AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha jou benches zijn ook niet verkeerd ouwe

maar het meest leuke vnd ik toch wel die pica''s van je voeding :P Krijg er vaak toch wel trek van.

Die koolvis heb ik trouwens ook wel, pakjes van 400 gram maar na bereiding blijft er echt zo weinig van over lijkt het.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
thanks beesten ik zal die koolvis is wegen na bereiding in de magnetron dus zonder vocht. Ben ik nu ook benieuwd naar. Heb voor de zekerheid nog maar net ff een wheyshake genomen ;) hehehehe

• #1.644
Pak d'r even onverwachts Sarge! :D

Mooie training geweest man!
Zeker als je flink op tempo hebt gewerkt.
Keep it up maat! :cool:

Thanks Hummie, ga zometeen de poten aanpakken maar ook hier weet ik niet wat mijn 1rm is momenteel op de squat. Gewoon ff aanvoelen denk ik.
Ook niet te hoog beginnen toch aangezien we elke week gaan verhogen?

• #1.646

thanks Henk erg handig! Nog ff goed eten voor de squattraining 380 gram magere hamburgers, 300 gram rijst 200 gram sperciebonen en balanzketchup. Hoe is dat Amerikaanse voedsel daar in de?;)

eten.jpg

Je eten ziet er weer goed uit kerel.:D

Haha, als die berekeningen exact zijn dan hoop ik vrijdag 15x120 te deadliften want dan zou mij 1RM rond de 177 te moeten zitten. :D

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

thanks Henk erg handig! Nog ff goed eten voor de squattraining 380 gram magere hamburgers, 300 gram rijst 200 gram sperciebonen en balanzketchup. Hoe is dat Amerikaanse voedsel daar in de?;)

eten.jpg

:eek:

Ik heb ook zo'n pre-meal nodig voor vandaag!! :p

thanks beesten ik zal die koolvis is wegen na bereiding in de magnetron dus zonder vocht. Ben ik nu ook benieuwd naar. Heb voor de zekerheid nog maar net ff een wheyshake genomen ;) hehehehe
Ben ook wel ff benieuwd :) Maar je bakt het daarna nog? Beter weeg je het na het bakken...

Ben ook wel ff benieuwd :) Maar je bakt het daarna nog? Beter weeg je het na het bakken...

+1

Op een kilo diepvries pangasius filet verlies je bijvoorbeeld al snel een 300gr
enkel aan vocht. Dus ja, kan je wel zeggen dat je een kilo eet maar eigenlijk
is het 700gr.

Conclusie? Ze bezeiken de mensen langs alle kanten :p

+1

Op een kilo diepvries pangasius filet verlies je bijvoorbeeld al snel een 300gr
enkel aan vocht. Dus ja, kan je wel zeggen dat je een kilo eet maar eigenlijk
is het 700gr.

Conclusie? Ze bezeiken de mensen langs alle kanten :p
Hahahahaha, als je het vocht uit je jus d'orange haalt, blijft er ook niet veel meer over jongens!!! :roflol:

Zelfde verhaal vaak met kipfilet, dan koop je 1kg en dan weeg je het na de tijd is er nog maar 700gr over.

Hahahahaha, als je het vocht uit je jus d'orange haalt, blijft er ook niet veel meer over jongens!!! :roflol:
In een fles jus zit vaak een gehalte vitamine c. Haal je het vocht eruit, blijft dit hetzelfde. In kipfilet zit, zeg, 22 gram eiwit / 100 gram filet.
Ik denk niet dat dit vergelijkbaar is. Zou dit wel zijn, dan zou bijvoorbeeld 400 gram kipfilet na het bakken 200 gram zijn, maar nog steeds 4x22 = 48 gram eiwit bevatten. In dat geval zou het ‘eiwitdichtheid’ als het ware toegenomen zijn in het product, net als je zou doen met het onttrekken van vocht aan jus. Maar indien de ‘eiwitdichtheid’ gelijk blijft en het eiwitgehalte in kipfilet na bakken 22gram eiwit/100 gram filet zou zijn (zoals volgens de vele calorieentabellen) dan zouden we met zijn allen flink genaaid zijn. Ben wel benieuwd hoe dit zit. Het wegen van de kipfilet zou in dit geval op geen enkel punt uitmaken, de vraag is of het eiwitgehalte bepaald is op basis van 100 gram filet uit de verpakking of 100 gram kipfilet na bakken.

• #1.656
Ik drink voor de zekerheid gewoon wat extra whey shakes bij mijn maaltijden. Liever te veel dan te weinig proteine.....

Proteine is > dan God

@Harm,
Ik heb eens een onderzoek verslag gelezen, waarin ze het vitaminegehalte van sinaasappelen bekeken.
Er was een groot gedeelte van de sinaasappelen dat helemaal geen, of nauwelijks nog vit.C bevatte.
Soms weten we niet alles, en genaaid worden we toch wel door de multinationals.
Als je goede kipfilet hebt, dus niet die met water is geïnjecteerd, dan klopt waarschijnlijk de samenstelling wel met wat jij in je tabel hebt staan, binnen een bepaalde marge.
De samenstelling is toch ook bepaald aan de hand van een "gewoon" stuk kipfilet hoop ik..?
Anders kun je al die tabellen maar beter helemaal vergeten!

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Ik drink voor de zekerheid gewoon wat extra whey shakes bij mijn maaltijden. Liever te veel dan te weinig proteine.....

Proteine is > dan God
Ondanks dat het voor je eiwitopname e.d. schijnbaar beter is "dikke" shakes te drinken, zou je er dan wel goed aan doen ook veel water te drinken om je nieren enzo een beetje te ontzien.
Je zat altijd toch al op 300gram of meer per dag..?

harde benches weer hier
en maaltijden om te smullen
ik denk zelfs dat je bij herman de blijker
geen gek figuur zou staan als hobbykok

• #1.659
Thanks mannen,

Whey ga ik iets verhogen gewoon af en toe een shake voor erbij ik neem nu ook 5 gram leucine voor en na de training. Herman for the win:D

Full Squats
5x5x120

Leg press 45%
3x8x260

Romanian deadlift
3x12x100

Lying leg curl ( kon ff geen GHR doen :()
3x12x50

Rekken stretchen 5 minuten

Comments slap vandaag moest uit mijn tenen komen.......goed gegeten uitgerust etc. dus begrijp het niet. Rust tussen de compound werksets 45 seconden.

kan eens wat minder zijn. toch nog goed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven