NeedToGrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pak d'r even onverwachts Sarge!thanks mannen. Ik heb het geprobeerd net in de keuken maar ze wilde niet....
![]()

Pak d'r even onverwachts Sarge!
Mooie training geweest man!
Zeker als je flink op tempo hebt gewerkt.
Keep it up maat!![]()
Thanks Hummie, ga zometeen de poten aanpakken maar ook hier weet ik niet wat mijn 1rm is momenteel op de squat. Gewoon ff aanvoelen denk ik.
Ook niet te hoog beginnen toch aangezien we elke week gaan verhogen?
1rm kan je toch ook via een rekensommetje uitrekenen? http://www.hamiltonsfitness.co.uk/calculate_your_one_rep_max_lift.htm

Helemaal gelijk in.Thanks Hummie, ga zometeen de poten aanpakken maar ook hier weet ik niet wat mijn 1rm is momenteel op de squat. Gewoon ff aanvoelen denk ik.
Ook niet te hoog beginnen toch aangezien we elke week gaan verhogen?

1rm kan je toch ook via een rekensommetje uitrekenen? http://www.hamiltonsfitness.co.uk/calculate_your_one_rep_max_lift.htm

Ben ook wel ff benieuwdthanks beesten ik zal die koolvis is wegen na bereiding in de magnetron dus zonder vocht. Ben ik nu ook benieuwd naar. Heb voor de zekerheid nog maar net ff een wheyshake genomenhehehehe
Maar je bakt het daarna nog? Beter weeg je het na het bakken...Ben ook wel ff benieuwdMaar je bakt het daarna nog? Beter weeg je het na het bakken...

Hahahahaha, als je het vocht uit je jus d'orange haalt, blijft er ook niet veel meer over jongens!!!+1
Op een kilo diepvries pangasius filet verlies je bijvoorbeeld al snel een 300gr
enkel aan vocht. Dus ja, kan je wel zeggen dat je een kilo eet maar eigenlijk
is het 700gr.
Conclusie? Ze bezeiken de mensen langs alle kanten![]()

In een fles jus zit vaak een gehalte vitamine c. Haal je het vocht eruit, blijft dit hetzelfde. In kipfilet zit, zeg, 22 gram eiwit / 100 gram filet.Hahahahaha, als je het vocht uit je jus d'orange haalt, blijft er ook niet veel meer over jongens!!!![]()
Ondanks dat het voor je eiwitopname e.d. schijnbaar beter is "dikke" shakes te drinken, zou je er dan wel goed aan doen ook veel water te drinken om je nieren enzo een beetje te ontzien.Ik drink voor de zekerheid gewoon wat extra whey shakes bij mijn maaltijden. Liever te veel dan te weinig proteine.....
Proteine is > dan God

)