 2 BCAA componenten zet dat echter
geen zoden aan de dijk ivm proteïne synthese etc ... beter neem je dus eigenlijk gewoon
BCAA's of een Isolaat shake (heb je die BCAA's eigenlijk niet meer nodig :p)

Zag ook dat je enkel leucine nam, zonder de andere 2 BCAA componenten zet dat echter
geen zoden aan de dijk ivm proteïne synthese etc ... beter neem je dus eigenlijk gewoon
BCAA's of een Isolaat shake (heb je die BCAA's eigenlijk niet meer nodig :p)

weer wat geleerd;) nice!

Sterke trainingen kerel! Hoe bevalt de tren so far?

Gefeliciteerd met je 1 jarig BB bestaan, hopelijk mag je er nog vele jaren bijschrijven!:thumb:

• #1.680
Thanks mannen! Wat Robke zegt over Leucine klopt niet helemaal post zometeen een linkje....en het is helaas geen frontsquat bro dat mag ik dromen hehehehe:)

Damn gasten wat een ****ing oplichters;

Net gehakt gekocht 463 gram bij de Appiehappie na het bakken in de olijfolie --->

anyway lekker eten lunchtime

300 gram zilvervliesrijst
300 gram mager rundergehakt
250 gram mix groenten

LEUCINE

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ize-skeletal-muscle-protein-synthesis-210633/

Voeg 5 gram L-Leucine toe aan je maaltijden of eiwitshake en verbeter de eiwitsynthese (spiergroei) enorm en bewezen!
Het toevoegen van 5 gram Leucine aan een maaltijd, vergroot spiereiwitsynthese 50% - 70% en verbetert de proteine opname met 500%.

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

gehakt ah.jpg

gehakt ah 001.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven