XXL Nutrition

luie ecto's log

• Topic Starter Topic Starter
juist wel, dan zie je hoeveel resultaat je hebt geboekt!!

Enne hoe gaat ie verder hier??
Wrm mri-scan..heb ik wat gemist?????

Vriendin dr knie vertoonde begin maart wat problemen tijdens het start to runnen. Kon zelfs niet normaal meer lopen. Dus we zijn bang voor de meniscus. Vandaag een rontgen gedaan maar was natuurlijk niks op te zien. Klachten zijn flink minder en ze rent al weer, en is al weer bezig met rippetoe. Maar vanwege haar gewicht gaan we toch maar proberen te lopen op bosondergrond en schaffen we mountainbikes aan om te cardioen:)

Verder gaat het wel, ben ff niet super te vreden over me training maar spiegel is vreindelijk dus het zal wel:p

Nice :) Mooi om te horen dat t niks ernstigs is/was en de boel goed op de rit zit.

Goed dat er niets aan de meniscus is! Knieen zijn zo belangrijk...

ahh ok..vervelend maar dat ze alweer aan t rennen is, is positief. Fijn voor jou dat je spiegel lief voor je is! gelukkig maar..

even een korte update.
Heb van de onderbreking gebruik gemaakt om lekker te deloaden. aankomende week gaan we weer aan de slag maar weer met lichter gewicht. Dat bouwen wij dan weer uit naar zwaarder. Als het goed is kan ik dan in mijn vakantie (12 jul) weer deloaden. en halverwege in spanje verder met trainen. (camping heeft mogelijkheden tot sporten.)

En dan nu.... Ik heb voor het eerst in 16 jaar weer een fiets! Tweede handse cannondale met voorvering gekocht, super licht. Dus heb deze week al wel de nodige kilometers gereden.

hèhè.. een update!
Ben benieuwd wat komende week gaat opleveren!

Ik weet iig dat het 'luie' slaat op het posten.... *zucht*

Beste mevrouw Dwarfenwarrior, wie. Was er lui en wou snel naar huis? (Voor 1700) ghehe

K heb vandaag voor het eerst weer wat gedaan, erg druk met regelen van vakantie, gistyeren me auto klaar gemaakt, nu nog zwarte handen van sleutelen...

Vandaag dus weinig:

5X bw x 5 pull up wide grip

5x 5x 40 kg bor en toen moest ik gaan, verjaardag:(

Laatst bewerkt:
Ik zeg dat je lui bent met POSTEN!
Lezen jochie... Ik zeg namelijk niks over je trainingen of andere activiteiten...

ECTOROOOOOOOOBECTOECTOECTOECTOecto

ok ben ik weer, veel gebeurd, en ik ga de draad oppakken. Zal niet makkelijk worden. laten we zeggen dat ik maar weer bij nul begin en vandaag de eerste dag is dat ik iets van eten op heb:(

Welkom terug man! Good to have ya back :)

Fijn dat je weer logt en gaat beginnen!
Trainingsmateriaal weer in startpositie gezet?

Relatie over? K*t man. :(

nja, eergister voor het eerst een kleine poging gedaan, kwam niet verder dan alleen squatten.

opwarmen met lege stang
10x60 kg
10 x 80 kg
10x 80 kg

kon me niet concentreren slecht gegeten en pff volgende keer beter.

Gister iets meer gegeten maar niet noemenswaardig. Vandaag zal ongeveer zelfde blijven. Al ga ik zo proberen mijn rjist met vis te koken voor lunch.

Vanavond kijken of ik zin heb om weer wat te doen.

@yin yang, kheb nu een aan uit relatie met me blackberry, ook die doet waar die zin in heeft. Voor de overigen, nee niet me relatie met me blackberry;) na 5 jaar heb ik er een eind aan gebreid.

Je moet weer ff inkomen, komt wel weer goed man;) Sterkte iig.

Terug
Naar boven