Fitness Seller

luie ecto's log

ik ga hem volgen !

• Topic Starter Topic Starter
Rackpull
8x 80 kg
8x90 kg
8x 90 kg

seatend shoulderpress dumbblles
8x15 kg
8x 17,5 kg
8x20kg

bentover row
8x40 kg
8x50 kg
6x50 kg

upright row high speed row
8x20 kg
8x25
8x25

incline db bench press
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg

mood, pissig en weer uit me concentratie, laat me effe gek maken dor iedereen. Toch me best gedaan en er iig iets van een training neer gezet. Eten gaat beter.

trek je die upright row op je traps? of op je delts?

Wat zijn je huidige stats?

ik heb vanmorgen gewogen. Ik schrok en geloofde niet dat iemand in 4 weken zoveel kwijt kon raken. ik ga niet liegen maar weeg nog maar 66 kg. length 1.72. Start gewicht was rond de 50 kg. Piek gewicht jaar 2009 was 80 kg.

Ben intussen wel naar de kapper geweest, anders was ik 66,5:P

Op moment probeer ik hard op de 75 kg te komen. Ik denk dat ik sowieso veel vocht kwijt ben geraakt. Sinds 2 dagen eet ik weer en merk dat ik een continue honger ga krijgen.

ik heb vanmorgen gewogen. Ik schrok en geloofde niet dat iemand in 4 weken zoveel kwijt kon raken. ik ga niet liegen maar weeg nog maar 66 kg. length 1.72. Start gewicht was rond de 50 kg. Piek gewicht jaar 2009 was 80 kg.

Ben intussen wel naar de kapper geweest, anders was ik 66,5:P

Op moment probeer ik hard op de 75 kg te komen. Ik denk dat ik sowieso veel vocht kwijt ben geraakt. Sinds 2 dagen eet ik weer en merk dat ik een continue honger ga krijgen.

66 op lengte van 72, zit je dan wel onder de 12% vet of niet? :)
Respect... ik cut meestal rustig aan en hou het na 2 maanden niet meer vol en betrap me er op dat ik steeds meer junkfood ga eten. Op dat punt stop ik en begin ik weer te bulken...

75 kg is een mooi doel.. veel clean eten en goed opletten dat je niet teveel vet aankomt, anders wat meer snijden in je eten.

Respect... ik cut meestal rustig aan en hou het na 2 maanden niet meer vol en betrap me er op dat ik steeds meer junkfood ga eten. Op dat punt stop ik en begin ik weer te bulken...

75 kg is een mooi doel.. veel clean eten en goed opletten dat je niet teveel vet aankomt, anders wat meer snijden in je eten.

Geen gecut - ludduvuduh... ;)

jahhhh en ook gek*t:janken::treuren: voel me echt beroerd na vannacht weer. Ondanks alles prop ik me eten naar binnen. Ben het zat dit gezeur. Ik ben alleen bang voor me woede aanvallen, daar gaat me training van kapot.

ik ben zo zielig dat ik nu wel 100 gram zilvervliesrijst en 200 gram koolvis verdien. dus als ik stil ben, ik zit te vreten

kerel, ik zie er niet uit, ja ik ben vet kwijt, maar ook de rest. Mischien moet je je cut schema bij stellen dat je het makkelijker vol houd? 75 kg is start doel. van daar uit zal ik zien wat ik doe, wil en ga plannen. Dan sta ik er enigsinds normaal uit zoals DW mij kent.

EDIT: ik heb liefdes gezeur....

kerel, ik zie er niet uit, ja ik ben vet kwijt, maar ook de rest. Mischien moet je je cut schema bij stellen dat je het makkelijker vol houd? 75 kg is start doel. van daar uit zal ik zien wat ik doe, wil en ga plannen. Dan sta ik er enigsinds normaal uit zoals DW mij kent.

EDIT: ik heb liefdes gezeur....

ok, zit ook net pas beetje beter in te lezen in je log..... spieren hebben ook geheugen, als je er overheen bent en weer goed op weg bent komt het er zo weer bij!

Met ludduvuduh krijg ik juist geen hap meer door m'n keel... het is beter om gewoon veel te vreten, verlies je tenminste geen spieren?
Is het zo vers dan trouwens?

gewoon veel vreten sla ik ff over, kan ik daarna weer cutten. Ja vers ja. Te vers. Ik probeer juist het normale op te pakken, hoe moeilijk ook. Zit nu lekker aan de zilevrvlies en koolvis.

gewoon veel vreten sla ik ff over, kan ik daarna weer cutten. Ja vers ja. Te vers. Ik probeer juist het normale op te pakken, hoe moeilijk ook. Zit nu lekker aan de zilevrvlies en koolvis.

Ik ben niet jaloers: salade met witte tonijn op olijfolie en cashews hier! :lick:

Terug
Naar boven