Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks mannen,
Whey ga ik iets verhogen gewoon af en toe een shake voor erbij ik neem nu ook 5 gram leucine voor en na de training. Herman for the win
Full Squats
5x5x120
Leg press 45%
3x8x260
Romanian deadlift
3x12x100
Lying leg curl ( kon ff geen GHR doen)
3x12x50
Rekken stretchen 5 minuten
Comments slap vandaag moest uit mijn tenen komen.......goed gegeten uitgerust etc. dus begrijp het niet. Rust tussen de compound werksets 45 seconden.
.haha jou benches zijn ook niet verkeerd ouwe
maar het meest leuke vnd ik toch wel die pica''s van je voedingKrijg er vaak toch wel trek van.
Die koolvis heb ik trouwens ook wel, pakjes van 400 gram maar na bereiding blijft er echt zo weinig van over lijkt het.
thanks beesten ik zal die koolvis is wegen na bereiding in de magnetron dus zonder vocht. Ben ik nu ook benieuwd naar. Heb voor de zekerheid nog maar net ff een wheyshake genomenhehehehe
Even een medeling Sergeant Mossad traint nu ongeveer precies nu 12 maanden bodybuilding. Ben begonnen als ecto van 96 kg bij 1,96 met 12% BF en inmiddels 110 kg met 10% BF.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de adviezen en support van het afgelopen;
Op naar de volgende 12 maanden. Over 1 jaar met ik als doel 120 kg te wegen met 10% bf..........
)
)Zag ook dat je enkel leucine nam, zonder de andere 2 BCAA componenten zet dat echter
geen zoden aan de dijk ivm proteïne synthese etc ... beter neem je dus eigenlijk gewoon
BCAA's of een Isolaat shake (heb je die BCAA's eigenlijk niet meer nodig)
nice!
Voeg 5 gram L-Leucine toe aan je maaltijden of eiwitshake en verbeter de eiwitsynthese (spiergroei) enorm en bewezen!
Het toevoegen van 5 gram Leucine aan een maaltijd, vergroot spiereiwitsynthese 50% - 70% en verbetert de proteine opname met 500%.